Ο Τιερί Νεβίλ πήρε την πρώτη του φετινή νίκη, χτες στην πατρίδα του με συνοδηγό το Μάρτιν Ούντετζ.
Μια σημαντική νίκη πέτυχε χτες ο Νεβίλ για την Hyundai στους δρόμους της πατρίδας του. Ο 8ος αγώνας του WRC είχε και πέρασμα από τμήματα της διάσημης πίστας του Σπα και ολοκληρώθηκε με τη Hyundai να κάνει το 1-2 καθώς ο Κρεκ Μπρην τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Νεβίλ μ’ αυτή του νίκη έφτασε στους 124 βαθμούς και ισοβαθμεί με τον Έβανς στη δεύτερη θέση της κατάταξης. Προηγείται ο Οζιέ με 162 βαθμούς. Ο πολυπρωταθλητής με το Toyota Yaris τερμάτισε 5ος. Η Toyota προηγείται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 41 βαθμούς διαφορά. Στο βάθρο ανέβηκε για λογαριασμό της Ιαπωνικής εταιρείας μετά από μεγάλη μάχη με τους Έβανς και Οζιέ, ο Κάιλ Ροβάνπερα.
Στην κατηγορία WR3 κέρδισε ο Γιόχαν Ρόσελ που τερμάτισε 7ος, ενώ στο ντεμπούτο του Hyundai i20N Rally 2 ο Γιάρι Χούτουνεν κέρδισε την κατηγορία WR2 τερματίζοντας 19ος. Νωρίτερα είχε μείνει με ίδιο αυτοκίνητο λόγω ηλεκτρικού προβλήματος ο Όλιβερ Σόλμπεργκ ενώ και ο Χούτουνεν τερμάτισε χωρίς υποβοήθηση στην κρεμαγιέρα. Με αυτό το αυτοκίνητο το Hyundai i20N Rally2 θα αγωνιστεί στο EKO Acropolis Rally επόμενο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ο Λάμπρος Αθανανασούλας με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο.
Βασισμένο στο μοντέλο i20 N μαζικής παραγωγής, το νέο i20 N Rally2 διαθέτει έναν εντελώς νέο σχεδιασμό που προορίζεται για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς σε όλο τον κόσμο. Ξεκινώντας από λευκό χαρτί, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί του τμήματος Customer Racing επωφελήθηκαν από τα αναμφίβολα πλεονεκτήματα του i20 R5, αλλά και εφάρμοσαν στην πράξη τα αγωνιστικά διδάγματα που αντλήθηκαν από τα πέντε προηγούμενα χρόνια.
Το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ ισχυρό ολοκληρωμένο πακέτο που αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός σε κάθε βασικό σχεδιαστικό τομέα – από την απόδοση και την αξιοπιστία έως τον χειρισμό και την οδηγική ικανότητα – μετά από περισσότερα από 3.000 χιλιόμετρα δοκιμών από τα τέλη του 2020. Το εκτενές πρόγραμμα δοκιμών πραγματοποιήθηκε σε χαλίκια, άσφαλτο αλλά και χιόνι σε όλη την Ευρώπη, καθώς το τμήμα Customer Racing προσπάθησε με επιτυχία να αναπτύξει ένα αυτοκίνητο που θα ήταν εξίσου ισχυρό σε όλες τις επιφάνειες – όχι μόνο για το WRC 2, αλλά για ένα ευρύ φάσμα εθνικών και διεθνών αγώνων όπου η κατηγορία Rally2 έχει γίνει η κορυφαία κατηγορία.
Με αυτόν τον ξεκάθαρο στόχο ανάπτυξης ενός αυτοκινήτου που μπορεί να νικήσει σε κάθε ράλι με οποιονδήποτε οδηγό – ανεξάρτητα από το επίπεδο εμπειρίας ή το προσωπικό στυλ οδήγησης – οι μηχανικοί βασίστηκαν στην τεχνογνωσία των οδηγών, όπως οι Σόλμπεργκ και Χούτουνεν καθώς και των οδηγών του WRC Μπρην και Τάνακ. Κάθε οδηγός που συμμετείχε στην ομάδα δοκιμών έφυγε με μια θετική αίσθηση για το νέο αυτοκίνητο, έχοντας αφήσει το δικό του στίγμα στην ανάπτυξη του τελικού αποτελέσματος.
Μένει να δούμε πως θα τα πάει το νέο αγωνιστικό της Hyundai στο EKO Acropolis Rally (9-12/9) στα χέρια των Αθανασούλα – Ζακχαίου.
Διαβάστε επίσης:
EKO ACROPOLIS RALLY: Ο Αθανασούλας με Hyundai i20 N Rally2!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αναστάσιος Αλβανίας – Ευχές Χριστουγέννων: Η κορυφαία αυτή δεσποτική εορτή φωτίζει την καρδιά με γαλήνη
- ΟΗΕ: Οι ερευνητές ζητούν εξουσιοδότηση για να ξεκινήσουν το έργο τους επί του πεδίου στη Συρία
- Συρία-Τουρκία: Όλα τα όπλα της χώρας θα τεθούν υπό κρατικό έλεγχο, δήλωσε ο νέος ηγέτης της Συρίας
- Σερβία: Μεγάλη διαδήλωση των φοιτητών στο Βελιγράδι κατά της διαφθοράς στον κρατικό μηχανισμό