To γαλλικό Grαnd Slam και η Renault ένωσαν τις δυνάμεις τους προκειμένου να γράψουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία τους. Ξεκινώντας με το τουρνουά του 2022, που θα διεξαχθεί από 22 Μαΐου έως 5 Ιουνίου, και για τα επόμενα 5 χρόνια, η Renault γίνεται Premium Συνεργάτης του τουρνουά, το οποίο και αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά και ευυπόληπτα αθλητικά γεγονότα του πλανήτη.
Τόσο η Renault όσο και το παριζιάνικο Grand Slam έχουν τις ίδιες ρίζες, καθώς και τα δύο είναι «γεννημένα» στη Γαλλία, έχουν ισχυρό παγκόσμιο χαρακτήρα, ενώ μοιράζονται τις ίδιες αρχές του γαλλικού πάθους και της εξωστρέφειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Renault με τη γαλλική Ομοσπονδία Τένις, βασίζεται στις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας.
Ως μέρος της νέα εταιρικής στρατηγικής της, η Renault αποφάσισε να εξορθολογήσει τις συνεργασίες της που αφορούν στο marketing σε παγκόσμια κλίμακα και να εστιάσει τις δραστηριότητές της σε συγκεκριμένους τομείς, ικανούς να προσδώσουν προστιθέμενη αξία στη μάρκα.
Έτσι, πλέον, η Renault θα εστιάσει στις αθλητικές δραστηριότητες, με δύο κύριες συνεργασίες, στο ράγκμπι, ως βασικός συνεργάτης της γαλλικής Ομοσπονδίας Ράγκμπι, αλλά και στο τένις, προχωρώντας σε συνεργασία με το τουρνουά Roland-Garros.
Η Renault και το Roland-Garros έχουν από κοινού την πρόθεση της κοινωνικά υπεύθυνης συμπεριφοράς, γι΄ αυτό και η βιώσιμη κινητικότητα είναι βασική και για τα δύο brands.
H Renault ήδη επιταχύνει τη μετάβασή της σε μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2030. Αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται με τον πιο εύγλωττο τρόπο στον ηλεκτρικό στόλο των 100 νέων Megane E-Tech Electric που η Renault θα διαθέσει στο τουρνουά, ως μέρος ενός στόλου 160 οχημάτων.
Παράλληλα με την πολύ σημαντική συνεργασία, η Renault λανσάρει και το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «GIVE ME 5», που είναι αφιερωμένο στις νέες γενιές. Ως πρώτο βήμα, η Renault θέλει να προωθήσει το τένις στις πόλεις, ανακαινίζοντας γήπεδα του τένις στα προάστια με τη βοήθεια τοπικών καλλιτεχνών.
Δύο τέτοια γήπεδα αναμένεται να ανοίξουν στη Γαλλία μέχρι τα τέλη του χρόνου. Για τη χρηματοδότηση αυτού του εγχειρήματος, η Renault θα ενεργοποιήσει το “Let Cahllenge” κατά τη διάρκεια του τουρνουά.
Έτσι, κάθε φορά που η μπάλα θα χτυπάει στο φιλέ, πριν χτυπήσει στο έδαφος, κάτι που συμβαίνει περί τις 2.000 φορές κατά τη διάρκεια ενός τουρνουά, η Renault θα μεταφέρει ένα ποσό για το σκοπό αυτό. Επιπροσθέτως, η Renault θα καλέσει πολλά γκρουπ με παιδιά και εφήβους που προέρχονται από περιβάλλοντα που στερούνται ευκαιριών, προκειμένου να έρθουν στο τουρνουά και να βοηθήσουν στη διεξαγωγή του για μία μέρα.
Επίσης, κατά τη διάρκεια των αγώνων, μέσα στους χώρους του Roland-Garros θα υπάρχει ένα περίπτερο μέσα στο οποίο οι επισκέπτες θα μπορούν να μάθουν για το ηλεκτρικό μέλλον της μάρκας, αλλά και για την εξηλεκτρισμένη γκάμα της, με τα Megane E-Tech Electric, Renault 5 prototype, αλλά και το νέο Renault Austral, του οποίου η παγκόσμια πρεμιέρα θα γίνει στο Roland-Garros.
Διαβάστε επίσης:
F1 Μαϊάμι: Ποιον θα φάει ο κροκόδειλος;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μουσικός διαγωνισμός Public & Kiddoboo: Φέρνουν τη μαγεία της μουσικής στο σπίτι με το σετ KidsVoice!
- Πολωνία: Ο Ντούντα χαρακτηρίζει καθοριστική την απόφαση των ΗΠΑ για χρήση πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς από το Κίεβο
- Σφοδρή επίθεση Μαρινάκη σε Σαμαρά: Διαστρέβλωση που προσπάθησαν να κάνουν ακραία μέσα στη χώρα το να αποκαλείς μειοδότη τον ΥΠΕΞ
- Τουρκία: Άδεια στην τουρκική TPAO για πετρελαϊκές έρευνες στον Κόλπο του Ξηρού