Με στόχο την πληρέστερη ικανοποίηση των πελατών της, η Volvo Car Hellas ανέθεσε το έργο του νέου της τηλεφωνικού κέντρου στην Cosmote e-Value μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center πάνω από 20 χρόνια στην Ελλάδα. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και καταρτισμένα στελέχη, η Cosmote e-Value προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.
Το νέο call center που σχεδιάστηκε ειδικά για τη Volvo Car Hellas εμπλουτίζει και βελτιώνει ακόμη περισσότερο την εμπειρία επικοινωνίας που προσφέρει η εταιρεία στους πελάτες της. Αξιοποιώντας προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες, επιτρέπει την άμεση και απρόσκοπτη ανταπόκριση στα αιτήματα και τις ανάγκες όσων επικοινωνούν με τη Volvo.
• Ο αριθμός τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που θα ισχύει από 1/9/2020 είναι 210-6241833.
• Ο αριθμός τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη Volvo Assistance παραμένει ίδιος: 210-9988199
Το νέο υπερσύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο της Volvo Car Hellas εντάσσεται στο πλαίσιο δέσμης ενεργειών της εταιρείας που αποσκοπούν στην παροχή κορυφαίας εξυπηρέτησης στο κοινό. Ήδη, εδώ και μερικούς μήνες, στην ιστοσελίδα της εταιρείας λειτουργεί η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα Volvo Online Ordering, που ενισχύει την online εμπειρία άμεσης επαφής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης για τους υποψήφιους πελάτες της Volvo.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»