ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Άλλωστε, το αεροσκάφος ήταν ένα από τα πιο σύγχρονα του ελληνικού στόλου της Πολεμικής αεροπορίας, ενώ ο 34χρονος πιλότος ήταν ένας από τους πιο έμπειρους, με 960 ώρες πτήσεις.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες ο σμηναγός επέστρεφε από αναχαίτιση τουρκικών αεροσκαφών ενώ η τουρκική πλευρά υποστηρίζει ότι δεν υπήρχε αεροσκάφος της στην περιοχή.
Με δεδομένο ότι ο άτυχος σμηναγός δεν μίλησε με το δεύτερο Mirage και χάθηκε αιφνιδιαστικά με το αεροσκάφος του, τα στελέχη του ΓΕΑ αναμένεται να εξετάσουν το ενδεχόμενο ο άτυχος πιλότος έπαθε «vertigo», δηλαδή απώλεια προσανατολισμού και απώλεια αίσθησης του ορίζοντα. Αυτό το ενδεχόμενο ενισχύεται και από τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν το πρωί στην περιοχή με την πολύ χαμηλή νέφωση. Άλλωστε το αεροδρόμιο της Σκύρου ήταν μέχρι τις 10 το πρωί εκτός δράσης, λόγω κακής ορατότητας.
Σε καμία περίπτωση πάντως δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο να παρουσίασε το αεροσκάφος ένα ξαφνικό πρόβλημα και ο πιλότος να μην πρόλαβε να κάνει χρήση του εκτοξευόμενου καθίσματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Απέραντη θλίψη στην οικογένεια του σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου – «Μας κόπηκε το αίμα όταν το μάθαμε» (video)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τριήμερο εθνικό πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις για τον θάνατο του πιλότου του Mirage
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δείτε τον χειριστή του μοιραίου αεροσκάφους Γιώργο Μπαλταδώρο να μιλάει για τους κινδύνους πάνω από το Αιγαίο (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος
- Το θέμα των ανισοτήτων είναι επιτέλους στο ευρωπαϊκό ραντάρ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών