Μία εξαιρετικά σπάνια Alfa Romeo Sport Spider 1900 του 1954 συμμετέχει στον ιστορικό αγώνα με οδηγό τον Νικόλα Λαρίνι.

Πάνω από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν, μεταξύ των οποίων και μία 1900 Super Sprint του 1956.

Τα κλασικά μοντέλα συνοδεύονται από μια Giulia και μια Stelvio Quadrifoglio της συλλεκτικής σειράς Super Sport, ενώ δυναμικό «παρών» δίνει και η ολοκαίνουργια Junior.

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία, και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο «1000 Miglia» όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος.

Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI.

Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τον αριθμό «329», κινούμενη από 2λιτρο κινητήρα με διπλό εκκεντροφόρο και ισχύ 115 HP στις 5.500 rpm. Οδηγός είναι ο δημοσιογράφος Andrea Farina, ενώ τα αριστουργήματα της ιταλικής μάρκας συνοδεύονται από μια Giulia και μια Stelvio Quadrifoglio Super Sport. Η συγκεκριμένη σειρά είναι συλλεκτική και κατασκευάστηκε ως φόρος τιμής στην πρώτη νίκη της μάρκας στα 1000 Miglia, την οποία κατέκτησε μια 6C 1500 Super Sport το 1928.

Alfa Romeo

Επιπλέον, στο 42ο 1000 Miglia οι θεατές έχουν για πρώτη φορά τη δυνατότητα να δουν από κοντά σε κίνηση την ολοκαίνουργια Alfa Romeo Junior, το μοντέλο που επαναφέρει το οδηγικό ενδιαφέρον σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς. Με το μοναδικό στιλ και την καθαρόαιμη Alfa Romeo ταυτότητα, το B-SUV που έχει μήκος ελάχιστα παραπάνω από 4 m σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας σε μια εξόχως εμπορική κατηγορία, προσελκύοντας νέους πελάτες και δημιουργώντας την νέα γενιά των Alfisti.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Παγωτά Δωδώνη: Με δύο μοντέλα και δύο ταχύτητες η ανάπτυξη στη μετά Βενέτη εποχή

Στην Ελλάδα το νέο Renault Captur

Οδήγηση υπό καύσωνα!