Η νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων Volvo διαθέτει hardware με πρωτοποριακό design, αλλά και εξαιρετικά προηγμένο software που καθορίζει τη λειτουργία τους. Μάλιστα υπάρχουν τακτικές, ασύρματες (over the air) αναβαθμίσεις λογισμικού που υποστηρίζουν την τελική εμπειρία του χρήστη. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, γίνεται επένδυση στην εσωτερική ανάπτυξη λογισμικού και στις δοκιμές του: ένα νέο, υπερσύγχρονο κέντρο δοκιμών λογισμικού στο Γκέτεμποργκ, στη Σουηδία, που ενισχύει τις δοκιμές ενσωματωμένου λογισμικού σε όλα τα επίπεδα.
Το νέο κέντρο δοκιμών λογισμικού έχει έκταση 22.000 τ.μ. και αντιπροσωπεύει μία αρχική επένδυση 300 εκατομμυρίων σουηδικών κορόνων (SEK) (27 εκ ευρώ), αποτελώντας ναυαρχίδα στο δίκτυο των μηχανολογικών κέντρων και των Κόμβων Τεχνολογίας της εταιρείας ανά τον κόσμο. Η Volvo διαθέτει επίσης κέντρα δοκιμών λογισμικού στο Λουντ, στη Σουηδία, και στη Σαγκάη, στην Κίνα.
Ωστόσο, οι νέες εγκαταστάσεις στο Γκέτεμποργκ είναι μεγαλύτερες από πλευράς μεγέθους και δυναμικότητας. Αυτές οι δυνατότητες είναι απαραίτητες διότι, όπως δείχνει το νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV EX90, η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει ραγδαία. Το Volvo του μέλλοντος είναι αμιγώς ηλεκτρικό, διατίθεται όλο και περισσότερο online, βασίζεται σε εξαιρετικά προηγμένους κεντρικούς υπολογιστές, οι οποίοι τρέχουν λογισμικό που αναπτύχθηκε εσωτερικά και βελτιώνεται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου χάρη σε τακτικές ασύρματες (over the air) αναβαθμίσεις λογισμικού. Αυτό καθιστά την εσωτερική ανάπτυξη λογισμικού και τις σχετικές δοκιμές σημαντικά στοιχεία για την επίτευξη των στρατηγικών μιας εταιρείας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030.
Στο νέο κέντρο δοκιμών λογισμικού θα απασχολούνται αρχικά 100 άτομα, που αναμένεται να ανέλθουν σε 300 όταν το κέντρο λειτουργήσει με την πλήρη δυναμικότητά του. Τελικά, οι εγκαταστάσεις αναμένεται να στεγάσουν περίπου 500 πλατφόρμες και ψηφιακά πεδία δοκιμών, από 200 που φιλοξενούν αυτή τη στιγμή. Το κέντρο στο Γκέτεμποργκ θα συνεργάζεται στενά με τα άλλα μηχανολογικά κέντρα της εταιρείας σε όλο τον κόσμο, που διατηρούν κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη λογισμικού. Τον περασμένο μήνα, δημιουργήθηκε ένας νέος Κόμβος Τεχνολογίας στη Σιγκαπούρη, ενώ τον Φεβρουάριο ανακοινώθηκε ακόμη ένας Κόμβος Τεχνολογίας που ειδικεύεται σε λογισμικό, στην Κρακοβία της Πολωνίας.
«Οι μηχανικοί λογισμικού μας αυξάνονται και εργάζονται πάνω σε μία πλειάδα συναρπαστικών προκλήσεων», λέει ο Alwin Bakkenes (Άλβιν Μπάκενες), Επικεφαλής Εξέλιξης Λογισμικού της Volvo Cars παγκοσμίως.
«Στόχος είναι να ενισχύσουμε την ταχύτητα με την οποία καινοτομούμε, εξελίσσοντας λογισμικό σε πεδία που είναι σημαντικά για τη Volvo Cars – από τεχνολογία ασφαλείας που βασίζεται στη βαθιά γνώση μας για τις αιτίες των ατυχημάτων, έως αλγόριθμους αντίληψης και υποβοήθησης οδηγού για μελλοντική αυτόνομη οδήγηση». Άλλες προκλήσεις στην εξέλιξη λογισμικού περιλαμβάνουν την ανάπτυξη των συνδεδεμένων λειτουργιών επόμενης γενιάς και την υποστήριξη όλης της εργασίας εξέλιξης μέσω ανάλυσης δεδομένων. Η Volvo προσλαμβάνει μηχανικούς λογισμικού στις διάφορες εγκαταστάσεις της ανά τον κόσμο. Για όλες τις νέες θέσεις, δείτε τη σελίδα Careers.
Εκτός από τις εγκαταστάσεις στην Κρακοβία και στη Σιγκαπούρη, η Volvo διαθέτει Κόμβους Τεχνολογίας στο Λουντ, στη Σουηδία, και στη Μπανγκαλόρ, στην Ινδία. Έχει επίσης μεγάλα μηχανολογικά κέντρα στη Σαγκάη (Κίνα) και στο Γκέτεμποργκ (Σουηδία). Παρόλο που κάθε ένα από αυτά τα κέντρα έχει τη δική του εξειδίκευση, όλα μαζί αποτελούν ένα σημαντικό δίκτυο κέντρων καινοτομίας, διεσπαρμένο στρατηγικά σε όλο τον κόσμο.
Διαβάστε επίσης:
Ηyundai: Από 34 χιλιάδες το ηλεκτρικό Kona!
Αναβάθμιση για το Αudi Q4 e-tron!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ντόναλντ Τραμπ: Διορίζει τον εκλεκτό του Μασκ, Μπρένταν Καρ, επικεφαλής του ρυθμιστικού φορέα των τηλεπικοινωνιών
- Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
- Καιρός: Πρόσκαιρη βελτίωση σήμερα – Ξανά βροχές από αύριο
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS