Με το δεξί ξεκίνησε η φετινή περιπέτεια του Ανδρέα Λασκαράτου στον ανταγωνιστικό θεσμό του European Le Mans Series, αφού το πρωτότυπο Ligier JS P320-Nissan #18 της 1AIM Villorba Corse ολοκλήρωσε τον 4ωρο αγώνα της Βαρκελώνης στην τέταρτη θέση της κατηγορίας LMP3.
Ο 34χρονος οδηγός που τα τελευταία χρόνια εκπροσωπεί τα ελληνικά χρώματα σε αγώνες αντοχής σε Ευρώπη και Ασία, μοιράζεται χρέη οδηγού με τους Alessandro Bressan και Damiano Fioravanti.
Στις κατατακτήριες δοκιμές σημείωσαν τον όγδοο καλύτερο χρόνο της LMP3 και στον αγώνα στο Circuit de Barcelona-Catalunya έδωσαν συνεχείς μάχες, σκαρφάλωσαν μέχρι τη δεύτερη θέση και διεκδίκησαν μέχρι το τελευταίο χιλιόμετρο μία θέση στο βάθρο. Τελικά, κατέλαβαν την τέταρτη θέση της κατηγορίας, αποτέλεσμα που βρίσκεται εντός των στόχων που είχαν θέσει για την πρεμιέρα της σεζόν.
«Είχαμε ως στόχο την εξάδα στην LMP3, επομένως είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι που παλεύαμε για βάθρο μέχρι τον τελευταίο γύρο. Πρέπει να δουλέψουμε στην ανάλυση όλων των δεδομένων που συλλέξαμε αυτές τις ημέρες στη Βαρκελώνη, ώστε στους επόμενους αγώνες να παρουσιαστούμε καλύτερα προετοιμασμένοι σε ότι αφορά στο set-up. Το βράδυ πριν την πρεμιέρα, πήραμε το ρίσκο πραγματοποιώντας μία αλλαγή στο στήσιμο του αυτοκινήτου αλλά αυτή δεν είχε το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Έκανε τον αγώνα μας πολύ δύσκολο, το μονοθέσιο υστερούσε σε απόδοση σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες. Οδήγησα δύο ώρες, με τα ίδια μάλιστα ελαστικά, έδωσα πολλά μάχες και ομολογώ πως δυσκολευόμουν πολύ να αμυνθώ ή να επιτεθώ», σχολιάζει ο Ανδρέας. Όλα αυτά σε ένα εντυπωσιακό grid 41 συμμετοχών, οι 16 εκ των οποίων αφορούσαν στην LMP3.
Ο επικεφαλής της 1AIM Villorba Corse, Raimondo Amadio, τόνισε: «Δεδομένου ότι ήρθαμε στη Βαρκελώνη χωρίς να έχουμε κάνει δοκιμές και πραγματοποιήσαμε το shakedown του αυτοκινήτου μας μόλις μερικές ημέρες πριν τον αγώνα, ήταν εντυπωσιακό το πως ολόκληρη ομάδα βρήκε ξανά ρυθμό συμμετέχοντας σε έναν τόσο ανταγωνιστικό θεσμό. Ήταν ένα καλό σημείο αφετηρίας, που μας γεννά αισιοδοξία για τη συνέχεια».
Αυτή αφορά στον 4ωρο αγώνα του Red Bull Ring, στην Αυστρία, στις 16 Μαΐου, δεύτερη εκ των έξι στάσεων που περιλαμβάνει η φετινή σεζόν. Ακολουθούν οι αγώνες στο Paul Ricard της Γαλλίας (6 Ιουνίου), στη Monza της Ιταλίας (11 Ιουλίου), στο Spa-Francorchamps του Βελγίου (19 Σεπτεμβρίου) και στο Portimao της Πορτογαλίας (24 Οκτωβρίου).
O Ανδρέας αναφέρθηκε και στις προσδοκίες για τη συνέχεια: «Εκτιμώ πως το επίπεδο ανταγωνισμού φέτος, είναι το μεγαλύτερο που έχουμε δει ποτέ στο European Le Mans Series. Δεν είναι τυχαίο που το πρωτάθλημα αυτό προσελκύει όλο και περισσότερους οδηγούς μεγάλου βεληνεκούς – ακόμα και από τη Formula 1. Ο στόχος μας για το Red Bull Ring παραμένει ο ίδιος. Ακόμα δεν είμαστε έτοιμοι για νίκη άρα προσεγγίζοντας ρεαλιστικά τον επόμενο αγώνα, στοχεύουμε στο να κερδίσουμε όσο περισσότερους βαθμούς γίνεται. Στα χαρτιά κάποιοι αντίπαλοί μας έχουν το πάνω χέρι, όμως στην πράξη -κι αυτό φάνηκε στη Βαρκελώνη- μπορούμε να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Πρέπει όμως να δουλέψουμε πολύ. Συνεχίζουμε και τα ελληνικά χρώματα θα κοσμούν το αυτοκίνητό μας μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος».
Ένα ξεχωριστό στοιχείο σε αυτή την προσπάθεια, είναι πως το λογότυπο “Visit Greece” κοσμεί το πρωτότυπο της 1AIM, καθώς ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού βρίσκεται και πάλι στο πλευρό του Έλληνα οδηγού.
Οι αγώνες του ELMS προβάλλονται από 54 τηλεοπτικά δίκτυα και ψηφιακές πλατφόρμες, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία και Αμερική. Παράλληλα, υπάρχει live κάλυψη όσων συμβαίνουν στην πίστα, τόσο στην επίσημη ιστοσελίδα του θεσμού (www.europeanlemansseries.com) όσο και στην αντίστοιχη σελίδα στο YouTube.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Έρευνα ProRata: Οι καταναλωτές λένε «ναι» στις κλασσικές εκπτώσεις και γυρίζουν πλάτη στην Black Friday – Περίμεναν τα Χριστούγεννα
- Tράπεζα Πειραιώς: Τα κέρδη στις αγορές φέρνει άνοδο στις τιμές των αγροτικών προϊόντων
- Κρεμλίνο μετά τις συνομιλίες Πούτιν-Φίτσο: Οι πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη είναι ένα περίπλοκο θέμα
- Επιθεώρηση Εργασίας: Πρόστιμα καθ΄οδόν, ύψους 635.950 ευρώ στις οδικές μεταφορές