Το ID.7 Pro, με αυτονομία έως 621km και τιμή 51.500 αποτελεί το πέμπτο μοντέλο της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας «ID».
Το ID.7 εκτός της μεγάλης αυτονομίας προσφέρει επίσης υψηλό επίπεδο άνεσης στο ταξίδι χάρη στη νέα φιλοσοφία λειτουργίας και το ευρύχωρο εσωτερικό του. Με καινοτόμες τεχνολογίες και εμφάνιση υψηλής ποιότητας, το νέο ID.7 τοποθετείται ξεκάθαρα ως η ηλεκτρική λιμουζίνα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων στο άνω άκρο της μεσαίας κατηγορίας. Είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που φέρει ένα εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης με τον ισχυρότερο και πιο ροπάτο ηλεκτροκινητήρα σε Volkswagen ID. Η μονάδα ισχύος με την εσωτερική ονομασία APP550 αναπτύχθηκε από την Volkswagen Group Components στο Κάσελ και παράγεται επίσης εκεί.
Ο μεγάλος χώρος αποσκευών μπορεί να χωρέσει έως και 532lt. Η συμπαγής μονάδα κίνησης είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και αποδίδει 210 kW (286 PS) και 545 Nm.
Παρά το μήκος πέντε μέτρων, το ID.7 έχει κύκλο στροφής 10,9m. Με μέση κατανάλωση ενέργειας 14,1 kWh ανά 100 χιλιόμετρα και αυτονομία έως 621 χιλιόμετρα (WLTP), το αποδοτικό σεντάν στην έκδοση Pro είναι κατάλληλο για mεγάλες αποστάσεις. Η αεροδυναμικά του μορφή, ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας (τιμή Cd) 0,23 και η μετωπική επιφάνεια 2,46 m² είναι αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων Σχεδιασμού και Ανάπτυξης.
Σε λιμουζίνες όπως το ID.7, το σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της τιμής Cd. Οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το πάτωμα το 10% και τα ανοίγματα ψύξης επίσης το 10%. Το ID.7 είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο ID. μέχρι στιγμής.
Το ευρύχωρο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό προσφέρει άφθονο χώρο τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Η θέση του οδηγού με βάση τη νέα φιλοσοφία της μάρκας είναι απέριττη, το μέγεθος των κλασικών οργάνων έχει μειωθεί σημαντικά. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, εμφανίζονται πίσω από το τιμόνι. Ο οδηγός λαμβάνει άλλες σημαντικές πληροφορίες μέσω της στάνταρ head-up display οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας. Η κεντρική οθόνη του συστήματος Infotainment, 15 ιντσών έχει σχεδιαστεί με βάση τα σχόλια των πελατών: Για παράδειγμα η λειτουργία του κλιματισμού έχει ενσωματωθεί μόνιμα στο πρώτο επίπεδο λειτουργίας. Υπάρχουν επίσης ελεύθερα ρυθμιζόμενα κουμπιά άμεσης πρόσβασης. Η Volkswagen έχει αναπτύξει μια νέα γενιά καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού που προσφέρουν έως και 14 επιλογές ηλεκτρικής ρύθμισης.
Εκτός από το προσαρμοζόμενο κάθισμα Climatronic, διαθέτουν επίσης μια εντελώς νέα σχεδίαση λειτουργίας μασάζ. Πέρα από τις μεμονωμένες ρυθμίσεις, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αυτόματη ρύθμιση για την κλιματική λειτουργία των καθισμάτων. Εδώ, οι αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας στα καθίσματα ανιχνεύουν την απαίτηση ψύξης ή/και θέρμανσης και ελέγχουν ανάλογα το κλίμα. Η νέα λειτουργία μασάζ των προαιρετικών καθισμάτων ergoActive Premium για οδηγό και συνοδηγό προσφέρει ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης.
Η νέα πανοραμική ηλιοροφή δεν είναι μόνο εντυπωσιακή, αλλά διαθέτει και άνετο χειρισμό είτε με ένα πέρασμα του χεριού (swipe) ή μέσω φωνητικού ελέγχου, και ρυθμίζεται ώστε να είναι διαφανής ή μη. Η διαπερατότητα φωτός λειτουργεί μέσω ηλεκτροχρωματικής τάσης. Το Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα θα διαθέτει μπαταρία 82kWh και αυτονομία έως 621χλμ (WLTP), με ισχύ 286 ίππους, τελική ταχύτητα 180km/h και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 6,5¨. Οι τιμές των βασικών εκδόσεων του ID.7 με το όφελος απόκτησης του ηλεκτρικού αυτού μοντέλου και με βάση τον 2ο κύκλο επιδοτήσεων του “Κινούμαι Ηλεκτρικά”, έχουν ως εξής:
* Η τιμή περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» των 8.000 ευρώ
Διαβάστε επίσης
F1 Σιγκαπούρη: Ταχύτερες οι Ferrari στα ελεύθερα!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα