Ο Νεβίλ ήταν επικεφαλής της βαθμολογίας από τον πρώτο γύρο της χρονιάς και τελικά σημειώνοντας δύο νίκες, έξι βάθρα και 49 νίκες σe ειδικές διαδρομές στέφθηκε πρωταθλητής.

Ξεκίνησε με μια εμφατική νίκη στο Rallye Monte-Carlo, και συνέχισε κερδίζοντας και στο EKO Acropolis Rally.

Για το Βέλγο οδηγό ο πρώτος του τίτλος στο Πρωτάθλημα των Οδηγών της FIA WRC είναι το αποκορύφωμα προσπαθειών για 11 συνεχόμενες σεζόν με τη Hyundai Motorsport: «Το να στέκομαι εδώ ως Πρωταθλητής των Οδηγών της FIA WRC για το 2024 είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Πρέπει να ξεκινήσω ευχαριστώντας την για 11 συνεχόμενα έτη ομάδα μου: Δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό χωρίς τη Hyundai. Έχουμε τερματίσει πολλές φορές σε άλλες θέσεις, αλλά ποτέ δεν χάσαμε την ελπίδα ότι θα έρθει η ώρα μας για τον τίτλο. Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ και να ευχαριστήσω το συνοδηγό μου. Ήταν απίστευτες οι τέσσερις σεζόν μαζί του και έχουμε δημιουργήσει μια ισχυρή σχέση συνεργασίας. Ελπίζω ότι αυτό είναι το πρώτο από τα πολλά έπαθλα για εμάς. Είναι μεγάλη μου τιμή που κατακτώ αυτόν τον πρώτο τίτλο οδηγού για τη Hyundai Motorsport».

Από την πλευρά της η Toyota διατήρησε τον τίτλο στους κατασκευαστές ανέλπιστα μετά την εγκατάλειψη του Τάνακ με διαφορά μόλις 3 βαθμών από τη Hyundai. Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ομάδας Άκιο Τογιόντα τόνισε: «Μισούμε να χάνουμε. Με αυτό το σύνθημα, συνεχίσαμε να αγωνιζόμαστε μέχρι το τέλος χωρίς να τα παρατάμε. Θέλω να γιορτάσω ειλικρινά με όλα τα μέλη της TGR-WRT σήμερα: Jari-Matti, Kaj, Tom, Elfyn, Scott Seb, Vincent, Taka, Aaron, Kalle, Jonne, και όλοι στην ομάδα, σας ευχαριστώ πολύ!

Συγχαρητήρια επίσης στον Sami και την Enni! Thierry, Martijn και όλοι στην Hyundai, συγχαρητήρια για την κατάκτηση των τίτλων οδηγών και συνοδηγών. Το WRC 2024 ήταν πραγματικά συναρπαστικό καθώς μπορούσαμε να αγωνιστούμε ο ένας εναντίον του άλλου μέχρι τον τελικό γύρο, την τελευταία μέρα και την τελευταία ειδική διαδρομή. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για εμάς ως Ασιάτες κατασκευαστές αυτοκινήτων να δείξουμε στους οπαδούς τον ήχο και τη μυρωδιά των αυτοκινήτων ράλι στους δρόμους της Ανατολικής Ασίας. Ας συνεχίσουμε να ενισχύουμε το motorsport στην Ασία και ας έχουμε ξανά έναν καλό αγώνα του χρόνου»!

Διαβάστε επίσης

F1 Ferrari: Να γιατί δεν πήγαν καλά στο Βέγκας…