Coupe σιλουέτα eξηλεκτρισμένοι κινητήρες με 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα τετρακίνησης ΑWD-i και επαναφορτιζόμενη έκδοση 220PS.
Με περισσότερες από 840.000 πωλήσεις στην Ευρώπη από την κυκλοφορία του το 2017, το πρώτο Toyota C-HR ήταν ένα καινοτόμο μοντέλο για την Toyota, το οποίο έφερε τη μάρκα κοντά σε ένα κοινό που δίνει έμφαση στην εμφάνιση.
Το νέο Toyota C-HR δημιουργήθηκε ειδικά για τις προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών έχοντας σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και κατασκευαστεί στη Γηραιά Ήπειρο, αξιοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από οδηγούς σε όλη την ευρωπαϊκή ήπειρο. Διαθέτει χαρακτηριστικά, όπως χωνευτές χειρολαβές θυρών, δυναμικό ατμοσφαιρικό φωτισμό 64 χρωμάτων και πανοραμική οροφή από γυαλί υψηλής τεχνολογίας.
Το εμπρός τμήμα διαθέτει full LED προβολείς, ενώ το όνομα του μοντέλου είναι ενσωματωμένο στο επίσης full LED πίσω φως. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 35 mm και σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους τροχούς αλουμινίου στις 20” και το μικρότερο κατά 25 mm εμπρός πρόβολο, διαμορφώνεται ένα ισορροπημένο και δυναμικό σύνολο από όλες τις γωνίες.
Η τολμηρή εμφάνιση τονίζεται περαιτέρω από τη νέα διχρωμία αμαξώματος, “bi-tone+”, που προχωρά ακόμα παραπέρα, επεκτείνοντας το μαύρο χρώμα έως το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, και η οποία είναι στάνταρ στις εκδόσεις PREMIERE EDITION & GR SPORT ULTIMATE EDITION. Η ανανεωμένη παλέτα εξωτερικών χρωμάτων περιλαμβάνει τις νέες χρωματικές επιλογές Sulphur (Κίτρινο του θείου) και Precious Silver (Premium Ασημί), που προσφέρονται αποκλειστικά ως bi-tone+ επιλογές.
Το ταμπλό αποτελείται από έναν λεπτό οριζόντιο πίνακα οργάνων που ενσωματώνεται τα πάνελ των θυρών και την κεντρική κονσόλα, ώστε να δημιουργεί ένα φιλόξενο χώρο. Η οθόνη πολυμέσων ενσωματώνεται αρμονικά ενώ επιλεγμένες εκδόσεις περιλαμβάνουν ένα ειδικά κατασκευασμένο μεταλλικό ηχείο JBL με fade-effect για premium ποιότητα ήχου.
Ένα οδηγοκεντρικό cockpit διασφαλίζει ότι όλα τα στοιχεία ελέγχου και οι πληροφορίες του οχήματος είναι έξυπνα τοποθετημένα, ώστε τα χέρια του οδηγού να παραμένουν στο τιμόνι και το βλέμμα του στον δρόμο. Σύστημα head-up display διατίθεται ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.
Η σχεδίαση εξυπηρετεί και πρακτικούς σκοπούς, καθώς προβλέπει εργονομικούς αποθηκευτικούς χώρους και βάσεις φόρτισης κινητών. Ο σχεδιασμός αφήνει περιθώρια για την ενσωμάτωση ενός πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου πάνω από το ντουλαπάκι, ενώ η κεντρική κονσόλα χωράει πλέον δύο κινητά τηλέφωνα. Σε σύγκριση με το προηγούμενο Toyota C-HR, η νέα γενιά προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, με έμφαση στο χωροταξικό κομμάτι.
Ο νέος πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών παρέχει ευανάγνωστες πληροφορίες που προσαρμόζονται στις προτιμήσεις του οδηγού. Η αναβαθμισμένη εμπειρία πολυμέσων περιλαμβάνει cloud σύστημα πλοήγησης, φωνητικό βοηθό, Over The Air (OTA) ενημερώσεις λογισμικού και ασύρματη συνδεσιμότητα smartphone.
Η εφαρμογή MyToyota ξεκλειδώνει μια πρακτική γκάμα λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένου ενός ψηφιακού κλειδιού για το εύκολο ξεκλείδωμα και την εκκίνηση του νέου Toyota C-HR μέσω smartphone, χωρίς να απαιτείται φυσικό κλειδί.
Το ψηφιακό κλειδί είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2024 και ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, με ετήσια σύνδεση που περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς του οχήματος. Το My Toyota ενσωματώνει και άλλες χρήσιμες λειτουργίες, όπως τη δυνατότητα ενεργοποίησης του συστήματος κλιματισμού για θέρμανση ή ψύξη του αυτοκινήτου πριν από το ταξίδι. Για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία, μια μοναδική στην κατηγορία λειτουργία αυτόματης στάθμευσης επιτρέπει στον οδηγό να βγει από το όχημα και να δώσει εντολή σε αυτό να ελιχθεί αυτόματα σε μία θέση.
Για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή βιομηχανία, το νέο Toyota C-HR χρησιμοποιεί ατσάλι υψηλής αντοχής 2000MPa στις κολόνες B, διατηρώντας μια πολύ υψηλή στρεπτική ακαμψία, μειώνοντας παράλληλα το βάρος των εξαρτημάτων κατά 3,5 kg και εξαλείφοντας τις ηλεκτροσυγκολήσεις. Αυτό αντιστοιχεί σε 10% μείωση του διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διαδικασία παραγωγής.
Το CHR έχει μόνο εξηλεκτρισμένες εκδόσεις: Hybrid 140, Hybrid 200 και Hybrid 200 AWD-i και Plug-in Hybrid 220. Το Hybrid 140 διαθέτει έναν αποδοτικό κινητήρα 1.8 λίτρων με ισχύ 140 DIN hp. Για μία ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, το Hybrid 200 αποδίδει ισχύ 197 DIN hp και ροπή 190Nm. Η έκδοση Hybrid 200 AWD-i φέρνει την σιγουριά της τετρακίνησης στην γκάμα.
Ένας συμπαγής ηλεκτροκινητήρας με υψηλή ροπή στον πίσω άξονα παρέχει περισσότερη ισχύ και ροπή. Σε ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων του οχήματος και οδικών συνθηκών προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και ευστάθεια κατά την εκκίνηση, περισσότερη ακρίβεια στις στροφές και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε ολισθηρές επιφάνειες.
Όλες οι υβριδικές ηλεκτρικές εκδόσεις φέρουν επανασχεδιασμένα εξαρτήματα για καλύτερες επιδόσεις, βελτιωμένη αποδοτικότητα και μειωμένο βάρος. Μια νέα μπαταρία Li-Ion υψηλής ισχύος, τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, είναι πιο συμπαγής και ζυγίζει 1,5 kg λιγότερο από την προκάτοχό της, παρέχοντας ωστόσο 14% περισσότερη ισχύ. Το Plug-in Hybrid 220 βασίζεται σε έναν κινητήρα 2,0 λίτρων και υπόσχεται την καλύτερη εμπειρία στην κατηγορία του χάρη στο διττό DNA του.
Προσφέρει τη ζωηρή απόδοση και την ομαλή οδήγηση ενός πραγματικού EV για καθημερινές μετακινήσεις, με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 66 km (WLTP), καθώς και την κορυφαία στην κατηγορία αποδοτικότητα και τις επιδόσεις ενός υβριδικού ηλεκτρικού για μεγαλύτερα ταξίδια.
Το νέο Toyota C–HR διαθέτει ένα νέας σχεδίασης σύστημα ανάρτησης που είναι πιο άκαμπτο και ελαφρύ. Ένα τροποποιημένο γόνατο MacPherson εμπρός φέρει αλλαγές στο σχήμα του προσφέροντας μεγαλύτερη ακαμψία και αντοχή, ενώ η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων περιλαμβάνει εξαρτήματα υψηλότερης αντοχής της πλατφόρμας TNGA.
Η προηγμένη αεροδυναμική εξασφαλίζει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,318. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της μειωμένης μετωπικής επιφάνειας και της βελτίωσης του σχήματος του αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένου του κάτω μέρους του, για καλύτερη ροή αέρα. Μελετήθηκε η κάθε λεπτομέρεια, όπως η αφαίρεση του πίσω υαλοκαθαριστήρα που συμβάλλει στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης και τη μείωση θορύβου.
Το Toyota T-Mate αποτελεί μία ολοκληρωμένη σειρά συστημάτων που προλαμβάνουν ατυχήματα, παρέχουν προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης και βοηθούν τον οδηγό να ελίσσεται, είτε όταν παρκάρει είτε κινείται στον δρόμο. Στο νέο Toyota C-HR, η τελευταία γενιά του Toyota Safety Sense περιλαμβάνει προληπτικά συστήματα ασφάλειας με περισσότερες λειτουργίες και πιο ολοκληρωμένη παρακολούθηση του χώρου γύρω από το αυτοκίνητο.
Τα πιο πρόσφατα συστήματα Pre-Collision System και Proactive Driving Assist παρακολουθούν συνεχώς τον δρόμο για κινδύνους και μπορούν να προειδοποιήσουν τον οδηγό ή να καταστείλουν αυτόματα την επιτάχυνση και να παρέμβουν με πέδηση, εάν εντοπιστεί άμεσος κίνδυνος.
Αυτό προφυλάσσει από μια σειρά παραγόντων που συνιστούν κίνδυνο, όπως η παρουσία ενός πιο αργού ή ακινητοποιημένου οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας μπροστά, καθώς και πεζών ή ποδηλατών που διασχίζουν τον δρόμο, ακόμη και όταν αυτό γίνεται σε δρόμο στον οποίο το όχημα στρίβει.
Το Lane Trace Assist διατηρεί το νέο Toyota C–HR στην προβλεπόμενη πορεία του, με τη βοήθεια των διαγραμμίσεων, του περιθωρίου του δρόμου ή του προπορευόμενου οχήματος, αυξάνοντας περαιτέρω την ασφάλεια και μειώνοντας τον οδηγικό φόρτο σε μακρινά ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.
Το σύστημα συνεργάζεται με το Full-Range Adaptive Cruise Control για την προσαρμογή της ταχύτητας σε μια στροφή του αυτοκινητόδρομου και παρακολουθεί επίσης τη χρήση του τιμονιού και των πεντάλ. Εάν τα τελευταία δεν χρησιμοποιηθούν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα Emergency Driving Stop.
Το βελτιωμένο Full Range Adaptive Cruise Control περιλαμβάνει το νέο Overtake Prevention Support που αποτρέπει αυτόματα την ακούσια προσπέραση στον αυτοκινητόδρομο από τη λάθος πλευρά ενός άλλου οχήματος και το Turn Signal Linked Control που βοηθά τον οδηγό να ενταχθεί στην κυκλοφορία με ασφαλή ταχύτητα και σε ασφαλή απόσταση από τα άλλα οχήματα. Στους κεντρικούς δρόμους και τους αυτοκινητόδρομους, το Road Sign Assist δίνει μια οπτική υπενθύμιση για σημαντικές πληροφορίες, όπως οι προειδοποιητικές πινακίδες και το όριο ταχύτητας. Η νέα, βελτιωμένη έκδοση επιτρέπει τη ρύθμιση του περιοριστή ταχύτητας σε συνάρτηση με τις πληροφορίες από τις πινακίδες σήμανσης.
Το νέο Toyota C-HR έχει αποκτήσει πρόσθετα συστήματα ασφαλείας στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως το Rear Seat Reminder System, το οποίο ειδοποιεί τον οδηγό εάν ένα παιδί ή ένα κατοικίδιο έχει αφεθεί στο πίσω κάθισμα, και το Safe Exit Assist, το οποίο προειδοποιεί εάν οχήματα ή ποδηλάτες πλησιάζουν από πίσω όταν ανοίγει μια πόρτα.
Το νέο Toyota C–HR θέτει για άλλη μια φορά νέα δεδομένα στην κατηγορία των C-SUV, σε κάθε επίπεδο, προσφέροντας ένα μοναδικό σύνολο ποιότητας, τεχνολογίας, εξοπλισμού και ασφάλειας, από την πρώτη του έκδοση, γεγονός που του προσδίδει την πιο ισχυρή σχέση αξίας-τιμής.
Με τιμή εκκίνησης τα 29.300€, η έκδοση C-ULT ενσωματώνει στον βασικό της εξοπλισμό τεχνολογία αιχμής με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3’’, σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect με οθόνη αφής 8.0’’, πλήθος συνδεδεμένων και απομακρυσμένων υπηρεσιών, όπως το Cloud σύστημα πλοήγησης και η ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας από το smartphone, ασύρματη ενσωμάτωση smartphone, πλήρως LED φωτιστικά σώματα, καθώς και την 5η γενιά Toyota Hybrid Electric αλλά και την πιο προηγμένη έκδοση του Toyota T-Mate με το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (BSM) στον βασικό του εξοπλισμό.
Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει, ενώ ήδη τα πρώτα αυτοκίνητα είναι καθ’ οδόν για τις εκθέσεις του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Εμπόρων Toyota και τις πρώτες παραδόσεις πελατών.
Διαβάστε επίσης
Οδηγούμε το Honda Civic e:HEV!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας