Πολύ κοντά στην επίτευξη συμφωνιών αναχρηματοδότησης των δανείων της γιας το τρέχον έτος αλλά και το επόμενο, βρίσκεται η ναυτιλιακή Navios Maritime Acquisition, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου.

Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται στην ολοκλήρωση της συγχώνευσης της εταιρείας με την Navios Maritime Midstream Partners, κίνηση που ενίσχυσε το στόλο της σε μία ισχυρή αγορά για τα τάνκερ.

Κατά τη διάρκεια του conference call που πραγματοποίησε η εταιρεία, η κα Φράγκου, CEO της Navios Maritime Acquisition επισήμανε στους αναλυτές ότι έχει λάβει το κείμενο των όρων και βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την αναχρηματοδότηση οφειλών 77,8 εκατ. δολαρίων που προβλέπονται 2019 και το 2020 και την επέκταση της ωρίμανσης τους το 2026.

Η τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε μετά την ανακοίνωση της Navios Acquisition για προσαρμοσμένες ζημιές 14 εκατ. δολαρίων στο τέταρτο τρίμηνο του 2018, λίγο υψηλότερες από τις ζημίες 12,3 εκατ. δολαρίων που εμφάνισε το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017.

Η ναυτιλιακή διαθέτει στόλο με 43 δεξαμενόπλοια μετά τη συγχώνευση της αλλά και την ανανέωση του στόλου της που βρίσκεται σε εξέλιξη, μετά την παραγγελία δύο τάνκερ VLCC εξοπλισμένων με scrubber, τα οποία παρήγγειλε στην Ιαπωνία και είναι ναυλωμένα «γυμνά».

Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της Navios Maritime Midstream, Ted Petrone, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στην αγορά των τάνκερ.

“Γνωρίζουμε ότι ενώ το βιβλίο παραγγελιών περιλαμβάνει 98 VLCC από την 1η Φεβρουαρίου, υπάρχουν 123 VLCCs ηλικίας άνω των 17 ετών”, δήλωσε.

“Αν λάβουμε υπόψη τους επικείμενους κανονισμούς του IMO 2020 και της διαχείρισης των υδάτων έρματος που θα οδηγήσουν στα διαλυτήρια ορισμένα πλοία, πιστεύουμε ότι το βιβλίο παραγγελιών και ο στόλος βρίσκονται σε καλή ισορροπία», διευκρίνησε ο Petrone.

navios midstream
Το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC “Shinyo Saowalak” της Navios Maritime Midstream Partners

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Χρ. Οικονόμου: Οι επόμενες κινήσεις της TMS Cardiff Gas στην αγορά LNG

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Η ελληνική ναυτιλιακή που φλερτάρει με τρία νεότευκτα VLECs

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Χαμόγελα στην αγορά του LNG. Γιατί οι τιμές θα είναι ψηλά για τα επόμενα δύο χρόνια