To 7θέσιο SUV της Hyundai σε εκδόσεις Hybrid και Plug-in Hybrid με τιμή από 51.000 ευρώ ως 67.000 ανάλογα την έκδοση.

Στην 20ή επέτειό της, η ναυαρχίδα των SUV της Hyundai στην Ευρώπη έχει διακριθεί για την άνεση και την ευρυχωρία της, τα ολοκληρωμένα στάνταρ χαρακτηριστικά και τη λειτουργική σχεδίαση της καμπίνας της. Το νέο Santa Fe συνιστά μια premium επιλογή διαθέτοντας τολμηρή και ξεχωριστή νέα σχεδίαση καθώς και μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά τεχνολογίας και ασφάλειας.

1

Η νέα εξωτερική σχεδίαση του Santa Fe συνδυάζει στιβαρή εμφάνιση και κομψότητα. Η εντυπωσιακή σχεδίαση του μπροστινού μέρους, ξεχωρίζει μέσω της χαρακτηριστικής φαρδιάς μάσκας, που αγκαλιάζει τα κύρια φωτιστικά σώματα με ένα τονισμένο τρισδιάστατο μοτίβο. Τα μοναδικά, εντυπωσιακά φώτα LED σε σχήμα Τ δημιουργούν μία αδιαμφισβήτητη οπτική ταυτότητα στον δρόμο.

Οι φαρδιές επενδύσεις στους θόλους των τροχών συνδυάζονται με αεροδυναμικές ζάντες 19’’. Στο πίσω μέρος, η νέα σχεδίαση των φώτων με οριζόντια γραφικά ενισχύει οπτικά το πλάτος του αμαξώματος, ενώ ο προφυλακτήρας αναδεικνύει ωριμότητα, αρμονία και κομψότητα.

Στις υψηλότερες εκδόσεις του, το νέο Santa Fe επενδύεται με ένα πολυτελές αισθητικό σύνολο που περιλαμβάνει την χαμηλότερη περιμετρική επένδυση και προφυλακτήρες σε πλήρες ταίριασμα με το χρώμα του αμαξώματος.

Hyundai

Ο εσωτερικός χώρος του Santa Fe προσφέρει πλούσια ευρυχωρία και ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας, με κάθε επιφάνεια φινιρισμένη με υλικά υψηλής ποιότητας απαλής αφής. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών συνοδεύει την επιβλητική οθόνη αφής AVN 10,25 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη πάνω από την αιωρούμενη κεντρική κονσόλα.

Τα πλήκτρα μετάδοσης κίνησης, τεχνολογίας shift-by-wire, έχουν αντικαταστήσει τον παραδοσιακό λεβιέ, ενώ ένας ειδικός επιλογέας στην κεντρική κονσόλα εναλλάσσει εύκολα μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών οδήγησης. Τα πλήκτρα είναι κεντρικά τοποθετημένα για διαισθητική και εργονομική χρήση, εύκολα προσβάσιμα από τη θέση του οδηγού. Η ποτηροθήκη μπορεί να κλείσει όταν δε χρησιμοποιείται και η θήκη κάτω από την κονσόλα παρέχει επιπλέον χώρο αποθήκευσης.

Hyundai

Μία ευρεία γκάμα εκδόσεων καθισμάτων και πρακτικών χαρακτηριστικών εξυπηρετούν κάθε ανάγκη και περίσταση. Το Santa Fe προσφέρει μέγιστη άνεση και ευελιξία με ένα απίστευτα ευέλικτο σύστημα καθισμάτων και έξυπνους καθημερινούς βοηθούς, όπως το Smart Power Tailgate με το οποίο ανοίγει αυτόματα η πίσω πόρτα.

Στην πρωτοποριακή εξαθέσια διάταξη, οι δύο επιβάτες της μεσαίας σειράς έχουν ανεξάρτητα υποβραχιόνια σε καθίσματα «captain seats» ενώ η πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων διατηρείται διαρκώς ελεύθερη.  Στην επταθέσια διάταξη, οι επιβαίνοντες μπορούν να σύρουν τη διαιρούμενη 60/40 και αναδιπλούμενη δεύτερη σειρά καθισμάτων ώστε να μεταφερθούν άνετα επιβάτες και αποσκευές.

Η πρόσβαση στα καθίσματα της τρίτης σειράς διευκολύνεται πιέζοντας απλά ένα πλήκτρο, με το οποίο σύρεται πλήρως η 2η σειρά καθισμάτων, με ταυτόχρονη άμεση αναδίπλωση της πλάτης. Η σχεδίαση και άριστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων του Santa Fe προσφέρει περισσότερο χώρο στη δεύτερη σειρά καθισμάτων και στο χώρο αποσκευών, διασφαλίζοντας ένα άνετο ταξίδι για όλους.

Το νέο Santa Fe είναι το δεύτερο Hyundai στην Ευρώπη μετά το Hyundai Tucson, το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022 για την Ελλάδα» που διατίθεται με το νέο Full Hybrid και Plug-in Hybrid σύστημα μετάδοσης κίνησης, συνδυαζόμενο με Turbo CVVD κινητήρα 1.6 τεχνολογίας SmartStream.

Η υβριδική έκδοση του νέου Santa Fe, αποτελείται από το νέο κινητήρα SmartStream T-GDi (turbocharged βενζίνης άμεσου ψεκασμού) 1,6 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 44,2 kW, που αντλεί την ισχύ του από μια μπαταρία πολυμερούς ιόντων λίθου 1,49 kWh. Διατίθεται με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς με συνδυαστική ισχύ 230ps και ροπή 350 Nm, προσφέροντας χαμηλές εκπομπές ρύπων χωρίς συμβιβασμούς στην οδηγική απόλαυση.

