Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

Τα αγωνιστικά στο μέλλον θα είναι ηλεκτρικά!

Hyundai N

Το RN24 συνδυάζει το προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος του IONIQ 5 N με ένα πλαίσιο εμπνευσμένο από το WRC που υποστηρίζεται από λογισμικό επόμενης γενιάς για μέγιστη ευελιξία και ακριβή έλεγχο.

Το πειραματικό RN24 δείχνει την  πρόθεση της N να επαναφέρει τη φιλοσοφία ενός οχήματος με συμπαγές και ελαφρύ πλαίσιο για την επόμενη γενιά αυτοκινήτων N υψηλών επιδόσεων.

H Hyundai N εφάρμοσε το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος διπλού κινητήρα (PE) του IONIQ 5 N που αποδίδει 650 ίππους με δυνατότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αυτό τοποθετήθηκε σε ένα συμπαγές πλαίσιο ηλεκτρικών (EV) οχημάτων εμπνευσμένο από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με αποτέλεσμα ένα συμπαγές, ελαφρύ και ευέλικτο ηλεκτρικό (EV) όχημα σχεδιασμένο για N-thusiasts.

Το RN24 τροφοδοτείται από το ηλεκτρικό σύστημα ισχύος (PE) της πλατφόρμας

E-GMP του IONIQ 5 N. Ένα επανασχεδιασμένο πακέτο μπαταριών διατηρεί τη χωρητικότητα 84 kWh του μοντέλου παραγωγής, αλλά επιτρέπει κοντύτερο μεταξόνιο

Κατά 340 mm, προσεγγίζοντας τα επίπεδα της  κατηγορίας Β, καθιστώντας το συγκρίσιμο με το i20 N Rally1 Hybrid World Rally Champioship (WRC).

Το σύστημα του πλαισίου του RN24 διαθέτει μια νέας σχεδίασης διάταξη ανάρτησης τύπου WRC με αμορτισέρ προδιαγραφών ράλι και υποπλαίσια υψηλής ακαμψίας.

Το σύστημα WRC Powertrain Drive Control Logic δίνει στους οδηγούς τη δυνατότητα να προσαρμόζουν την ισχύ, την επιτάχυνση, την αναγεννητική πέδηση και την ισορροπία του ηλεκτρικού συστήματος ισχύος (PE) χρησιμοποιώντας ειδικά κουμπιά στο τιμόνι.

Αυτή η λειτουργία αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά ελέγχου που συναντάμε στα αγωνιστικά οχήματα Hyundai του WRC. Το όχημα διαθέτει εξωτερικό ηχητικό σύστημα υψηλών επιδόσεων, με δύο πλαϊνά ηχεία επιπρόσθετα της ρύθμισης N Active Sound+ του IONIQ 5 N.

Ο ήχος του RN24 ενισχύεται από τη σχεδίαση του πίσω φτερού που λειτουργεί ως ηχητικό πλαίσιο, ενδυναμώνοντας την ηχητική εμπειρία και δημιουργώντας ένα καθηλωτικό soundtrack για τους θαυμαστές συμπληρώνοντας τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων του οχήματος.

Μεταξύ των πολλών τεχνολογιών αιχμής του RN24 εμπνευσμένες από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο έλεγχος ροπής κινητήρα «Rally Mode» είναι ένας βασικός παράγοντας διαφοροποίησης.

Όπως το σύστημα 4κίνησης της Hyundai N που χρησιμοποιείται στο i20 N Rally 1, αυτή η ρύθμιση βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής και στους τέσσερις τροχούς.

Παράλληλα, το e-Handbrake αποτελεί άλλη μια τεχνολογία εμπνευσμένη από τη 10ετή ιστορία της Hyundai N στο WRC. Βοηθά στη μείωση του βάρους εξαλείφοντας την ανάγκη των φυσικών φρένων που χρησιμοποιούνται σε διαδικασίες, όπως η προθέρμανση φρένων πλευρικά και οι εγκαταστάσεις υδραυλικών φρένων που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως.

Η Hyundai δοκίμασε πρόσφατα αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία σε ειδική διαδρομή του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης του WRC.

Το RN24 ορίζεται οπτικά από τον εξαιρετικά άκαμπτο roll cage εξωσκελετό του.

Εμπνευσμένο από concepts του WRC, όχι μόνο διασφαλίζει την προστασία των επιβατών, αλλά προσθέτει στη συνολική απόδοση και σταθερότητα του οχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμών με υψηλές ταχύτητες.

Η εφαρμογή των εξαρτημάτων N Performance περιλαμβάνει σφυρήλατες μαύρες ματ ζάντες Elantra N 19 ιντσών που προσθέτουν στην αισθητική του οχήματος και συμβάλλουν στην απόδοσή του.

Επιπλέον, το RN24 είναι εφοδιασμένο με αεροτομή από τα μοντέλα Touring Car Racing (TCR) της Hyundai Motorsport. Αυτή η αεροτομή ενισχύει την αεροδυναμική απόδοση, βελτιώνοντας την ευελιξία και τη σταθερότητα.

Αυτός ο συνδυασμός καινοτόμων χαρακτηριστικών καθορίζει την προσέγγιση του RN24 και τηςHyundai N στη σχεδίαση, την τεχνολογία και τις επιδόσεις, ξεπερνώντας τα όρια της τεχνολογίας των ηλεκτροκινητήρων.

Διαβάστε επίσης:

Βρετανία: Να καθησυχάσει τις αγορές επιχειρεί η Ριβς μετά το sell off των ομολόγων

Χρηματιστήριο: Ευκαιρία απόδρασης από τη ζώνη των 1375 – 1390 μονάδων – Τα αποτελέσματα της Πειραιώς

Μικρότερες αυξήσεις μισθών με νέο αλγόριθμο στον κατώτατο μισθό – Μόνο γνωμοδοτεί η Επιστημονική Επιτροπή