Άγνωστα παραμένουν προς το παρόν τα αίτια της νέας τραγωδίας με το Μιράζ 2000-5 που κατέπεσε στη Σκύρο, οδηγώντας στον θάνατο του σμηναγού χειριστή, Γιώργου Μπαλταδώρου. Η επιτροπή που συστάθηκε από το ΓΕΑ για να ερευνήσει την υπόθεση δεν μπορεί να πει με απόλυτη σιγουριά τι ακριβώς συνέβη.

Άλλωστε, το αεροσκάφος ήταν ένα από τα πιο σύγχρονα του ελληνικού στόλου της Πολεμικής αεροπορίας, ενώ ο 34χρονος πιλότος ήταν ένας από τους πιο έμπειρους, με 960 ώρες πτήσεις.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες ο σμηναγός επέστρεφε από αναχαίτιση τουρκικών αεροσκαφών ενώ η τουρκική πλευρά υποστηρίζει ότι δεν υπήρχε αεροσκάφος της στην περιοχή.

Με δεδομένο ότι ο άτυχος σμηναγός δεν μίλησε με το δεύτερο Mirage και χάθηκε αιφνιδιαστικά με το αεροσκάφος του, τα στελέχη του ΓΕΑ αναμένεται να εξετάσουν το ενδεχόμενο ο άτυχος πιλότος έπαθε «vertigo», δηλαδή απώλεια προσανατολισμού και απώλεια αίσθησης του ορίζοντα. Αυτό το ενδεχόμενο ενισχύεται και από τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν το πρωί στην περιοχή με την πολύ χαμηλή νέφωση. Άλλωστε το αεροδρόμιο της Σκύρου ήταν μέχρι τις 10 το πρωί εκτός δράσης, λόγω κακής ορατότητας.

Σε καμία περίπτωση πάντως δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο να παρουσίασε το αεροσκάφος ένα ξαφνικό πρόβλημα και ο πιλότος να μην πρόλαβε να κάνει χρήση του εκτοξευόμενου καθίσματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Απέραντη θλίψη στην οικογένεια του σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου – «Μας κόπηκε το αίμα όταν το μάθαμε» (video)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τριήμερο εθνικό πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις για τον θάνατο του πιλότου του Mirage

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δείτε τον χειριστή του μοιραίου αεροσκάφους Γιώργο Μπαλταδώρο να μιλάει για τους κινδύνους πάνω από το Αιγαίο (video)