Το γεωμετρικό σχήμα ενός διαμαντιού ενσαρκώνει τις αξίες της μάρκας από το 1925.
Ένα κομβικό σημείο για την αναγνώριση του προϊόντος και την ταύτιση του καταναλωτή μ’ αυτό είναι το λογότυπο. Από καιρό σε καιρό οι εταιρείες προχωρούν σε σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις χωρίς να αλλάζουν το βασικό σχήμα. Το ίδιο έγινε τώρα με το διαμάντι της Renault.
Ο Ζυλ Βιντάλ, Διευθυντής Σχεδιασμού της Renault, σχολιάζει σχετικά: «O ρόμβος είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοτίβα ειδικά στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πρόκειται για ένα απλό γεωμετρικό σχήμα, με ισχυρή προσωπικότητα. Η πρόκληση ήταν να ανανεώσουμε αυτό το σχήμα χαρίζοντάς του ένα νέο νόημα που να αντικατοπτρίζει τις σύγχρονες αξίες της μάρκας, οι οποίες και θα αποτελέσουν τον οδηγό για τη μελλοντική της πορεία».
Η Renault έχει αλλάξει εταιρική ταυτότητα αρκετές φορές. Αλλά υπάρχει κάτι που δεν έχει αλλάξει από το 1925 και αυτό είναι το σχήμα του διαμαντιού που αποτελεί τη βάση για το λογότυπό της. Άμεσα αναγνωρίσιμο, είναι το έμβλημα της μάρκας. Με τις γωνίες του να εφαρμόζουν στο τετραγωνισμένα καπό της εποχής εκείνης, αυτή η γεωμετρική φιγούρα «επέβαλε την παρουσία της» στον Louis Renault. Από τότε, το διαμάντι της Renault έχει ανασχεδιαστεί οκτώ φορές. Η νέα εκδοχή του είναι η ένατη. Αυτό αποδεικνύει το ενδιαφέρον της μάρκας να εξελίσσεται και να προσαρμόζεται στην εποχή που διανύει.
Τα λογότυπα της Renault εδώ και έναν αιώνα.
Η προηγούμενη εκδοχή του εμβλήματος της Renault δημιουργήθηκε το 1992 και αναθεωρήθηκε το 2015. To 2019 ξεκίνησε η διαδικασία σχεδιασμού νέου εμβλήματος της Renault. Ο Ζυλ Βιντάλ εξηγεί: «Η ισορροπία ανάμεσα στην διατήρηση της παράδοσης της μάρκας και στη νέα εποχή, αποτελεί σύμβολο του μέλλοντος. Tο έμβλημα που μόλις παρουσιάστηκε, πιο μοντέρνο και ζωηρό από πριν, στοχεύει να ξεπεράσει ακόμα και την προηγούμενη φήμη του».
Το νέο λογότυπο αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου στρατηγικού πλάνου Renaulution και ενσωματώθηκε στη γρίλια της μάσκας του σύγχρονου πρωτότυπου Renault 5. Το διαμάντι ουσιαστικά ενσαρκώνει όλη τη φιλοσοφία της Renault. H επιλογή να διατηρηθεί αυτό το διεθνώς αναγνωρίσιμο γεωμετρικό σχήμα ήταν προφανής. «Θέλαμε να γίνουμε πιο εμβληματικοί, λιτοί και μεστοί, αποκτώντας μια πραγματικά διαχρονική υπογραφή, χωρίς φιοριτούρες και χρώματα, με σύγχρονη θεώρηση στις γραμμές του, ως αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής μας κληρονομιάς» εξηγεί ο Βιντάλ.
Απερίσπαστο, χωρίς κανένα ίχνος υπογραφής ή γραφιστικής παρέμβασης, αυτό το νέο έμβλημα έχει σχεδιαστεί για να αποτυπώνει μια συνεχή κίνηση. Η επίπεδη -και όχι τρισδιάστατη- φύση του, διευκολύνει την χρήση του σε digital και video υλικά, αλλά και πάνω στα αυτοκίνητα.
Το νέο λογότυπο θα τοποθετηθεί σταδιακά σε όλα τα οχήματα της Renault, μέχρι το 2024.
Διαβάστε επίσης:
Πιέσεις στη μετοχή της Volvo έφερε η προειδοποίηση για νέο πλήγμα στην παραγωγή
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το Renault Captur: Πώς ψήφισε ο εκλέκτορας του mononews.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike