Όπως πάντα τέτοια μέρα μετρώ και αναλογίζομαι τα αυτοκίνητα που οδήγησα μέσα στη χρονιά (114) και αναπολώ αυτά που με συγκίνησαν.
Θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν πρόκειται για πρόταση αγοράς καθώς δεν απευθύνομαι σ’ εσάς αγαπητοί αναγνώστες, αλλά αναφέρω το προσωπικό μου γούστο. Δεν έχει επίσης σχέση με την βαθμολογία μου για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» την οποία μπορείτε να δείτε εδώ. Αντίστοιχα εδώ μπορείτε να δείτε τα αυτοκίνητα που ξεχώρισα το 2020 αλλά και το 2019.
Προφανώς επαναλαμβάνομαι, λογικό είναι, ίδιος άνθρωπος ίδια γούστα. Πέρυσι έβαλα το υβριδικό Yaris στη λίστα, φέτος το χρησιμοποίησα εκτενώς – ήταν εταιρικό αυτοκίνητο της Motorsport Greece – οπότε λογικά το έβαλα και πάλι στην λίστα. Στα μάτια μου παραμένει η κορυφαία επιλογή αυτοκινήτου πόλης, σε λογική τιμή και χωρίς περιορισμούς αυτονομίας. Αντιστάθηκα όσο μπορούσα να μην βάλω εκ νέου στη λίστα τα Alfa Romeo Giulia, Mitsubishi L200, δυο μοντέλα που βρίσκονται πάντα στο μυαλό μου.
Πόσο μάλλον που φέτος οδήγησα την Giulia με τα 200PS, αλλά ξαναπήρα και το Mitsubishi L200 το καλοκαίρι με αφορμή το Black Edition. Καταλαβαίνω πως από το 2022 το L200 θα είναι δυσεύρετο στην Ευρώπη. Αποφάσισα να μην τα επαναλάβω στην λίστα αν και πάντα βρίσκονται ψηλά. Ένα άλλο αυτοκίνητο που χάρηκα φέτος, αλλά η σχέση ήταν ενοχική: 420cabrio!
Στην πεντάδα του 2021 βρίσκονται 4 εξηλεκτρισμένα οχήματα, τα τρία επαναφορτιζόμενα και ένα με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης. Πάμε με τυχαία σειρά.
Χρυσή τομή όσον αφορά στην ισορροπία δύναμης, κρατήματος, άνεσης, αισθητικής. Ένα αυτοκίνητο που συγκινεί και εμένα και την 15χρονη κόρη μου. Με εξαιρετική οδική συμπεριφορά, σα μεγάλο καρτ. Χωρίς να κοπανάει ή να ταλαιπωρεί αναίτια. Με αρκετή δύναμη ώστε να οδηγείται με το γκάζι.
To πολυβραβευμένο μεσαίο SUV της Peugeot στην καλύτερη εκδοχή του. Τετρακίνητο με 300PS, δυο ηλεκτροκινητήρες και ηλεκτρική αυτονομία 50km εντός πόλης είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση. Ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης, συναισθηματική σχεδίαση, τα έχει όλα χωρίς να προκαλεί.
Φτιαγμένο για να ταξιδεύει, με άνεση και αρχοντιά. Ταχύτατο, με κράτημα που εντυπωσιάζει, εφάμιλλο της 3αρας αλλά και της Giulia. Όμορφο, με ηλεκτρική αυτονομία 40km για αθόρυβες μετακινήσεις εντός πόλης. Ένα ακόμη αυτοκίνητο που δεν προκαλεί αλλά είναι εξαιρετικό.
Μοναδικής ομορφιάς σχήμα, συνδυάζει έναν υπερσύγχρονο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα με τεχνολογία επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος (plug in hybrid). Το κάνει δε με τέτοια επιτυχία που ξεχωρίζει απ’ τα plug in hybrid με βενζινοκινητήρα. Αρκεί να πατήσεις μια το γκάζι στο πρόγραμμα Sport και να νιώσεις την ώθηση των 71.6kgm στους 2.1tn του αμαξώματος.
Είναι η 2η συνεχή χρονιά που μπαίνει στο προσωπικό μου TOP 5. Επιπλέον είναι το αυτοκίνητο με το οποίο μετακινούμαι εντός Αθηνών και στο πλαίσιο των υποχρεώσεων μου για την Motorsport Greece. Η μέση κατανάλωσή του μετά από 5000km που έχει συμπληρώσει στα χέρια μου είναι στα 3.1lt/100km. Ταυτόχρονα η ευκολία οδήγησης που έχει στο μποτιλιάρισμα είναι αγχολυτική. Σημειώστε πως ο θερμικός ενεργοποιείται σπανίως.
Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία και πολλά χιλιόμετρα.
Διαβάστε επίσης:
Oδηγώντας με ομίχλη!
VW Taigo: Ένα μικρό coupé SUV!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΑΔΕ: Σημαντική μείωση του κενού ΦΠΑ στην Ελλάδα
- Στο Ταμείο Ανάκαμψης η διενέργεια προληπτικών ελέγχων για σοβαρά γενετικά νοσήματα
- Γαλλία: Επιβεβαιώθηκε η ετυμηγορία για Σαρκοζί – Θα φοράει ηλεκτρονικό βραχιολάκι για ένα χρόνο
- Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες