Η αγορά της Κίνας ήταν η κορυφαία, στην Ελλάδα, η VW παρέδωσε 355 ηλεκτρικά οχήματα και είχε τη 2η θέση στην κατηγορία με μερίδιο 13%.
Έφτασαν τις 330.000 μονάδες, οι παγκόσμιες παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αυξήθηκαν κατά 23,6% σε σχέση με το 2021. Συνολικά οι παραδόσεις των μοντέλων της Volkswagen όλων των τύπων κίνησης ήταν ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος εξαιτίας των προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Πιο συγκεκριμένα, παραδόθηκαν 4,56 εκατομμύρια οχήματα (-6,8%) παραδόθηκαν σε πελάτες παγκοσμίως το 2022. Στην Ευρώπη, περίπου 640.000 πελάτες παρήγγειλαν μοντέλα της Volkswagen, όλων των τύπων κίνησης (+18%).
Η Imelda Labbé, Μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen ανέφερε: «Το 2022 καταφέραμε να πετύχουμε ένα σταθερό αποτέλεσμα πωλήσεων παρά τις επίμονες δυσχέρειες σε ό,τι αφορά τον εφοδιασμό. Η συνεχής αύξηση των ηλεκτρικών μοντέλων επιβεβαιώνει ότι με το ελκυστικό χαρτοφυλάκιο που διαθέτουμε βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο για να γίνουμε η πιο επιθυμητή μάρκα για τη βιώσιμη κινητικότητα».
Κορυφαίο στις πωλήσεις ήταν το ID.4 με περίπου 170.000 οχήματα να παραδίδονται στους πελάτες το 2022. Στην Κίνα, όπου αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία, η Volkswagen υπερδιπλασίασε τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της οικογένειας «ID.» με 143.100 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των ID.3 (3) , ID.4 και ID.6 (4) , με το ποσοστό αύξησης να φτάνει το +102,9%.
Αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκαν και στην αγορά της Β. Αμερικής. Συνολικά παραδόθηκαν 22.700 ID.4 (+27,7%). Με παραδόσεις κοντά στις 8.900 μονάδες, το ID.4 ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις ανεξαρτήτως κατηγορίας, για την αγορά της Σουηδίας. Αυτό καθιστά ένα μοντέλο της οικογένειας «ID.» το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στη Σουηδία για τρίτη συνεχή χρονιά μετά το 2020 με το ID.3 και το 2021 πάλι με το ID.4.
Στην Ελλάδα, το 2022 η Volkswagen παρέδωσε 355 ID. και είχε τη 2η θέση στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο 13%. Το ID.4 ήταν το δημοφιλέστερο μοντέλο στην οικογένεια ID. με 205 παραδόσεις, καταλαμβάνοντας την 3η θέση των BEV οχημάτων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,3%.
Από τον Σεπτέμβριο του 2020, όταν και παραδόθηκε το πρώτο ID.3, η Volkswagen έχει παραδώσει παγκοσμίως περισσότερα από 580.000 μοντέλα της οικογένειας «ID.».
Βάση για τα μοντέλα «ID.» αποτελεί η αρθρωτή πλατφόρμα MEΒ (Modular Electric Drive Matrix). Προ λίγων ημερών, στην έκθεση Consumer Electronics Show (CES) στο Λας Βέγκας, η Volkswagen παρουσίασε την τελευταία προσθήκη στην οικογένεια «ID.», ένα καμουφλαρισμένο ID.7. Με το συγκεκριμένο σεντάν, η Volkswagen επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτρικών οχημάτων της στην κατηγορία των premium μεσαίων μοντέλων.
Το μερίδιο των SUV στις συνολικές παραδόσεις αυξήθηκε στο 45% (+4%). Στις ΗΠΑ, πάνω από το 80% των νέων παραδοτέων οχημάτων της Volkswagen αφορά την κατηγορία των SUV. Στην Ευρώπη, το T-Roc είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις για την κατηγορία των SUV. Η Volkswagen εκτιμά ότι το 2023 θα είναι ένα ακόμη ασταθές και δύσκολο έτος, λόγω των δυσκολιών που αφορούν τον εφοδιασμό και τη διάθεση ημιαγωγών.
Ωστόσο η εταιρεία αναμένει σταδιακή βελτίωση της κατάστασης, με σταθεροποίηση της παραγωγής στην πορεία του έτους. «Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να μειώσουμε ακόμη περισσότερο τους χρόνους παράδοσης προς τους πελάτες μας και παράλληλα να μειώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το υψηλό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών», ανέφερε η Imelda Labbé.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones
- Πετρέλαιο: Μικρή άνοδος μετά τα νέα στοιχεία για τα αποθέματα στις ΗΠΑ
- Τζερόμ Πάουελ: Δύσκολη απόφαση η σημερινή μείωση επιτοκίων – Θα είμαστε πιο προσεκτικοί πλέον
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