Η plug-in υβριδική έκδοση, έρχεται με τον ίδιο κινητήρα 1,6 λίτρων T-GDi SmartStream σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 66,9 kW που αντλεί την ισχύ του από μια μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου 13,8 kWh. Αυτή η έκδοση διατίθεται με τετρακίνηση συνδυασμένης απόδοσης 265ps και ροπή 350 Nm.

Τόσο το υβριδικό όσο και το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι διαθέσιμα με ένα πρόσφατα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (6AT) που προσφέρει άμεση μετάδοση και υψηλή οικονομία καυσίμου.

Ο νέος κινητήρας 1,6 λίτρων T-GDi SmartStream χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία Continuously Variable Valve Duration (CVVD) της Hyundai και διαθέτει επίσης ανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης (LP EGR) για περαιτέρω βελτιστοποίηση της απόδοσης καυσίμου. Το CVVD ρυθμίζει τη διάρκεια του ανοίγματος και του κλεισίματος των βαλβίδων σύμφωνα με τις συνθήκες οδήγησης, επιτυγχάνοντας καλύτερες επιδόσεις και βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Το νέο Santa Fe είναι το πρώτο μοντέλο Hyundai στην Ευρώπη και το πρώτο SUV της Hyundai παγκοσμίως που βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα οχημάτων τρίτης γενιάς. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση, το χειρισμό, την απόδοση καυσίμου και την ασφάλεια.

Διαθέτοντας ένα σύστημα που ελέγχει τη ροή του αέρα, η νέα πλατφόρμα βελτιώνει την κίνηση του αέρα μέσω του χώρου του κινητήρα και επιτρέπει τη διάχυση της θερμότητας. Αυτό ενισχύει τη σταθερότητα στο κάτω μέρος του οχήματος. Η σταθερότητα του οχήματος ενισχύεται περαιτέρω από τη χαμηλωμένη θέση του βαριού εξοπλισμού εντός της πλατφόρμας.

Η αεροδυναμική έχει επίσης βελτιωθεί, ελαχιστοποιώντας την αντίσταση του αέρα ώστε να προσφέρει εξαιρετική απόδοση καυσίμου, ισχύ και επιδόσεις. Ενισχυμένα συστήματα απορρόφησης ήχου σε ευαίσθητα σε κραδασμούς σημεία, συντελούν σε εξαιρετική μείωση επιπέδων θορύβου και κραδασμών ενώ βελτιώνουν την αντιληπτή ποιότητα κύλισης.

Η νέα πλατφόρμα φέρνει επίσης σημαντικές βελτιώσεις στην παθητική ασφάλεια, χάρη στις βελτιώσεις που επιτυγχάνονται μέσω της χρήσης μιας δομής πολλαπλών φορτίων, της προηγμένης μεταλλουργικής τεχνολογίας ενσφράγισης σε υψηλή θερμοκρασία (hot stamping), καθώς και της ενσωμάτωσης στρώματος χάλυβα υπέρ-υψηλής αντοχής. Tετρακίνηση προσαρμοζόμενη σε κάθε συνθήκη εδάφους

Το Santa Fe διαθέτει την χαρακτηριστική τεχνολογία τετρακίνησης HTRAC των SUV της Hyundai. Το HTRAC είναι συνδυασμός των λέξεων «Hyundai» και «Traction» (πρόσφυση) και επιτρέπει τον ευέλικτο χειρισμό και την καλύτερη κατανομή ροπής ανάλογα με την πρόσφυση του κάθε τροχού και την ταχύτητα του οχήματος. Για πρώτη φορά, το νέο Santa Fe έρχεται με έναν επιλογέα λειτουργίας εδάφους: ένα πλήκτρο ελέγχου που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα για εύκολη εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών οδήγησης.

Οι διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης βελτιστοποιούν την απόδοση οδήγησης και τις ρυθμίσεις HTRAC που ρυθμίζουν την οδήγηση σε συνθήκες άμμου, χιονιού και λάσπης, καθώς και τις λειτουργίες οδήγησης Eco, Sport και Comfort. Μια πρόσθετη επιλογή, η έξυπνη λειτουργία οδήγησης, σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα αναγνωρίσει αυτόματα το στυλ οδήγησης και θα επιλέξει μια λειτουργία, χωρίς τη διαμεσολάβηση του οδηγού.

Ο συνδυασμός των διαφορετικών τρόπων οδήγησης με το HTRAC έχει ως αποτέλεσμα βελτιώσεις στην επιτάχυνση, τη σταθερότητα και την απόδοση καυσίμου. Σε επιφάνειες όπως χιόνι, χαλίκι και λάσπη, το σύστημα αυξάνει την πρόσφυση για βελτιωμένη απόδοση στις στροφές. Σε ολισθηρές συνθήκες, η ισχύς κατανέμεται αυτόματα και στους τέσσερις τροχούς.

Στη λειτουργία Sport, το HTRAC επιτρέπει βελτιωμένη επιτάχυνση κατανέμοντας έως και 50 τοις εκατό ροπή στους πίσω τροχούς. Στη λειτουργία Comfort, βελτιώνει τη σταθερότητα κατανέμοντας έως και 35 τοις εκατό ροπή στους πίσω τροχούς. Στη λειτουργία Eco, το σύστημα βελτιώνει την απόδοση καυσίμου χρησιμοποιώντας μόνο την κίνηση στους πρόσθιους τροχούς.

Διαβάστε επίσης:

Ιδού το Nissan Z GT4!

Μια βόλτα στην Ισλανδία!