Ιστορική μέρα για τον εθνικό μας αγώνα, το κατασχεμένο εμπορικό σήμα, του Ράλι Ακρόπολις πέρασε στο Υφυπουργείο Αθλητισμού.

Το Ράλι Ακρόπολις διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 1951. Το 1953 ήταν η πρώτη διεθνής διοργάνωση και το 1960 συμπεριελήφθη στους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι. Από το 1973 ήταν μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και προφανώς αποτελεί μέρος της εθνικής μας κληρονομίας.

Φαντάζει απίθανο αλλά είναι πέρα για πέρα ελληνικό, ότι ο εμπορικός τίτλος «Ράλι Ακρόπολις» δεν ήταν διασφαλισμένος. Ανήκε στην ΕΛΠΑ και η πτώχευσή της οδήγησε στην δέσμευσή του από το ΙΚΑ (ΕΦΚΑ σήμερα) μαζί με άλλα περιουσιακά στοιχεία καθώς υπήρχαν χρέη δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Στο παρελθόν βγήκε και σε δημοπράτηση που ευτυχώς κατέστη άγονη, σκεφτείτε την εικόνα να είχε πέσει στα χέρια ενός ιδιώτη ή ακόμη χειρότερα σε μια εταιρεία ξένων συμφερόντων ή μια ανταγωνίστρια χώρα.

Σήμερα με τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή, ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης,  μεταβιβάζεται το σήμα του Ράλλυ Ακρόπολις στο υφυπουργείο Αθλητισμού για να αξιοποιηθεί στην επιστροφή του ιστορικού μας αγώνα τον Σεπτέμβριο (9-12/9) στο WRC. Θα παραμείνει μάλιστα εκεί από δω και πέρα, χωρίς να μπορεί να μεταβιβαστεί καθώς κάτι τέτοιο απαγορεύεται. Προβλέπεται όμως η παραχώρηση χρήσης, από το Δημόσιο προς τρίτους έναντι ανάλογου τιμήματος. Έτσι ολοκληρώνεται με το δέοντα τρόπο μια ιστορία ελληνικής τρέλας που θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί άσχημα για την Ελλάδα και την ιστορία του αγώνα.

Διαβάστε επίσης:

To Ράλι Ακρόπολις στη Λαμία

To Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει φέτος στο WRC!