Η Volkswagen συνεχίζει την παράδοση των μοντέλων GTI ακόμα πιο υψηλών επιδόσεων με το νέο Golf GTI Clubsport. Το πρώτο Golf GTI Clubsport κυκλοφόρησε το 2016 στα 40α γενέθλια του εμβληματικού σπορ χάτσμπακ και απέδιδε ισχύ 265 PS (195 kW), με δυνατότητα προσωρινής ισχύος 290 PS (213 kW) σε λειτουργία boost. Το ίδιο έτος παρουσιάστηκε το Golf GTI Clubsport S, σε περιορισμένη έκδοση 400 μονάδων, με συνεχή διαθέσιμη ισχύ 310 PS (228 kW).
Με το τελευταίο, ο Benjamin Leuchter, οδηγός αγώνων και εργοστασιακός δοκιμαστής της Volkswagen, σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα στο Nürburgring Nordschleife, το Μάιο του 2016, με χρόνο 07:49:21 λεπτά. Το νέο Golf GTI Clubsport που κυκλοφορεί σήμερα τοποθετείται μεταξύ του πρώτου Clubsport και του Clubsport S, με ισχύ 300 PS. Η τεχνική πρόοδος που ενσωματώνεται στο όχημα το κάνει να ξεχωρίζει, καθιστώντας το ένα από τα καλύτερα σπορ προσθιοκίνητα αυτοκίνητα στον κόσμο.
Το νέο Golf GTI Clubsport διαθέτει κινητήρα TSI EA888 evo4 – ο προκάτοχός του ήταν εξοπλισμένος με EA888 evo3 – και προσφέρει ακόμα πιο ακριβή απόκριση και καλύτερες επιδόσεις. Το κινητήριο σύστημα έχει αναδιαμορφωθεί πλήρως και διαθέτει σημαντικές βελτιώσεις: στο κλασικό νέο GTI των 245 PS, το νέο σύστημα Vehicle Dynamics Manager ήδη ελέγχει τα ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικά (XDS) και τις πλευρικές δυνάμεις του προαιρετικού προσαρμοζόμενου ελέγχου πλαισίου (adaptive chassis control – DCC). Και ενώ αυτός ο έλεγχος ήδη προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, στο νέο Golf GTI Clubsport, το Vehicle Dynamics Manager περιλαμβάνει για πρώτη φορά και το μπλοκέ ηλεκτρομηχανικό διαφορικό του εμπρός άξονα.
Αυτό το επίπεδο ελέγχου θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς για τα σπορ προσθιοκίνητα αυτοκίνητα. Το Golf GTI Clubsport είναι πιο ευκολοδήγητο, στρίβει ακόμη πιο ουδέτερα και με ακρίβεια από το κλασικό Golf GTI. Κάτι που αποδεικνύει περίτρανα το επιπλέον οδηγικό προφίλ, ειδικά εξελιγμένο για το θρυλικό Nordschleife, το οποίο προσαρμόζει το κινητήριο σύστημα του νέου Golf GTI Clubsport ειδικά σε αυτήν την πίστα αγώνων.
Ο Benjamin Leuchter, που διαδραμάτισε ο ίδιος προσωπικά σημαντικό ρόλο στο στήσιμο και τη ρύθμιση του νέου Golf GTI Clubsport στο Nürburgring, δήλωσε σχετικά: «Το αυτοκίνητο έχει ένα μοναδικό χαρακτήρα. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, είναι πιο εύκολο να οδηγηθεί πολύ γρήγορα στις στροφές. Αυτό οφείλεται στη νέα σχεδίαση και δομή του μπροστινού άξονα, με σημαντικά αυξημένη γωνία camber, τη «φροντίδα» του Vehicle Dynamics Manager για την άψογη, συνδυασμένη λειτουργία των ηλεκτρονικών και ηλεκτρομηχανικών διαφορικών και το στήσιμο του αυτοκινήτου, με ιδιαίτερη έμφαση στην ακρίβεια χειρισμού».
Ο έμπειρος οδηγός αγώνων προσθέτει: «Επιπλέον, κάτι πολύ σημαντικό, όταν ο οδηγός επιταχύνει στην έξοδο της στροφής, νιώθει τη μεγαλύτερη ελκτική δύναμη λόγω της πολύ υψηλότερης ισχύος, η οποία – σημειωτέον – δεν ισχύει μόνο στα χαρτιά αλλά “περνάει στο δρόμο”».
Ένα νέο, μεγαλύτερο σύστημα φρένων στο GTI Clubsport, 18 ιντσών, βελτιώνει περαιτέρω τα ανώτερα χαρακτηριστικά φρεναρίσματος που ήδη προσφέρει το κλασικό GTI, των 245 PS. Επιπλέον, οι νέες εμπρός και πίσω αεροτομές μειώνουν την άνωση και βελτιστοποιούν την ευελιξία, την απόκριση διεύθυνσης, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Το νέο Golf GTI Clubsport επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Συνεργατικοί χώροι: Το προφίλ των εργαζομένων – Γιατί προτιμούν την Ελλάδα
- Παγκράτι: Έξι τραυματίες από φωτιά σε μπαρ – Προκλήθηκε από πυροτέχνημα που ήταν πάνω σε τούρτα γενεθλίων (video)
- Πτώση λεωφορείου με μαθητές σε χαράδρα στο Περού – Τουλάχιστον 11 νεκροί
- Υπουργικό Συμβούλιο: Ο προϋπολογισμός 2025 στην ατζέντα της σημερινής συνεδρίασης