Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, συγκέντρωσε 14 πληρώματα από το εξωτερικό που έρχονται στη χώρα μας για να ζήσουν την περιπέτεια και να εξερευνήσουν τις ομορφιές της Ελλάδας.
Το παλαιότερο όχημα του αγώνα, είναι ένα MG TD του 1950 (Νο 201) με το οποίο θα αγωνιστούν οι Αλέξανδρος Μπουγιούρης-Έλενα Κανελλοπούλου. Οι «Ρωμαίοι» Χρήστος Βλάχος-Αντώνιος Ρέκκας έχουν στα χέρια τους μία Alfa Romeo Giulietta 750 Spider του 1960.
Πάντοτε δίνουν το παρών σε μεγάλες διοργανώσεις της χώρας μας οι Βούλγαροι Georgi Antonov-Yordanka Antonova με ένα Volvo 121 του 1961, ενώ οι Δημήτρης Κολλιόπουλος-Δανάη Χαΐδή θα λάβουν μέρος στην κατηγορία Regularity με το μικρότερο σε κυβισμό όχημα του αγώνα, ένα Saab 96 Le Mans του 1963. Τ
ο μικτό πλήρωμα των Κυριάκου Φαρμάκη-Μαρίας Αθανασοπούλου θα οδηγήσουν ένα Volvo 122S του 1964. Οι Artur και Adrian Moscicki με μία BMW 1600-2 του 1967 είναι μια οικογενειακή συμμετοχή πατέρα και γιού.
Οι Κορίνθιοι Χρήστος Τσιόγκας-Σωτήρης Κολλιόπουλος θα συμμετάσχουν με ένα Ford Escort RS2000 πρώτης γενιάς του 1969 με τους Ρουμάνους Stefan Marinescu-Catalin Popescu να έρχονται με «άγριες διαθέσεις» στη χώρα μας με ένα Opel Commodore A.
Οι νέοι ηλικιακά, αλλά έμπειροι από αγώνες Regularity, Άρης Αντωνόπουλος-Κωνσταντίνος Πέππας θα οδηγήσουν ένα MG B Roadster του 1969, ενώ το Ελληνοβρετανικό πλήρωμα των John Inglesis και Jonathan Papworth θα ξυπνήσει μνήμες με τη Ferrari 512 BBi του 1984.
Πιστός στο ραντεβού του με το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις και ο Αλέξανδρος Τσέκερης με συνοδηγό τον Σπύρο Καραγιάννη. Ένας θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Βρετανός Alastair Caldwell, αγωνιστικός διευθυντής της McLaren την περίοδο 1974-1978 θα τιμήσει με την παρουσία του τον αγώνα, με συνοδηγό στην Porsche 914/6 GT του 1970, τη Σταύρια Δωρή.
Οι Κωνσταντίνος Κατσανέβας-Αθανάσιος Λελές θα μοιραστούν ένα Volkswagen 1300 του 1970, ενώ οι έμπειροι του είδους με πλούσιο παλμαρέ, Κωνσταντίνος Μητρόπουλος-Αριστοτέλης Γεωργίου θα βρεθούν στη ράμπα της εκκίνησης κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης με μία Lancia Fulvia Coupe Rally του 1970. Από τη γειτονική Τουρκία ταξιδεύουν στη χώρα μας οι Burak και Fulden Dagalti με Alfa Romeo Giulia 1600 S του 1971, όπως επίσης και οι Gurhan Kadri Pizan-Yasemin Pizan με μία BMW 1602 του 1971.
Με αρκετές διακρίσεις στη χώρα τους, οι φορμαρισμένοι Αυστριακοί Harald Hekerle-Brigitte Schneider θα οδηγήσουν ένα Datsun 240Z του 1971, ενώ με νέο όχημα θα συμμετάσχουν στον αγώνα για δεύτερη χρονιά οι Δημήτρης Χαρούλης-Φαίδρα Συριώτη (BMW 2002 Tii).
