Το μονοθέσιο των πρωταθλητών δεν αποκαλύφθηκε στο σύνολό του κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.
Η ομάδα έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες προσεκτικά επιλεγμένες από συγκεκριμένες γωνίες. Παρατηρώντας τες είναι ξεκάθαρο ότι αποκαλύφθηκε μέρος του μονοθεσίου και όχι το σύνολό του. Η RB 20 σύμφωνα με δηλώσεις των μελών της ομάδας είναι ένα τελείως διαφορετικό μονοθέσιο από το περσινό. Δεν ξέρω αν αυτό είναι θετικό, δεδομένου ότι η RB19 κυριάρχησε το 2023 οι Verstappen και Perez κέρδισαν τους 21 από τους 22 αγώνες. Φέτος το πρωτάθλημα έχει 24 αγώνες και αρκετές ομάδες όπως οι Mercedes, Ferrari, McLaren, Aston Martin φιλοδοξούν να κοντράρουν την Red Bull σε κάθε πίστα.
Ο δημιουργός της RB20, Andrian Newey μιλώντας σχετικά ξεκαθάρισε: «Το μονοθέσιο μας, είναι σε μεγάλο βαθμό η 3η εξέλιξη του μονοθεσίου του 2022. Το περσινό μονοθέσιο ήταν μια εξέλιξη του ’22 στα κύρια σημεία του. Συνεχίσαμε να εξελίσσουμε την αεροδυναμική και προσπαθήσαμε να πιάσουμε το όριο του βάρους, πράγμα που δεν το είχαμε καταφέρει ως τώρα.
Το φετινό μονοθέσιο είναι η τρίτη εξέλιξη του πρωτότυπου RB18. Αυτό που δεν ξέρουμε, είναι αν πρόκειται για συντηρητική εξέλιξη, ενώ άλλοι έχουν κάνει κάτι διαφορετικό; Ποτέ δεν ξέρεις. Το RB18, στο πρώτο μονοθέσιο που φτιάξαμε με βάση τους νέους κανονισμούς, νομίζω ότι καταφέραμε να θέσουμε σωστά τα θεμελιώδη στοιχεία όσον αφορά στην αρχιτεκτονική του τη διάταξη των μηχανικών μερών του και ούτω καθεξής. Καταφέραμε να φτιάξουμε ένα αξιοπρεπές μονοθέσιο και το εξελίξαμε το 2022 αυτό μας βοήθησε να έχουμε ένα πολύ δυνατό δεύτερο μέρος. Πέρυσι στη δεύτερη σεζόν αυτών των νέων κανονισμών, περιμέναμε να μειωθούν οι διαφορές. Μας ξάφνιασε όλους και κυρίως εμένα δεν περιμέναμε την κυριαρχία που είχαμε. Φέτος, απ’ ό,τι καταλαβαίνω, πολλοί από τους αντιπάλους, μας ανέλυσαν καλά αυτή τη φορά και υποψιάζομαι ότι θα υπάρχουν αρκετά μονοθέσια που μοιάζουν πολύ με το δικό μας».
Η RB20 έχει έντονες διαφοροποιήσεις σε κάποια σημεία κυρίως εμπρός και στο πλάι. Η διάταξη της ανάρτησης έμεινε ίδια (ράβδοι έλξης εμπρός, ώσης πίσω) όπως ίδια σε μεγάλο βαθμό είναι η πίσω αεροτομή. Έχει αλλάξει θεαματικά η διαμόρφωση των πλαϊνών με τις ακμές του πατώματος να είναι μεγαλύτερες. Τα κανάλια ροής στο πλάι πάνω και κάτω από τα ψυγεία είναι έντονα, βαθιά και διακριτά. Το ρύγχος της εμπρός αεροτομής είναι πιο λεπτό και αιχμηρό. Το άνοιγμα αέρα στα ψυγεία έχει επιπλέον αλλάξει διαμόρφωση.
RB20
Υβριδική μηχανή: Honda
Κωδικός: RBPTH002
Κυβισμός: 1600 cc
Mέγιστος αριθμός στροφών: 15,000
Ισχύς: 900PS
Μέγιστη ροή καυσίμου: 100 kg/hr
Μέγιστη ποσότητα καυσίμου στον αγώνα: 110 kg
Διάταξη: 90° V6 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Άμεσος ψεκασμός πίεση 500 bar
Κιβώτιο: 8αρι στο διαμήκη άξονα με υδραυλική υποβοήθηση στη λειτουργία συμπλέκτη.
Καύσιμο: Esso Synergy
Λιπαντικό: Mobil 1
ERS: Red Bull Powertrains
Υλικά τριβής: Από ανθρακόνημα τόσο οι δίσκοι όσο και τα τακάκια
Φρένα: Brembo
Ζάντες: Διάσταση 18 ίντσες, εμπρός και πίσω, BBS
Διαβάστε επίσης:
Στη Βουλή οι αυστηρές κυρώσεις για διασύνδεση ταμειακών με POS