Επέστρεψε από πέρυσι στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας.

Ο τελευταίος γύρος του θεσμού που θα διεξαχθεί από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου, προσέλκυσε 61 συμμετοχές από 9 χώρες στην κατηγορία Sporting. Τόσο ο τίτλος του Πρωταθλητή Ευρώπης στη γενική, όσο και αυτός στην Κατηγορία 4 θα κριθούν στη χώρα μας, με το ενδιαφέρον από τους συμμετέχοντες να μη λείπει και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί παράλληλα τον τέταρτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, με αυξημένο συντελεστή 3 και αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του θεσμού.

1

Με αρκετές παραστάσεις από αγώνες του Παγκοσμίου και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, οι Tibor Erdi jr-Istvan Kerek (Ford Sierra RS Cosworth 4×4) έρχονται στη χώρα μας για να αγωνιστούν για πρώτη φορά στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Μαγυάροι βρίσκονται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και στην Ελλάδα θα επιδιώξουν να κατακτήσουν τον τίτλο. Να σημειωθεί ότι ο οδηγός έχει συμμετάσχει 4 φορές στο Ράλλυ Ακρόπολις (2014, 2016, 2016, 2018), όταν αυτό αποτελούσε μέρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ένα εντυπωσιακό Audi Quattro θα οδηγήσουν οι Ιταλοί «Zippo»-Nicola Arena που είναι στην κορυφή της βαθμολογίας. Με 30 χρόνια εμπειρίας από τους αγώνες ράλλυ, ο 2 φορές Πρωταθλητής Ευρώπης στην Κατηγορία 3, “Zippo”, θέτει ισχυρή υποψηφιότητα για τη νίκη, λίγες ημέρες, μάλιστα, μετά την επικράτησή του στην κατηγορία των Ιστορικών στα FIA Motorsport Games.

Το μοναδικό Ελληνικό πλήρωμα που θα έχει δικαίωμα συλλογής βαθμών για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, καθώς και για το Ελληνικό, είναι αυτό των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Αθανάσιου Σαμαρά. Με μία πανέμορφη Lancia 037 Rally στα χέρια τους, πέρυσι δεν το ευχαριστήθηκαν και φέτος ευελπιστούν σε ένα θετικό αποτέλεσμα το οποίο θα τους διατηρήσει στην κορυφή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Όσον αφορά στους αγωνιζόμενους του Ελληνικού πρωταθλήματος, ταχύτερο Ελληνικό πλήρωμα στην περσινή έκδοση του αγώνα αναδείχθηκε αυτό των Μάριου Σταφυλοπάτη-Γιώργου Χατζηρήγα, οι οποίοι θέλουν να πετύχουν κάτι ανάλογο και φέτος. Αυτή τη φορά, οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδος στην κατηγορία των Ιστορικών θα οδηγήσουν μία Lancia Delta Integrale. Με ένα Volkswagen Golf II θα λάβουν μέρος οι Σωτήρης Σκαλτσάς-Νίκος Τσάδαρης, με τον έμπειρο οδηγό, που πρωταγωνιστούσε στην ανταγωνιστική Α5 προ 20 και πλέον ετών, να επιστρέφει στον αγώνα έπειτα από διάλειμμα ενός έτους. Προερχόμενος από τον χώρο των Regularity, ο Γιώργος Δελαπόρτας αποφάσισε να μεταπηδήσει στη Sporting πέρυσι και δεν το μετάνιωσε, ακολουθώντας το θεσμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με σύγχρονο αυτοκίνητο. Στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα οδηγήσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ένα Volkswagen Golf II με συνοδηγό τον Βαγγέλη Παναρίτη.

Αναφορικά με το πρόγραμμα του αγώνα, την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου από τις 14:00 έως τις 20:00 θα λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος σε στεγασμένο χώρο στο περιστύλιο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, στο Νέο Φάληρο. Το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Νοεμβρίου, στις 12:00 θα δοθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, σε έναν εμβληματικό χώρο. Οι συμμετέχοντες όλων των κατηγοριών (Sporting, Regularity, Legends) θα εκκινήσουν κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Το πρωί του Σαββάτου 9 Νοεμβρίου, οι συμμετέχοντες της κατηγορίας  Sporting θα αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή «Μοσχοπόδι», μήκους 17,71 χλμ. και στη συνέχεια θα κατευθυνθούν στη «Θήβα», μήκους 14,91 χλμ. Το πρόγραμμα της ημέρας περιλαμβάνει την Ειδική Διαδρομή «Ακραίφνιο», μήκους 10,36 χλμ., πριν την ανασυγκρότηση στην Αλίαρτο. Θα ακολουθήσουν οι Ειδικές Διαδρομές «Ελικώνας», μήκους 8,06 χλμ. και «Μαυρονέρι», μήκους 13,37 χλμ. και τα πληρώματα θα φτάσουν στην πόλη της Ιτέας όπου θα υπάρξει 30λεπτο Service. Το πρώτο σκέλος ολοκληρώνεται με τις φημισμένες «Καρούτες», μήκους 17,63 χλμ., οι οποίες θα διεξαχθούν υπό το φως των προβολέων!

Το πρωί της Κυριακής 10 Νοεμβρίου, οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν και πάλι στις «Καρούτες», αυτή τη φορά υπό το φως του …ήλιου και εν συνεχεία θα κατευθυνθούν στις Ειδικές Διαδρομές «Παρνασσός», μήκους 15,27 χλμ. και «Προσήλιο», μήκους 12,22 χλμ. Θα ακολουθήσει ενδιάμεσο Service στην παραλιακή πόλη της Ιτέας, η οποία θα αποτελεί το κέντρο του αγώνα, με το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις να ολοκληρώνεται με την επανάληψη των Ειδικών Διαδρομών «Παρνασσός» και «Προσήλιο». Ο τερματισμός του αγώνα θα διεξαχθεί στην Ιτέα στις 16:45. Πολύτιμη βοήθεια στους οργανωτές παρέχουν η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και η Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας. Στο πλευρό του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, βρίσκονται επίσης, ο Δήμος Αθηναίων, ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λεβαδέων, ο Δήμος Δελφών, ο Δήμος Ορχομενού, ο Δήμος Αλιάρτου, ο Δήμος Ναυπάκτου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας.

Διαβάστε επίσης

Ιδού το πρώτο SUV της Abarth!