Πρώτη φορά θα συνεργαστούν ως πλήρωμα ο Πολωνός Mariusz Juszczyk με συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Δωρή σε μια Mercedes 350 SL του 1972, ενώ μια όμορφη Morgan 4/4 του 1972 θα έχουν στα χέρια τους οι Σπύρος Ξανθόπουλος-Δημήτρης Κονταξής.
Πρώτη φορά έρχονται στην Ελλλάδα οι Ρουμάνοι Dragos Alexandrescu-Dan Necula για να αγωνιστούν στον αγώνα ακριβείας με μία BMW 3.0 CS του 1973, με τους Χρήστο Πετροπαναγιωτάκη-Χρήστο Αγγουρίδα να δηλώνουν έτοιμοι για την πρόκληση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις με μία Lancia Fulvia Berlina S2 Grecia. Με αρκετές διακρίσεις έρχονται στον αγώνα οι Άρης Γεωργουσόπουλος-Νίκος Κοντοπός με μία Toyota Celica ST του 1973, με τους έμπειρους Αθανάσιο Ντζουμάνη-Βασίλειο Τσομπανίδη να αγωνίζονται με μία Lancia Fulvia Coupe.
Ένα πλήρωμα από την Ιτέα, οι Παναγιώτης Δημητρίου-Κωνσταντίνα Σπάτουλα θα οδηγήσει ένα Alfa Romeo Tipo 116, ενώ ένα σπάνιο NSU RO 80 θα μοιραστούν στον τριήμερο αγώνα οι Μιχαήλ Λαμπρής-Μαρία Σκεπαστιανού που έρχονται από τη Θεσσαλονίκη. Τριμελές είναι το πλήρωμα της κόκκινης BMW 3.0 CS E9 USA του 1973, καθώς οδηγός θα είναι ο Σοφοκλής Ντανάσης, έχοντας μαζί του τον Αλέξανδρο Αφεντάκη και τη Νιόβη Σκουρλέτη.
Προσηλωμένοι στο στόχο θα είναι οι έμπειροι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπερός με μία Lancia Beta Coupe του 1974, με τους Τούρκους Πρωταθλητές Regularity στη χώρα τους το 2022, Selim Bacioglu-Handan Bacioglu να έρχονται στη χώρα μας με μία Mercedes –Benz 230/4 του 1975 με υψηλές βλέψεις.
Πανταχού παρόντες οι Δημήτρης και Λευτέρης Λιάκος θα οδηγήσουν μία BMW 1502 του 1975, ενώ ο θρυλικός «Dobermann» με καυστική πένα, Δημήτρης Παπανδρέου θα έχει τον Λεωνίδα Νασόπουλο δίπλα του σε μία BMW E21 318 του 1976. Από τη Σύρο έρχονται για δεύτερη συνεχή χρονιά στον αγώνα οι Ιωάννης και Χρήστος Θέρμος με μία Alfa Romeo Alfetta GTV του 1976, ενώ με ένα Volkswagen Golf II θα συμμετάσχουν οι έμπειροι Κυριάκος Κοφινάς-Γιώργος Τζαβάρας.
Ένα Ιταλικό πλήρωμα που απαρτίζεται από τους Michele di Mauro και Luca Martinelli θα λάβει μέρος στον αγώνα με ένα Datsun 180B του 1978, ενώ ο Νικόλαος Τζελέπης με τον ανιψιό του Βασίλειο, θα μοιραστούν ένα Fiat 128 3p. Έμπειροι και έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις εμφανίζονται οι Αντώνης Νικολαΐδης-Γιώργος Καϊόγλου με μία Alfa Romeo Alfetta GT του 1978, ενώ οι Νίκος Μωραΐτης-Νίκος Χατζηκωνσταντίνου αγωνίζονται με ένα Lada VAZ 2101 του 1979. Ακόμη ένα πλήρωμα από τη Ρουμανία θα έρθει στη χώρα μας για να αγωνιστεί στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity.
Πρόκειται για τους George Mihalcea-Razvan Radu με ένα BMW 316 του 1980.
