Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία φιλοδοξεί να συνδέσει το σύνολο των οχημάτων της στο διαδίκτυο για να προσφέρει μια ευρεία γκάμα ψηφιακών υπηρεσιών στους οδηγούς.
Το συμβόλαιο ανάμεσα στη Volkswagen και τη Microsoft έχει ισχύ πέντε ετών με τη δυνατότητα επέκτασης.
Όπως μεταδίδει το Marketwatch, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση της πωλήσεις θα επενδύσει κάποια εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο έργο, το οποίο θα περιλαμβάνει και τη δημιουργία ενός κοινού κέντρου εξέλιξης κοντά στα κεντρικά γραφεία της Microsoft στην Ουάσιγκτον.
Η Microsoft θα προσφέρει ακόμα μηχανικούς και η Volkswagen θα μετακινήσει κάποιους ανθρώπους από τη Γερμανία στο νέο κέντρο, με το προσωπικό να αυξάνεται στα 300 άτομα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έρευνα σε βάρος BMW, Daimler και Volkswagen – Υποπτεύονται καρτέλ με θύμα τους καταναλωτές
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Προσοχή, Tesla, οι Γερμανοί έρχονται! Με ένα νέο ηλεκτρικό SUV (video)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κατεβάζει τον πήχη για το 2018 η BMW
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος
- Το θέμα των ανισοτήτων είναι επιτέλους στο ευρωπαϊκό ραντάρ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών