Ξεκίνησε επίσημα η παραγωγή του ID.5, του έκτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Volkswagen.
Με την προσθήκη του ID.5, ολοκληρώθηκε η πρώτη στον κόσμο πλήρης μετατροπή ενός εργοστασίου μεγάλης κλίμακας από παραγωγή οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Με την προσθήκη των αντίστοιχων εργοστασίων σε Emden, Hanover και Chattanooga το 2022, η Volkswagen θα έχει ετήσια παραγωγική δυνατότητα 1,2 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. H Volkswagen υλοποιεί ολοταχώς τη στρατηγική της ACCELERATE, επεκτείνοντας την γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της. Τις προηγούμενες μέρες ξεκίνησε επίσημα η παραγωγή των ID.5 και ID.5 GTX στο εργοστάσιο του Zwickau, στη Γερμανία η οποία σηματοδότησε και την ολοκλήρωση της επιτυχημένης μετατροπής του εργοστασίου σε μια μονάδα αποκλειστικά παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόκειται για την πρώτη σε παγκόσμια κλίμακα αντίστοιχη μετατροπή εργοστασίου οποιουδήποτε μαζικού κατασκευαστή, που από παραδοσιακή παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης μεταβαίνει πλήρως στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και την παραγωγή αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Έξι μοντέλα του Volkswagen Group κατασκευάζονται σήμερα στο Zwickau, τα ID.3, ID.4 και ID.5 της Volkswagen καθώς και τα Audi Q4 e-tron, Q4 Sportback e-tron και CUPRA Born, όλα βασισμένα στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB). Τα εργοστάσια στο Emden (ID.4), το Ανόβερο (ID. Buzz) και το Chattanooga των Η.Π.Α. (ID.4) θα προστεθούν μέσα στο έτος στο δίκτυο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας, η οποία με αυτά θέτει τα θεμέλια για την κατασκευή 1,2 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στις εγκαταστάσεις της στην Ευρώπη, τις Η.Π.Α. και την Κίνα το 2022, όλα βασισμένα στην MEB. Η όλη μετατροπή επιτεύχθηκε σε χρόνο-ρεκόρ μόλις 26 μηνών. Από το 2018, περίπου 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ έχουν δαπανηθεί για τη μετατροπή του εργοστασίου του Zwickau. Έχει υιοθετηθεί ακόμα μεγαλύτερη χρήση προηγμένης τεχνολογίας όπως τα έξυπνα ρομπότ Industry 4.0 και τα συστήματα μεταφοράς χωρίς οδηγό, που μεταφέρουν εξαρτήματα στη γραμμή συναρμολόγησης εντελώς αυτόνομα.
Μόνο μέσα στο 2021, και με το πρόβλημα επάρκειας ημιαγωγών στην αλυσίδα τροφοδοσίας, περίπου 180.000 ηλεκτρικά οχήματα βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του Zwickau. Η ετήσια παραγωγική δυναμικότητά του είναι άνω των 300.000 οχημάτων, καθιστώντας το εργοστάσιο του Zwickau σήμερα το πιο αποδοτικό του είδους του στην Ευρώπη. Σχεδόν το 40% της επένδυσης στο Zwickau διατέθηκε μόνο για τη βελτίωση και την επέκταση του φανοποιείου. Το ήδη υψηλό επίπεδο αυτοματισμού αυτού του τμήματος φτάνει τώρα σχεδόν το 90% και ο αριθμός των ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας έχει αυξηθεί από 1.200 σε 1.625.
Συνολικά, περισσότερα από 50.000 τετραγωνικά μέτρα έχουν προστεθεί, για παράδειγμα στην επέκταση του τμήματος που βρίσκονται οι πρέσες, όπου όλα τα μέρη του αμαξώματος των ηλεκτρικών μοντέλων διαμορφώνονται πλέον επί τόπου – εξοικονομώντας 9.000 διαδρομές με φορτηγά ετησίως. Ο μετασχηματισμός στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στο Zwickau δημιούργησε μόνιμες, εγγυημένες θέσεις εργασίας. Μεγάλο τμήμα του περίπου 9.000 ατόμων μόνιμου προσωπικού έχει ήδη ολοκληρώσει εκπαίδευση στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης. Με τα μοντέλα που παράγονται στο Zwickau, η Volkswagen παραδίδει σε πελάτες ηλεκτρικά οχήματα που έχουν κατασκευαστεί με ουδέτερες ως προς τον άνθρακα εκπομπές ρύπων σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού και παραγωγής. Κατά τη διαδικασία κατασκευής, η παραγωγή άνθρακα αποφεύγεται ή μειώνεται όσο το δυνατόν περισσότερο – και τυχόν αναπόφευκτες εκπομπές αντισταθμίζονται μέσω στοχευμένων δράσεων για το κλίμα.
Διαβάστε επίσης:
Ηλεκτρικά Volkswagen: Αύξηση 73% στις πωλήσεις το 2021!
Ένα φωτοβολταϊκό πάρκο ίσο με 350 γήπεδα ποδοσφαίρου!
Abarth 695 Esseesse: Τέλος εποχής!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας