Είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε με την «μικρή» Mercedes C Class. To πρώτο που διαπιστώσαμε είναι πως παραμένει μια πραγματική Mercedes όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης, στην ηχομόνωση, στην άνεση ταξιδιού. Η C Class είναι η μικρότερη από τις παραδοσιακές πισωκίνητες λιμουζίνες της Mercedes. Τόσο αυτή όσο και οι E Class, S Class έχουν γράψει ιστορία στα ταξίδια για την άνεση και την ασφάλεια που προσφέρουν. Η σημερινή C Class θεωρήθηκε και από το σχήμα της και από τη σχεδίαση του εσωτερικού μικρογραφία της S Class. Αυτό το σκεφτόμουν όταν ξεκινήσαμε το ταξίδι προς την Αρκαδία και το επιβεβαίωσα κατά τη διάρκειά του. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας έφερε τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5lt/170PS που χάρη στο ήπιο υβριδικό σύστημα έχει στην κρίσιμη φάση της επιτάχυνσης μια επιπλέον ώθηση (+20PS).
Με υψηλό επίπεδο εξοπλισμού στο εσωτερικό της με την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής 11,9 ιντσών να κυριαρχεί η C Class σε βάζει αμέσως στο κλίμα της αρχοντικής μετακίνησης. Οι χώροι στο εσωτερικό εντυπωσιάζουν είναι αλήθεια πως τα μεγέθη της με μήκος 4,75m παραπέμπουν στην μεγαλύτερη κατηγορία, αυτή της E-Class. Ο συνδυασμός κατεργασμένου αλουμινίου, δέρματος και επιφανειών αφής είναι πετυχημένος, μοναδικός, χαρακτηριστικός και απολαυστικός. Αισθάνεσαι λίγο πως βρίσκεσαι σε θάλαμο διακυβέρνησης ιδιωτικού αεροσκάφους.
Στο ταξίδι το αυτοκίνητο διατηρεί με χαρακτηριστική άνεση μια υψηλή μ.ω.τ. που σε βοηθά να κινηθείς σβέλτα και σύννομα. Το πρώτο που σε κερδίζει είναι η ακαμψία του αμαξώματος και το σετάρισμα της ανάρτησης. Οι 18αρηδες τροχοί σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις των αποσβεστήρων προσδίδουν μια καλοδεχούμενη άνεση που δε στερεί σε τίποτα από οδηγική αίσθηση. Η C Class κρατάει, χωρίς να γέρνει ή να κοπανάει. Μια ισορροπία δύσκολη που σε πολλές περιπτώσεις δεν βρίσκεται. Η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης είναι επίσης υπεράνω κριτικής (σ.σ: θυμάμαι πόση κουβέντα είχε γίνει κάποτε για τις ηλεκτρικές κρεμαγιέρες). Χάρη στην πίσω κίνηση απαλλαγμένο από τις αντιδράσεις της μετάδοσης δίνει στον οδηγό την δυνατότητα να σημαδέψει με ακρίβεια την κορυφή της στροφής. Ακόμη και υπό πίεση η C Class διατηρεί την ουδετερότητά της και δεν φέρνει σε δύσκολη θέση τον οδηγό.
Η δύναμη του κινητήρα είναι επαρκής για ασφαλείς μετακινήσεις. Προφανώς το πλαίσιο σε προδιαθέτει για κάτι παραπάνω. Ο οδηγός έχει σύμμαχο και το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων (βασικός εξοπλισμός) αλλά θα πρέπει να προετοιμάσει λίγο το προσπέρασμα προτού το πραγματοποιήσει. Τα 170PS και τα 250 Nm ροπής δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο συνεπικουρούμενα όμως από τα 20PS/200 Nm του ηλεκτροκινητήρα διευκολύνουν. Πρακτικά και σε όλες τις φάσεις εκτός απ’ αυτής «τέρμα γκάζι» η κατανάλωση καυσίμου παραμένει σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα.
Συνολικά το ταξίδι με τη Mercedes C Class είναι υψηλού επιπέδου και δίνει στους επιβαίνοντες την προσδοκώμενη αίσθηση. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν πλούσια εξοπλισμένο (AMG Line) πράγμα που πρόσδιδε χαρακτήρα. Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία είναι ισχυρός ενδεικτικά αναφέρω την Alfa Romeo Giulia και την BMW σειρά 3.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Mercedes C Class 180
Κινητήρας: 1496 cc
Συνδυαστική Ισχύ: 170+20PS/ 5.500rpm
Ροπή: 250 Nm/1800 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 8,6 sec
Τελική ταχύτητα: 231 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 7,1 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 146 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 102 ευρώ
Βάρος: 1550 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.751/1.820/1.437 mm
Μεταξόνιο: 2.865 mm
Χώρος αποσκευών: 455 lt
Τιμή: 47.150
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος