Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

Suzuki Vitara: Απέκτησε υβριδική έκδοση!

Suzuki Vitara

Suzuki Vitara

Μετά την mild hybrid έκδοση το δημοφιλές μεσαίο SUV αποκτά και κανονική υβριδική έκδοση.

Με νέο κινητήρα, νέο υβριδικό σύστημα Suzuki Strong Hybrid, τετρακίνηση ALLGRIP, αυτόματο κιβώτιο AGS  και τιμή εκκίνησης για τη δικίνητη έκδοση (116 hp) τα 24.000 € και για την 4κινητη έκδοση τα 26.800 ευρώ. Το υβριδικό Vitara διαθέτει τετρακίνηση ALLGRIP η οποία είναι πάντα διαθέσιμη και δεν εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης. Γεγονός που σημαίνει ότι η τετρακίνηση στο VITARA είναι στη διάθεση του οδηγού  ακόμη αν και η υβριδική μπαταρία είναι εντελώς άδεια. Η τεχνολογία 4WD προσφέρει 4 επιλογές στον οδηγό ανάλογα με το έδαφος που έχει να αντιμετωπίσει. Ο οδηγός επιλέγει τη λειτουργία τετρακίνησης ALLGRIP (Auto, Sport, Snow και Lock) μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών  λειτουργιών στον πίνακα οργάνων τον ενημερώνει για το ποια λειτουργία έχει κάθε φορά επιλέξει.

Suzuki Vitara

Λειτουργία Auto

Προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου εμπλέκει την τετρακίνηση όταν είναι απαραίτητο.

Λειτουργία Sport

Βελτιώνει τη συμπεριφορά στις στροφές κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς. Ενισχύει την απόκριση του γκαζιού και την κατανομή της ροπής.

Λειτουργία Snow

Για χιονισμένες, ολισθηρές επιφάνειες

Λειτουργία Lock

Για να ξεκολλήσεις από το χιόνι, τη λάσπη ή την άμμο, η λειτουργία Lock κατανέμει συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς. Το ESP και τα άλλα συστήματα ελέγχου συνεπικουρούν για τον απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου. Η λειτουργία Lock πάει αυτόματα σε λειτουργία Snow σε ταχύτητες άνω των 60km/h.

Suzuki Vitara

Χάρη στο υβριδικό σύστημα το αυτοκίνητο λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά όταν εκκινεί από στάση, όταν κινείται με χαμηλή ταχύτητα, όταν κάνει όπισθεν και σε σταθερό ρυθμό. Συνδυάζει την υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία ώστε να επιτευχθεί τιμή κατανάλωσης καυσίμου 5,3l t/100km. Τα paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι συντελούν στην ευκολία χειρισμού του οχήματος.

Το Vitara φέρει σημαντικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας: 

Suzuki Vitara

Το νέο υβριδικό σύστημα αποτελείται από τον 1.5lt θερμικό κινητήρα DUALJET, έναν ηλεκτροκινητήρα (MGU), αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS και την μπαταρία ιόντων λιθίου 140V με χωρητικότητα 840Wh. Ο υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρας MGU επιτρέπει την ηλεκτρική οδήγηση  (EV) τροφοδοτώντας το όχημα και βοηθώντας τον κινητήρα να επιταχύνει. Επιτρέπει επίσης την ηλεκτρική οδήγηση  (EV) με όπισθεν και προσθέτει επιπλέον ροπή κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων προκειμένου να επιτυγχάνεται πιο ομαλή επιτάχυνση.

Όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα, ο ηλεκτροκινητήρας MGU χρησιμοποιεί την ισχύ του προκειμένου να επιτευχθεί μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αθόρυβη οδήγηση. Κατά την επιβράδυνση, πραγματοποιείται ανάκτηση ενέργειας η οποία επαναφορτίζει την μπαταρία. Το αυτόματο κιβώτιο AGS είναι στάνταρ σε όλα τα υβριδικά Vitara με έξι ταχύτητες και συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.

Suzuki Vitara

Το νέο VITARA STRONG HYBRID με μια ματιά:

Διαβάστε επίσης:

Υβριδικό 500σαρακι!

Δοκιμή Hyundai i30N: Κόντρα στο ρεύμα της εποχής!