Με αθλητικούς όρους, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις πέτυχε να υπερασπιστεί τον τίτλο κατακτώντας τον για δεύτερη συνεχή χρονιά στα καθιερωμένα πλέον βραβεία Sports Marketing, που διοργανώνει η εταιρεία επιχειρηματικής επικοινωνίας Boussias.
Η διοργάνωση του 2022, με highlight την υπερειδική διαδρομή του αγώνα στο κατάμεστο ΟΑΚΑ και τρεις ημέρες με τους αστέρες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA να «μάχονται» στα ελληνικά βουνά, απέσπασε τη μέγιστη διάκριση στα Sports Marketing Awards, ακριβώς όπως και έναν χρόνο νωρίτερα. Αυτή δεν ήταν η μοναδική κορυφαία διάκριση του αγώνα, ο οποίος αυτήν την χρονιά ξεχώρισε και σε ένα νέο πεδίο.
Ο λόγος για τα Green Brand Awards, που προσανατολίζονται στην πράσινη ανάπτυξη και την περιβαλλοντική προστασία.
Τα συγκεκριμένα βραβεία αποτελούν την αναγνώριση σημαντικών επιτευγμάτων, με το EKO Ράλλυ Ακρόπολις -που το περασμένο φθινόπωρο απέσπασε από τη FIA την ανώτατη περιβαλλοντική πιστοποίηση Τριών Αστέρων- να «φεύγει» από τη σχετική εκδήλωση με το «Χρυσό» στην κατηγορία Green Sports, ως διεθνές παράδειγμα περιβαλλοντικά βιώσιμου μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Συνολικά… στην τροπαιοθήκη του αγώνα προστέθηκαν ακόμα δύο βραβεία, το «Χρυσό» ως η καλύτερη διοργάνωση Motorsports, καθώς και το «Ασημένιο» στην κατηγορία Καλύτερο Αθλητικό Περιεχόμενο, για τη σειρά podcast «Ιστορίες Ράλλυ Ακρόπολις by Betsson», που φιλοξενήθηκε το περασμένο καλοκαίρι στην πλατφόρμα pod.gr.
Για τα βραβεία Sports Marketing, που απονεμήθηκαν για έκτη φορά, την ευθύνη αξιολόγησης έχει μια κριτική επιτροπή με προέδρους τον Χρυσό Παραολυμπιονίκη και Πρόεδρο του Συλλόγου Παραολυμπιονικών, Γρηγόρη Πολυχρονίδη, τον Αντώνη Τσαπατάκη, Παραολυμπιονίκη και κάτοχο 20+ μεταλλίων, και μέλη στελέχη σημαντικών εταιρειών της αγοράς.
Ανάλογα, μια κριτική επιτροπή αποτελούμενη από καταξιωμένα στελέχη εταιρειών της αγοράς, με πρόεδρο την Καθηγήτρια Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας και Εκπαίδευσης κ. Κωνσταντίνα Σκαναβή, επιφορτίζεται με την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων στα Green Brand Awards.
Διαβάστε επίσης: