ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πληροφορίες από την πλευρά της κοινοπραξίας του επενδυτή που ονομάζεται South East Gateway Thessaloniki επισημαίνουν πως η νέα εγγυητική εκδόθηκε από την ίδια τράπεζα και είναι ίδιου ύψους με την πρώτη, δηλαδή της τάξεως των 24 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη τράπεζα (Promsvyazbanκ) μετά την κρατικοποίηση και ένταξή της σε καθεστώς προσωρινής διαχείρισης από την Κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας, λειτουργεί κανονικά έχοντας λάβει επιπλέον ρευστότητα.
Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, η μεταβίβαση του ΟΛΘ στην South East Gateway Thessaloniki εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 1,1 δισ. ευρώ.
Η συμφωνία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το τίμημα των 231.926.000 ευρώ που θα καταβάλλει ο επενδυτής, υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ την επόμενη επταετία και τα αναμενόμενα έσοδα του Δημοσίου από τη σύμβαση παραχώρησης (αντάλλαγμα παραχώρησης σε ποσοστό 3,5% του κύκλου εργασιών του ΟΛΘ) αναμενόμενου συνολικού ύψους πλέον των 170 εκατ. ευρώ.
Στο συνολικό ποσό λαμβάνονται επίσης υπόψη τα αναμενόμενα μερίσματα που θα εισπραχθούν από το ΤΑΙΠΕΔ για το υπολειπόμενο ποσοστό του 7,22%, καθώς και οι εκτιμώμενες (πέραν των ελάχιστων υποχρεωτικών) επενδύσεις έως τη λήξη της παραχώρησης το 2051.
Μετά την υπογραφή της και την έγκρισή της από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού, θα ακολουθήσει η κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης από τη Βουλή, ώστε στη συνέχεια να πραγματοποιηθεί και το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επιβεβαίωση mononews: Όλα ΟΚ με την επιταγή Σαββίδη (για τον ΟΛΘ) σε ΤΑΙΠΕΔ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Άρης Ξενόφoς του ΤΑΙΠΕΔ, ο ΟΛΘ και η μεγάλη αποζημίωση της Eurobank
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αποκλειστικό για ΟΛΘ: «Θα έχουμε την εγγυητική εντός προθεσμίας – Κανένα πρόβλημα με τη συναλλαγή»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη