Η πληρότητα της γκάμας, αλλά και η εντυπωσιακή αναβάθμιση της ποιότητας είναι αυτή που τελικά έδωσε το προβάδισμα στο Hyundai Tucson, το οποίο είναι ο φετινός νικητής του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα». Όπως είναι γνωστό το νέο SUV της Hyundai προσφέρεται και με «εξηλεκτρισμένους» βενζινοκινητήρες και ντίζελ, αλλά και σε πλήρως υβριδική έκδοση, αλλά και ως plug in hybrid.
Σε σχετικά μικρή απόσταση ακολούθησε το Nissan Qashqai το οποίο εκτιμήθηκε από τους δημοσιογράφους του του ειδικού τύπου και μέλη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα αφενός για την κορυφαία άνεση που προσφέρει, αλλά και για την συνολική του ποιότητα – στοιχεία που το καθιστούν άξιο διάδοχο ενός διαχρονικού best seller για τη Nissan. Λίγο πιο πίσω βρέθηκε το Opel Mokka που εντυπωσίασε πρώτα απ’ όλα με το design του – το οποίο σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Opel – αλλά και την ευχαρίστηση της οδήγησης που προσφέρει χάρη στα σπορ χαρακτηριστικά του.
Αναλυτικά:
H ανάδειξη του Αυτοκινήτου του 2022 έγινε σε ειδική εκδήλωση μέσω διαδικτύου (στο πλαίσιο της αποφυγής οποιουδήποτε συγχρωτισμού – λόγω της πανδημίας) και προβλήθηκε online ως Digital Event. Της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων προηγήθηκε ενδιαφέρουσα προβολή της τελικής φάσης δοκιμών στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων (https://atx.gr/to-aftokinito-tis-chronias-gia-tin-ellada-stin-pista-ton-megaron/), όπως επίσης, αφιέρωμα στα 15 χρόνια από την ίδρυση του «ΑτΧ για την Ελλάδα». Χαιρετισμούς απηύθυναν ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.
Ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, εξήρε το ρόλο των δημοσιογράφων-μελών του θεσμού, τους οποίους τους «αισθάνεται συνεργάτες με την ευρεία έννοια», όπως ανέφερε επί λέξει. «Το δικό σας λειτούργημα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη δική μας προσπάθεια στον τομέα των μεταφορών», σημείωσε. Γνωρίζοντας, λοιπόν, ότι απευθύνεται σε εξειδικευμένους συντάκτες που έχουν αφιερώσει την καριέρα τους στο συγκεκριμένο θέμα υπογράμμισε δύο συγκεκριμένα ζητήματα. Σε ότι αφορά την οδική ασφάλεια, τόνισε πως πρόκειται για εθνικό ζήτημα και μετά από πολλά χρόνια η πατρίδα μας δεν συζητά απλώς, αλλά υλοποιεί ένα στρατηγικό σχέδιο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, κάλεσε τα μέλη του θεσμού να αναδεικνύουν με την αρθρογραφία τους θέματα που αφορούν την ασφάλεια και να προβάλουν, κυρίως, τα αυτοκίνητα που φέρουν στον βασικό τους εξοπλισμό πλήρη συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Ο ίδιος ως λάτρης του αυτοκινήτου και του μηχανοκίνητου εξοπλισμού, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, γνωρίζει καλά πόσο σημαντική είναι η προτροπή των συντακτών του Ειδικού Τύπου προς το κοινό να αγοράζει το πιο ασφαλές όχημα που μπορεί. Παρακάλεσε, δε, να τονίζονται οι καλές πρακτικές που αφορούν στην οδική ασφάλεια, υπογραμμίζοντας ότι τα ρεπορτάζ των συντακτών αυτοκινήτου επηρεάζουν την συμπεριφορά των Ελλήνων στο δρόμο.
Ο κ. Αυγενάκης επανέλαβε τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης, και, ειδικότερα το σε σχέση με το δικό του χαρτοφυλάκιο, όσον αφορά το «Ράλι Ακρόπολις». Σημείωσε πως επανήλθε με πολλές δυσκολίες, ωστόσο, διοργανώθηκε αρτιότατα και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. «Και, ναι, ήρθε για να μείνει», πρόσθεσε.
Ο θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» συμπληρώνει φέτος 15 χρόνια από την ίδρυσή του. Στο διάστημα αυτό δεν σταμάτησε να εξελίσσεται διαρκώς. Δεν έμεινε στατικός, λειτούργησε δημοκρατικά και ανοιχτά. Οι επιλογές των εκλεκτόρων γίνονται με κριτήρια που αφορούν στην τεχνολογία, στην ασφάλεια, στην ποιότητα, στην πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, το σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό το οποίο συμβάλλει, ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην εκάστοτε ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη των καταναλωτών για την αυτοκίνηση.
Σημειώστε ότι από όλα τα νέα μοντέλα που εισέρχονται κάθε χρόνο στην εγχώρια αγορά, προκρίνονται, στα μέσα Νοεμβρίου, τα 10 καλύτερα – αυτά που έρχονται πιο κοντά στα κριτήρια τα οποία έχουν τεθεί. Ένα μήνα αργότερα, γίνεται η τελική ψηφοφορία με συγκεκριμένη διαδικασία. Στη 15ετή λειτουργία του ΑτΧ για την Ελλάδα, πέραν του φετινού νικητή (Hyundai Tucson) τον τίτλο έχουν πάρει τα εξής μοντέλα:
Δείτε εδώ την εκδήλωση «Αυτοκίνητο του 2022». Το «Αυτοκίνητο του 2022» τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Χορηγοί είναι η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, το Ι.ΚΤΕΟ ΚΟΜΒΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ και το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ. Χορηγοί επικοινωνίας: περιοδικά Car and Driver και Motori. Την όλη διοργάνωση επιμελείται η CGC Communication.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»