Ένα Mazda RX-7 του 1980 θα μοιραστούν οι Γρηγόρης Κασωτάκης-Μιχάλης Μουσούλης, με τους Αθανάσιο και Γιώργο Περιστεριώτη να αγωνίζονται με μία Lancia Beta Berlina.
Άλλη μια φορά δίνει το παρών σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ο Λουκάς Τσιπουράς με συνοδηγό την Στυλιανή Ευσταθία Κωστή στο Ford Fiesta MKI του 1981. Το μοναδικό αμιγώς γυναικείο πλήρωμα απαρτίζεται από τις Δήμητρα Χατζηευστρατίου-Δήμητρα Κοτσιρίλου που θα μοιραστούν ένα Lada 2101 του 1981, με τους Γεράσιμο Κατοχιανό-Δημήτρη Σταυρόπουλο με πολλές παραστάσεις από αγώνες Regularity εντός και εκτός συνόρων να έρχονται αποφασισμένοι για τη διάκριση με ένα Ford Fiesta MKI του 1981.
Νέοι ηλικιακά, αλλά έμπειροι από αγώνες του είδους, οι Άκης Μερτινός-Γεράσιμος Κυπραίος θα οδηγήσουν ένα Ford Fiesta MKI, με τους Δημήτρη Καλογερά-Χρήστο Διαμαντόπουλο με πλούσιο παλμαρέ σε αγώνες Regularity να αγωνίζονται με ένα Renault 5 Alpine Turbo.
Πόλος έλξης για ένα ακόμη δίδυμο από το εξωτερικό αποτελεί ο αγώνας, καθώς οι Ρουμάνοι Adrian και Andrei Georgescu θα μοιραστούν ένα Renault 5 Alpine του 1983.
Στη δεύτερή τους συμμετοχή σε Ιστορικό Ακρόπολις, οι Αριστοτέλης Νινιός-Δημήτρης Χριστοδούλου θα οδηγήσουν για πρώτη φορά μία BMW 528i του 1984, ενώ ο Αλέξανδρος Μουρίκης, γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ράλλυ παλαιότερα, με συνοδηγό τον γιο του Δημήτρη, θα οδηγήσει ένα Ford Fiesta του 1984.
Ένα Toyota Starlet του 1984 θα έχουν στα χέρια τους στον τριήμερο αγώνα οι Χρήστος Πασχαλίδης-Δημήτρης Νικολόπουλος, με τους περσινούς νικητές, Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλη Δημακαρέα να θέλουν να διπλασιάσουν τις νίκες τους στον φετινό αγώνα, στον οποίο θα συμμετάσχουν με ένα Volkswagen Golf II. Με συνεχή παρουσία στο χώρο, οι Αρκάδες Άρης Παπακωνσταντίνου-Νικόλαος Πουλιερής θα οδηγήσουν ένα Audi 80 του 1986.
Με στόχο την οδηγική απόλαυση συμμετέχουν οι Ανδρέας και Αναστάσιος Σάλτας με μία Mercedes 560 SL, ενώ οι Γιώργος και Αθανάσιος Σακελλαριάδης δίνουν για άλλη μια φορά το παρών με μία Toyota Corolla GTI 1.6 του 1989. Από τη Φλώρινα «κατεβαίνει» για να συμμετάσχει στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις ο Αναστάσιος Χατζηχρήστου με συνοδηγό στην Toyota Celica ST165 τον Γρηγόρη Κορίνθιο.
Με ένα Ιστορικό Ακρόπολις ήδη στη φαρέτρα τους, οι Χαράλαμπος και Ιωάννης Μητρόπουλος θα οδηγήσουν μία Alfa Romeo 75 Turbo του 1989, ενώ τα λόγια περιττεύουν για τους Χριστόφορο Σαραντόπουλο-Βασίλειο Δεσποτόπουλο.
Η ζωντανή ιστορία του ελληνικού motorsport θα δώσει το παρών στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Suzuki Swift του 1990. Με ένα MG F του 1997 της κατηγορίας Youngtimer αγωνίζονται οι Ιωάννης Σιάφας-Πέννυ Ντρούγκα.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν