Το Nissan Qashqai με ανανεωμένη εμφάνιση, υβριδικό κινητήρα, τεχνολογικές αναβαθμίσεις, βελτιωμένα συστήματα ασφαλείας και μηχανική τετρακίνηση.

Διατηρώντας το χαρακτήρα αλλά και το σχήμα του, το Qashqai 3ης γενιάς συνεχίζει την πορεία του καθώς το αγοραστικό κοινό δείχνει εμπράκτως (1153 ταξινομήσεις στο 6μηνο) την προτίμησή του.

Στην αγορά της Ελλάδας, η κατηγορία των C-SUV είναι δημοφιλής (18% της αγοράς) καθώς οι οικογενειάρχες και όχι μόνο, να αναζητούν ένα αυτοκίνητο με αυξημένο ύψος από το έδαφος αλλά και αρκετούς χώρους.

Η νέα δυναμική σχεδίαση στην εμπρός μάσκα με κυψελοειδείς λεπτομέρειες οι οποίες αντανακλούν το φως του ήλιου και τα διαφανή led φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω είναι τα πιο εμφανή στοιχεία του «αέρα» ανανέωσης που έχει δεχθεί το μοντέλο.

Nissan Qashqai

Ζάντες αλουμινίου αεροδυναμικής σχεδίασης 18″, μαύρες με ασημί στοιχεία, λεπτομέρειες χρωμίου στην βάση των παραθύρων και στους προφυλακτήρες, κεραία τύπου πτερύγιο και αεροτομή σε προέκταση της οροφής για την βελτίωση της αεροδυναμικής, είναι μερικά χαρακτηριστικά τα οποία ελκύουν τα βλέμματα.

Οι μυώδεις αναλογίες στο καπό και στα φτερά, σε συνδυασμό με τις ράγες οροφής, αναδεικνύουν τον SUV χαρακτήρα του.

Αναβαθμισμένο εσωτερικό, ευρύχωρο, συντηρητική – λιτή προσέγγιση στην σχεδίαση και υψηλό επίπεδο τεχνολογίας. Ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″ για να βλέπουμε τις πληροφορίες ταξιδιού αλλά και για την ρύθμιση συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού μέσω των κουμπιών στο δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.

Δερμάτινη επένδυση με άσπρες ραφές στο ταμπλό και στις πόρτες, ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός και οθόνη 12,3″ υψηλής ευκρίνειας για το σύστημα πολυμέσων με δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με το κινητό (Apple Car play & Android auto) και ενσωματωμένα, τους χάρτες Google και το Google assistant όπου δέχεται και φωνητικές εντολές.

Η ξεχωριστή οθόνη για τα χειριστήρια του κλιματισμού καθιστά εύκολη την ρύθμιση της θερμοκρασίας με αεραγωγούς και στα πίσω καθίσματα.

Άνετα υφασμάτινα καθίσματα μαλακής αίσθησης προσφέρουν ξεκούραστες μετακινήσεις τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, όπου άνετα κάθονται 3 ενήλικες και έχουν χώρο για τα πόδια τους.

Αρκετοί χώροι αποθήκευσης, στις πόρτες, ανάμεσα στα καθίσματα, ποτηροθήκες και τσέπες στις πλάτες των καθισμάτων εξυπηρετούν τις ανάγκες όλων. Ασύρματη φόρτιση, θύρες φόρτισης USB-C εμπρός και στα πίσω καθίσματα διατηρούν συνεχώς φορτισμένες τις συσκευές.

Γενναιόδωρος χώρος αποσκευών με διπλό πάτωμα και χωρητικότητα 436 – 504 lt. Όπως διαπιστώσαμε χωράει αρκετά πράγματα.

Για την ακρίβεια φορτώσαμε τις αποσκευές τεσσάρων ατόμων, τα πράγματα του κάμπινγκ και της παραλίας και ταξιδέψαμε με σχετική άνεση προς την Ελαφόνησο για ένα τριήμερο. Κινηθήκαμε μέσω αυτοκινητόδρομου Ολυμπία Οδός, Μορέας, ως την Σπάρτη και από εκεί για Σκάλα, Μολάους φτάσαμε μετά από 276 λεπτά και 345km.

Το μεγαλύτερο κομμάτι του επαρχιακού δρόμου είναι καλύτερο, μόνο το τελευταίο κομμάτι μετά την Πλύτρα παραμένει αφημένο στο έλεος του Θεού.

Το σύστημα στο ferry boat παραμένει «όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε» χωρίς δυνατότητα κράτησης θέσης και υπολογισμού του ταξιδιού με βάση την αναχώρηση του πλοίου. Βγαίνοντας στο νησί κάναμε αριστερά με κατεύθυνση προς την παραλία του Σίμου.

Κάτω από το καπό του Nissan Qashqai ένας 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.3lt ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Αποδίδει 158 PS ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 270 Nm.

Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας X-Tronic CVT, η επιτάχυνση είναι γραμμική, ενώ υπάρχει μικρή υστέρηση λόγω υβριδικού χαρακτήρα και χρειάζεται να βυθίσουμε αρκετά το πεντάλ του γκαζιού. Με τον χρόνο και ύστερα από περίπου 1000 km δοκιμής το συνηθίσαμε και δεν μας απασχολούσε. Η μέση κατανάλωση καυσίμου έφτασε στα 8,8 lt/100km.

Αν αναλογιστούμε το βάρος του αυτοκινήτου περίπου στους 2 τόνους, την ζέστη με επιτακτική την ανάγκη κλιματισμού, τις αποσκευές και τέσσερα άτομα σε διαδρομή με αρκετές υψομετρικές διαφορές, κυμάνθηκε σε αποδεκτές τιμές. Στον αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και η σταθερότητα σε ταχύτητες 120 – 130km/h συντελούν σ’ ένα άνετο, ξεκούραστο και ασφαλές ταξίδι.

Στον επαρχιακό δρόμο το Qashqai είναι σταθερό, ουδέτερο, υποστρέφει υπό πίεση, δε γέρνει έντονα και η άνεσή του για τους επιβαίνοντες παραμένει σε υψηλό επίπεδο.

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε προφίλ οδήγησης μέσω του περιστροφικού επιλογέα που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Off-road για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις, Snow για τις ολισθηρές συνθήκες με χιόνι, Normal για τις καθημερινές μετακινήσεις, Eco για εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση των εκπομπών ρύπων εντός πόλης κυρίως και Sport για πλήρη εκμετάλλευση της ισχύος σε διαδρομή με ανηφορικά κομμάτια όπου χρειάζεται η πιο άμεση απόκριση του πεντάλ γκαζιού.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν τα περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας για ένα ασφαλές προσπέρασμα.

Ξεκούραστη και ποιοτική κύλιση, ενδοτική ανάρτηση χωρίς μεγάλες κλίσεις, απόλυτα ταιριαστή με τον χαρακτήρα του Qashqai. Απέχει από το έδαφος 180mm, δίνοντάς του δυνατότητα να κινηθεί και εκτός δρόμου όταν χρειαστεί, μέχρι εκεί που τα όρια των ελαστικών το επιτρέπουν φυσικά.

Τα ελαστικά διαστάσεων 235/55 R18 ψηλού προφίλ, απορροφούν κραδασμούς και σε συνδυασμό με την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης οι επιβάτες δεν αντιλαμβάνονται τις εναλλαγές στο οδόστρωμα ούτε τις κακοτεχνίες του οδικού δικτύου.

Στη συνολική ευχάριστη εμπειρία συνεπικουρεί το σύστημα διεύθυνσης. Ο οδηγός δεν θα βρεθεί σε δύσκολη κατάσταση, καθώς το τιμόνι διαθέτει το απαραίτητο «βάρος» και την απαιτούμενη αντίσταση ώστε ο έλεγχος του αυτοκινήτου να γίνεται με ευκολία και ασφάλεια.

Αν εξαιρέσουμε το σύστημα διατήρησης λωρίδας το οποίο το απενεργοποιούσαμε συνεχώς λόγω επεμβατικότητας και δυνατής έντασης ηχητικής προειδοποίησης, όλα τα άλλα συστήματα υποβοήθησης έκαναν τις μετακινήσεις μας πιο ξεκούραστες και ασφαλείς.

Ξεχωρίζουμε το προσαρμοζόμενο σύστημα διατήρησης ταχύτητας (adaptive cruise control), την προειδοποίηση τυφλού σημείου, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, τις κάμερες 360ο για εύκολο παρκάρισμα αλλά και διέλευση από στενά σημεία με μικρή ορατότητα και τα αυτόματα φώτα όπου ρυθμίζουν μόνα τους την μικρή και την μεγάλη σκάλα.

Το Nissan Qashqai προσφέρει αρκετές επιλογές σε εκδόσεις εξοπλισμού, κινητήρες, χρώματα, κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς με αποτέλεσμα να αποτελεί ένα ολοκληρωμένο SUV που καλύπτει τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας και εκείνων που τους αρέσουν τα μεγαλύτερα και ψηλά αυτοκίνητα.

Η μοντέρνα σχεδίαση, οι επιδόσεις, η προηγμένη τεχνολογία και η άνεση με κομψά στοιχεία πολυτέλειας το κατατάσσουν αρκετά ψηλά στην ανταγωνιστική κατηγορία του, απέναντι στα: Toyota Corolla Cross, Peugeot 3008, VW Tiguan, Cupra Formentor, Jeep Compass, Citroen C5 Aircross, Opel Grandland, Skoda Karoq.

Η Nissan φημίζεται για την αξιοπιστία της, το λογικό κόστος συντήρησης και την ποιότητα κατασκευής.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Nissan Qashqai mild Hybrid 4X4 N-CONNECTA

Κυβισμός: 1.332 cc
Ισχύς: 158 PS
Ροπή: 270 Nm
Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο X-Tronix 7 σχέσεων
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.425 / 1.848 / 1.625 mm
Μεταξόνιο: 2.665 mm
Χώρος αποσκευών: 436 – 504 lt, 1447 lt διθέσια διαμόρφωση
Βάρος: 2.040 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,9 sec
Τελική ταχύτητα: 198 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 8,8 lt/100km
Εκπομπές CO2: 156 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 109 ευρώ
Τιμή: 39.990 ευρώ (αυτοκίνητο δοκιμής)

Διαβάστε επίσης:

Δοκιμάζουμε το Nissan Qashqai e Power!

Καλοκαίρι το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις από το 2025!

Η κατασκευή μπαταριών είναι καθοριστικής σημασίας!