Με νέο κινητήρα, νέο υβριδικό σύστημα Suzuki Strong Hybrid, τετρακίνηση ALLGRIP, αυτόματο κιβώτιο AGS και τιμή εκκίνησης για τη δικίνητη έκδοση (116 hp) τα 24.000 € και για την 4κινητη έκδοση τα 26.800 ευρώ. Το υβριδικό Vitara διαθέτει τετρακίνηση ALLGRIP η οποία είναι πάντα διαθέσιμη και δεν εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης. Γεγονός που σημαίνει ότι η τετρακίνηση στο VITARA είναι στη διάθεση του οδηγού ακόμη αν και η υβριδική μπαταρία είναι εντελώς άδεια. Η τεχνολογία 4WD προσφέρει 4 επιλογές στον οδηγό ανάλογα με το έδαφος που έχει να αντιμετωπίσει. Ο οδηγός επιλέγει τη λειτουργία τετρακίνησης ALLGRIP (Auto, Sport, Snow και Lock) μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στον πίνακα οργάνων τον ενημερώνει για το ποια λειτουργία έχει κάθε φορά επιλέξει.
Λειτουργία Auto
Προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου εμπλέκει την τετρακίνηση όταν είναι απαραίτητο.
Λειτουργία Sport
Βελτιώνει τη συμπεριφορά στις στροφές κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς. Ενισχύει την απόκριση του γκαζιού και την κατανομή της ροπής.
Λειτουργία Snow
Για χιονισμένες, ολισθηρές επιφάνειες
Λειτουργία Lock
Για να ξεκολλήσεις από το χιόνι, τη λάσπη ή την άμμο, η λειτουργία Lock κατανέμει συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς. Το ESP και τα άλλα συστήματα ελέγχου συνεπικουρούν για τον απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου. Η λειτουργία Lock πάει αυτόματα σε λειτουργία Snow σε ταχύτητες άνω των 60km/h.
Χάρη στο υβριδικό σύστημα το αυτοκίνητο λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά όταν εκκινεί από στάση, όταν κινείται με χαμηλή ταχύτητα, όταν κάνει όπισθεν και σε σταθερό ρυθμό. Συνδυάζει την υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία ώστε να επιτευχθεί τιμή κατανάλωσης καυσίμου 5,3l t/100km. Τα paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι συντελούν στην ευκολία χειρισμού του οχήματος.
Το Vitara φέρει σημαντικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας:
- Σύστημα υποβοήθησης πέδησης DSBS
- Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας
- Προειδοποίηση εκτροπής
- Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου
- Adaptive Cruise Control
- Adaptive Cruise Control με το σύστημα Stop & Go
- Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος
- Κάμερα οπισθοπορείας
Το νέο υβριδικό σύστημα αποτελείται από τον 1.5lt θερμικό κινητήρα DUALJET, έναν ηλεκτροκινητήρα (MGU), αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS και την μπαταρία ιόντων λιθίου 140V με χωρητικότητα 840Wh. Ο υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρας MGU επιτρέπει την ηλεκτρική οδήγηση (EV) τροφοδοτώντας το όχημα και βοηθώντας τον κινητήρα να επιταχύνει. Επιτρέπει επίσης την ηλεκτρική οδήγηση (EV) με όπισθεν και προσθέτει επιπλέον ροπή κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων προκειμένου να επιτυγχάνεται πιο ομαλή επιτάχυνση.
Όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα, ο ηλεκτροκινητήρας MGU χρησιμοποιεί την ισχύ του προκειμένου να επιτευχθεί μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αθόρυβη οδήγηση. Κατά την επιβράδυνση, πραγματοποιείται ανάκτηση ενέργειας η οποία επαναφορτίζει την μπαταρία. Το αυτόματο κιβώτιο AGS είναι στάνταρ σε όλα τα υβριδικά Vitara με έξι ταχύτητες και συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.
Το νέο VITARA STRONG HYBRID με μια ματιά:
- 2 κινητήρες: Θερμικό 4κύλινδρο, 16 βάλβιδος, Υψηλή σχέση συμπίεσης (13.0 : 1.0) και MGU, ηλεκτροκινητήρα 33hp / 60Nm
- 3 Μπαταρίες: 1 υψηλής τάσης 140V για την κίνηση του MGU 2 x 12V (1 ιόντων λιθίου και 1 μολύβδου).
- Κιβώτιο ταχυτήτων 6AGS με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
- Ηλεκτροκίνηση EV: Μέγιστη απόσταση έως 4,5km με ταχύτητα έως 60km/h
- Μέγιστη ταχύτητα με ηλεκτρική ενέργεια 80km/h
- Κατά την επιβράδυνση ενεργοποιείται το EV mode.
- H φόρτιση της μπαταρίας γίνεται με ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα.
- Όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί το όχημα χωρίς ιδιαίτερο φορτίο, ενεργοποιεί και τον MGU για φόρτιση της μπαταρίας.
Διαβάστε επίσης:
Δοκιμή Hyundai i30N: Κόντρα στο ρεύμα της εποχής!