Ένας μοναδικός υδροβιότοπος στο νοτιοδυτικό άκρο της Αχαΐας, ένα μοναδικό αυτοκίνητο στο στοιχείο του.
Το δάσος Στροφυλιάς βρίσκεται στο Δήμο Δυτικής Αχαΐας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Πρόκειται για παραθαλάσσιο δάσος που, μαζί με τη λιμνοθάλασσα Κοτυχίου, αποτελούν Εθνικό Πάρκο. Παρά τη φωτιά που κατέστρεψε πέρυσι 2.000 στρέμματα δάσους, υπάρχουν ακόμη περίπου 20.000 στρέμματα δάσους, πάνω στην ακτογραμμή κατά μήκος περίπου 14km.
Ασυνήθιστα είδη πεύκων, υπεραιωνόβια δέντρα, κέδροι, βελανιδιές, ποώδη βλάστηση συνθέτουν ένα μοναδικό σκηνικό καθώς η θάλασσα διεισδύει στην ξηρά από το υπέδαφος και συναντά τα νερά των βροχών που κατεβαίνουν από τα Μαύρα Βουνά. Στο δάσος ζουν πολλά άγρια είδη πτηνών, ερπετών και μικρών θηλαστικών.
Ένα συνηθισμένο θέαμα είναι οι αγελάδες των κτηνοτρόφων που αναζητούν λίγη σκιά. Το δάσος της Στροφυλιάς είναι μια μοναδική περιοχή στην Ελλάδα.
Η παραλία της Καλογριάς εκτείνεται κατά μήκος του δάσους της Στροφυλιάς.
To Renegade έχει όνομα βαρύ και ιστορία πολλών δεκαετιών. Στη σύγχρονη εκδοχή του παρουσιάστηκε από την FCA το 2014 και έκτοτε εξελίσσεται συνεχώς. Η ανανέωση του πέρυσι συνδυάστηκε με νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων με τεχνολογία MultiAir 3. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας διέθετε κινητήρα 1.3lt/180PS που συνδυάζονταν με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης. Ο κινητήρας διαθέτει επάρκεια ροπής σε όλο το φάσμα στροφών με την μέγιστη τιμή των 27.5 kgm στις 1.850rpm να παραμένει σχεδόν ίδια για μεγάλο φάσμα. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων είναι άψογο στη λειτουργία του και περνάει απαρατήρητο σε κανονικές συνθήκες.
Σε απότομες επιταχύνσεις (π.χ. προσπέρασμα) υπάρχει και χειροκίνητη λειτουργία για ν’ αλλάξεις σχέση. Η συνολική αίσθηση είναι παντού επάρκεια δύναμης και ροπής για να κινηθείς αρκετά γρήγορα. Το εντυπωσιακό όμως είναι η πολύ καλή συμπεριφορά του Renegade στις στροφές. Χάρη στην καλή κατανομή βάρους και την τετρακίνηση το κράτημά του στις στροφές εμπνέει εμπιστοσύνη και μπορείς άνετα να διατηρήσεις υψηλή μ.ω.τ συνεπικουρούμενος από την απόδοση του κινητήρα.
Ο κινητήρας διαθέτει χαρτογραφήσεις όπως η αυτόματη λειτουργία της 4κινησης αλλά και επιλογές “Sand, Mud, Snow”. Επιπλέον μπορείς να επιλέξεις μόνιμη εμπλοκή 4κινησης. Η χαρτογράφηση του κιβωτίου έχει ως αποτέλεσμα στην κίνηση μέσα στην πόλη να κινείσαι με 5η ή 6η σχέση από τα 40km/h εξοικονομώντας καύσιμο. Κινούμενοι σε αυτοκινητόδρομο, επαρχιακό δρόμο και πόλη καταγράψαμε μέση κατανάλωση 9,1lt/100km τιμή εξαιρετική για το χαρακτήρα και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Το Renegade στηρίζεται σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα, υπάρχουν δε και προσθιοκίνητες εκδόσεις. Το σύστημα τετρακίνησης όταν χρειαστεί μέσω πολύδισκου συμπλέκτη στέλνει μέρος της διαθέσιμης ροπής πίσω. Όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε στο δάσος της Στροφυλιάς το Renegade είναι στο στοιχείο του στους χωματόδρομους και στους αμμόλοφους. Η απόσταση του από το έδαφος στα 17cm και οι γωνίες προσέγγισης 19,3 μοιρών, διαφυγής 24,2 μοιρών και ράμπας 15,7 μοιρών το καθιστούν ένα ικανότατο όχημα εκτός δρόμου που διαθέτει χαρακτήρα.
Σχεδιαστικά, το Renegade έχει το κλασσικό τετράγωνο σχήμα με τις επτά γρίλιες στη μάσκα που έχει φανατικούς φίλους. Στο εσωτερικό, ο συνδυασμός της ρετρό συναισθηματικής σχεδίασης και των νέων τεχνολογικών ευκολιών, όπως η οθόνη αφής των 8,4 ιντσών με το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων στο κέντρο της κονσόλας, αλλά και η οριζόντια χειρολαβή ακριβώς μπροστά από τον συνοδηγό. Η θέση οδήγησης είναι υψηλή και προσφέρει πολύ καλή ορατότητα εμπρός και πλάι, λόγω των μεγάλων τζαμιών. Στις επιτόπου μανούβρες η ευελιξία του Renegade είναι εντυπωσιακή, δε σε αγχώνει πουθενά.
Θα επιλέγαμε κάμερα οπισθοπορείας για μεγαλύτερη άνεση, ασφάλεια. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχε πάνω από 18.000km, με την ποιότητα των υλικών και της συναρμογής να είναι κορυφαία. Με το Renegade ταξιδεύουν άνετα τέσσερις ενήλικες με αποσκευές (351lt). Σας προτείνουμε να επιλέξετε κανονική ρεζέρβα και όχι κιτ επισκευής αν κινείστε συχνά εκτός δρόμου. Στον αυτοκινητόδρομο και σε ταχύτητες στα νόμιμα όρια δεν υπάρχουν αεροδυναμικοί θόρυβοι. Αξίζει να τονιστεί η άνεση της ανάρτησης που δεν επιτρέπει στο Renegade να γέρνει ή να αναπηδά σε ανωμαλίες του εδάφους ακόμη και εκτός δρόμου. Η ενδοτικότητα της ανάρτησης και η δύναμη του κινητήρα παντού, ήταν τα ισχυρά σημεία του αυτοκινήτου δοκιμής μας.
Το Renegade ήταν και παραμένει πάντα μια ειδική επιλογή. Αν θέλετε στυλ και εξαιρετικές ικανότητες εκτός δρόμου και λόγω ηλικίας πλέον η άνεση παίζει κυρίαρχο ρόλο τότε δείτε το προσεκτικά. Είναι εντυπωσιακό ότι δεν υστερεί σε κανένα τομέα ενώ και η τιμή του είναι καλή (27χ.) για το επίπεδο εξοπλισμού που είχε το αυτοκίνητο δοκιμής μας.
Πραγματικά το ευχαριστηθήκαμε στις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις στην Αχαΐα και την Αιτωλοακαρνανία.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.332 cc
Ισχύς: 180 PS/5.750 rpm
Ροπή: 27.5 kgm/1.850 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 9 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 8.5 sec
Τελική ταχύτητα: 201 km/h
Κατανάλωση: 9.1 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: από 163 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 400 €
Βάρος: 1.430 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.236/1.805/1.684 mm
Μεταξόνιο: 2.570 mm
Χώρος αποσκευών: 351 lt
Τιμή: από 26.900 €
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας