Μπαίνει στην πρίζα, έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και ισχύ 265PS.
Το ολοκαίνουριο Tucson Plug-in Hybrid είναι εξοπλισμένο με ένα ισχυρό και αποτελεσματικό σύστημα μετάδοσης, το οποίο βασίζεται στον 3ης γενιάς κινητήρα 1.6 T-GDi Smartstream. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 66,9 kW με μέγιστη ροπή 304 Nm και μια μπαταρία πολυμερών λιθίου 13,8 kWh. O κινητήρας βενζίνης και ο ηλεκτροκινητήρας συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 265ps και μέγιστη ροπή 350 Nm. Το σύστημα συνδυάζεται με ειδικό αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (6AT) με έλεγχο μέσω πλήκτρων και στάνταρ τετρακίνηση ΗTRAC.
Το plug-in υβριδικό σύστημα του Tucson επιτρέπει μέγιστη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με μεγάλη οδηγική απόλαυση. Όπως συμβαίνει με όλα τα υβριδικά οχήματα έτσι και στο νέο Tucson Plug-in Hybrid όταν οι ταχύτητες είναι χαμηλές κινείται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα την οδήγηση χωρίς θόρυβο και χωρίς κατανάλωση καυσίμου. Οι οδηγοί μπορούν επίσης, όποτε το θελήσουν να μετακινούνται αποκλειστικά ηλεκτρικά με το πάτημα του αντίστοιχου κουμπιού, αξιοποιώντας μια καθαρά ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 60 χιλιόμετρα.
Εξοπλισμένο με ενσωματωμένο φορτιστή 7,2 kW, το Tucson Plug-in Hybrid μπορεί να φορτιστεί είτε σε σταθμό φόρτισης EV ή με τη χρήση οικιακής παροχής ρεύματος (σούκο ή wall box).
Χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας υψηλής τάσης στο δάπεδο, το Tucson Plug-in Hybrid προσφέρει άνεση και μεγάλο χώρο για τα πόδια.
Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν 955 mm χώρο για τα πόδια τους.
Ταυτόχρονα ο χώρος του πορτμπαγκάζ έχει αυξηθεί ακόμη περισσότερο σε σχέση με τον προκάτοχό του, διαθέτοντας συνολικά 558 λίτρα (+ 9%) για αποσκευές με τα καθίσματα στην κανονική τους θέση και μέχρι 1.737 λίτρα (+ 15%) με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.
Η τετρακίνηση (4WD) στο ολοκαίνουριο Tucson Plug-in Hybrid είναι στάνταρ προσφέροντας πραγματική αίσθηση SUV. Είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία τετρακίνησης Hyundai HTRAC και επιλογέα Terrain Mode για ασφαλή οδήγηση σε δύσκολα εδάφη. Το HTRAC μπορεί να κατανέμει μεταβαλλόμενη ροπή στους εμπρός και τους πίσω τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και την κατάσταση οδήγησης, ενώ ο επιλογέας Terrain Mode βελτιστοποιεί την ισχύ, τη ροπή και το φρενάρισμα ανάλογα με τις οδικές συνθήκες που έχουν επιλεγεί από τον οδηγό.
Η προαιρετική ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS) χρησιμοποιεί τεχνολογία ενεργητικών αμορτισέρ για να παρέχει ευέλικτα χαρακτηριστικά οδήγησης, ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του οδηγού. Το ECS ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τα αμορτισέρ για μεγιστοποίηση της άνεσης και των επιδόσεων. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να προσαρμόσουν το ECS και τα χαρακτηριστικά του συστήματος διεύθυνσης επιλέγοντας Eco ή Sport Mode. Αυτές οι δυνατότητες συμβάλλουν ώστε το πανίσχυρο SUV να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.
Όπως και οι άλλες εκδόσεις, έτσι και η plug-in υβριδική έκδοση του Tucson ξεχωρίζει για την προοδευτικής της σχεδίαση, ενσωματώνοντας ακμές, γωνίες και σχήματα καθώς και την υπογραφή των Parametric Hidden Lights. Η σχεδίαση περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό του Tucson Plug-in Hybrid στάνταρ προβολείς Full LED και 19’’ ζάντες αλουμινίου. Μια σειρά από τεχνολογίες προσανατολισμένες στον άνθρωπο, όπως ο καινοτόμος κλιματισμός τριών ζωνών με πολυκατευθυντικούς αγωγούς, είτε οι φωνητικές εντολές για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας, εξασφαλίζουν μια διαισθητική εμπειρία στον χρήστη. Σε αυτές περιλαμβάνονται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη AVN 10,25 ιντσών με συνδεδεμένες υπηρεσίες τηλεματικής Hyundai BlueLink οι οποίες περιλαμβάνουν απομακρυσμένο κλείδωμα, έλεγχο λειτουργίας συστημάτων του αυτοκινήτου, εντοπισμό του, συνέχιση πλοήγησης από το κινητό (Last Mile Navigation), ενσωμάτωση σημείων χάρτη από το iCalendar, πληροφορίες κοντινών σημείων στάθμευσης και φόρτισης.
Επιπρόσθετα, τα ολοκαίνουρια συστήματα υποβοήθησης οδηγού του Tucson και τα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας το καθιστούν ένα από τα ασφαλέστερα οχήματα της αγοράς. Μεταξύ άλλων, το Remote Smart Parking Assist (RSPA) επιτρέπει στο αυτοκίνητο να σταθμεύει μόνο του, αφαιρώντας την πίεση από τον οδηγό σε δύσκολες καταστάσεις στάθμευσης. Το Highway Driving Assist (HDA) διατηρεί το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας του ενώ προσαρμόζει την ταχύτητα με βάση τα δεδομένα πλοήγησης, τις κυκλοφοριακές συνθήκες και επικείμενες στροφές. Το Parking Collision-avoidance Assist βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων με εμπόδια στο πίσω μέρος καθώς το όχημα κινείται με όπισθεν και χαμηλή ταχύτητα. Το σύστημα εκπέμπει ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις και ενεργοποιεί τα φρένα όταν αυτό είναι απαραίτητο. Σε επίπεδο παθητικής ασφάλειας, το νέο Tucson πρωτοπορεί στην κατηγορία του διαθέτοντας στάνταρ 7ο κεντρικό αερόσακο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, αυτόματη ειδοποίηση εκτάκτου ανάγκης E-Call, καθώς και τεχνολογία Multi-Collision Brake για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων.
Το ολοκαίνουριο Tucson Plug-in Hybrid είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις 4×4 με τιμή εκκίνησης τα 44.990€. Αντίστοιχα η δεύτερη έκδοση διατίθεται στα 46.990€.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γαλλία: Έχει αποδεικτικά στοιχεία ότι η Ρωσία προσπαθεί να χειραγωγήσει τους influencers της
- Ερντογάν – Μικάτι: Πρέπει να δράσουμε μαζί ως δύο σημαντικοί γείτονες της Συρίας
- Ισθμός: Άνδρας προσπάθησε να αυτοκτονήσει πηδώντας στο κανάλι
- ΗΠΑ: Άγνωστα παραμένουν τα κίνητρα της 15χρονης που άνοιξε πυρ σε σχολείο στο Ουισκόνσιν