Αν δεν σου αρέσει ο δρόμος, χαράζεις έναν καινούργιο, χωρίς περιορισμούς.

To 2002, μια μικρή ομάδα -παθιασμένων με την εκτός δρόμου οδήγηση– μηχανικών της Jeep, ξεκίνησαν μια μοναχική αποστολή για να δημιουργήσουν το απόλυτο off-road Wrangler, με το αποτέλεσμα των κόπων τους λίγο αργότερα να περνά στην παραγωγή.

1

Σήμερα, 20 χρόνια από την ημέρα που τα πρώτα Wrangler Rubicon βγήκαν στους δρόμους, η κληρονομία του ονόματος «Rubicon», παραμένει περισσότερο ζωντανή από ποτέ.

Η Jeep είναι συνυφασμένη με την περιπέτεια και την εκτός δρόμου οδήγηση.

Ειδικότερα το πλέον θρυλικό της μοντέλο, το Jeep Wrangler, αποτελεί το απόλυτο σημείο αναφοράς για τη δυνατότητα που έχει να κινηθεί μέσα από τις πλέον δύσβατες διαδρομές.

Πριν από 20 χρόνια, μια παρέα μηχανικών της Jeep με βάση το Wrangler αποφάσισαν να δημιουργήσουν το πλέον ικανό off-road όχημα όλων των εποχών. Διαθέτοντας τον ελεύθερο τους χρόνο και χωρίς κάποια επίσημη υποστήριξη, ανέπτυξαν μια σειρά λύσεων ώστε να καταλήξουν σε ένα πραγματικά ασταμάτητο όχημα.

Το αποτέλεσμα ήταν το Jeep Wrangler Rubicon του 2003, ένα αυτοκίνητο που εντυπωσίαζε με τις δυνατότητες του, αλλά κυρίως με το γεγονός ότι όλες οι μετατροπές του ήταν εργοστασιακού επιπέδου.

Η πρώτη εμφάνιση του πρωτότυπου αυτοκινήτου έγινε στο διάσημο Easter Jeep Safari στη Moab της Γιούτα την άνοιξη του 2002, ενώ έμπνευση για την ονομασία του μοντέλου αποτέλεσε το θρυλικό “Rubicon Trail”, μια από τις πιο δύσβατες, αλλά και αγαπημένες για τους λάτρεις του off-roading διαδρομές στον κόσμο. Με την υποδοχή του κοινού να είναι κάτι παραπάνω από ενθουσιώδης, η Jeep προχώρησε άμεσα στην παραγωγή του μοντέλου, ξεκινώντας παράλληλα τη γέννηση ακόμα ενός θρύλου για την Αμερικανική μάρκα.

2003 Wrangler Rubicon (TJ)

• Εμπρός και πίσω διαφορικά με δυνατότητα «κλειδώματος».
• Κιβώτιο μεταφοράς Rock-Trac με σχέση υποπολλαπλασιασμού 4:1.
• Ειδικά ελαστικά off-road 31 ιντσών.
• Άξονες Dana 44.

2007 Wrangler Rubicon (JK)

• Σύστημα αποσύνδεσης εμπρός αντιστρεπτικής ράβδου.
• Μεγαλύτερες διαδρομές ανάρτησης.
• Ειδικά ελαστικά off-road 32 ιντσών.

2013 Wrangler Rubicon (JK)

• Επιπλέον ενισχύσεις στο πάτωμα.
• Κιτ αύξησης ύψους μισής ίντσας.
• Εμπρός και πίσω μεταλλικοί προφυλακτήρες με δυνατότητα τοποθέτησης «εργάτη».

2021 Wrangler Rubicon (JL)

• Ηλεκτρονική απεμπλοκή της εμπρός αντιστρεπτικής ράβδου.
• Κοντύτερη σχέση μετάδοσης σε σχέση με τα υπόλοιπα Wrangler (4:1 αντί 2,72:1) και σύστημα κατ’ επιλογή τετρακίνησης ROCK-TRACK αντί του SELEC-TRACK.
• Ηλεκτρονικό «κλείδωμα» εμπρός και πίσω διαφορικών, Tru-Lock.
• Άξονες Dana 44 3ης γενιάς και υδραυλικά bump-stops.
• Ελαστικά off-road LT 255/75 R17, τα οποία τοποθετούνται σε ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος διαμέτρου 17 και πλάτους 7,5 ιντσών.
• Ακόμα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (252χλστ. αντί 242χλστ. της έκδοσης Sahara) και αντίστοιχα μεγαλύτερες γωνίες off-road (προσέγγισης/διαφυγής/ράμπας) 36ο αντί 35,4ο / 31,4ο αντί 30,7ο και 20,8ο αντί 20,0ο.
• Παρμπρίζ από Gorilla Glass.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά που βρίσκονται στον εξοπλισμό της έκδοσης Rubicon, συμπληρώνει –όπως σε κάθε Wrangler 4xe- το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, το οποίο συνδυάζει ένα αποδοτικό 2λιτρο Turbo κινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 380 ίππους και 637Nm ροπής.

Η μετάδοση γίνεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων και ένα μηχανικό σύστημα κατ’ επιλογή τετρακίνησης που διαθέτει και κιβώτιο υπο-πολλαπλασιασμού («κοντές» σχέσεις). Εδώ μπορείτε να δείτε σε δράση το Jeep Wrangler Rubicon στη θρυλική διαδρομή “Rubicon Trail”.

Διαβάστε επίσης: