Για ώρες, οι 26 συντάκτες του ειδικού τύπου που θα ψηφίσουν για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου του 2022» συζήτησαν μεταξύ τους, είδαν και πάλι τις λεπτομέρειες σε κάθε αυτοκίνητο, μελέτησαν τεχνικά στοιχεία, προδιαγραφές και εξοπλισμούς, διαπίστωσαν επί τόπου τις επιδόσεις, κυρίως, με τη λογική του μέσου οδηγού, γιατί πάνω από όλα σε αυτόν απευθύνονται όταν γράφουν ή μιλούν στα μέσα ενημέρωσης στα οποία εργάζονται.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπήρξε για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, που βρίσκονται φέτος δίπλα στις προτάσεις με θερμικούς κινητήρες. Ζητούμενο, στην προκειμένη περίπτωση η αυτονομία, πέραν των άλλων. Ευκαιρία, λοιπόν, για όλους να κάνουν άμεσα τις συγκρίσεις και να συνδέσουν το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της αυτοκίνησης.
Θυμίζουμε ότι το φετινό Top-10, οι δέκα φιναλίστ που επελέγησαν μεταξύ των νέων μοντέλων που λανσαρίστηκαν στη χώρα μας το τελευταίο 12μηνο από τους 26 δημοσιογράφους του ειδικού τύπου – μέλη του Συλλόγου για την Ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα – είναι με αλφαβητική σειρά οι εξής:
- Citroen C4 C-Cross
- Dacia Sandero
- Fiat 500e
- Ford Mustang Mach-E
- Hyundai Bayon
- Hyundai Tucson
- Nissan Qashqai
- Opel Mokka
- Renault Arkana
- Skoda Enyaq IV
Ακολουθούν η ψηφοφορία για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου του 2022» και η απονομή του τίτλου που θα μεταδοθεί διαδικτυακά την προσεχή Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021, στις 4.00 το απόγευμα. Το «Αυτοκίνητο του 2022» τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Χορηγοί του «Αυτοκινήτου του 2022» είναι το Ι.ΚΤΕΟ ΚΟΜΒΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ και το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ. Χορηγοί επικοινωνίας: Car and Driver και Motori.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!