Τι κοινό έχουν η Cayenne Platinum Edition με την ιστιοπλοΐα και τον πιο απαιτητικό αγώνα, τον Διεθνή Ιστιοπλοϊκό Αγώνα Άνδρου;

Αμφότερα είναι σχεδιασμένα για να ανεβάζουν την αδρεναλίνη, να πυροδοτούν το πάθος, και να αναδεικνύουν την πιο δυναμική πλευρά κάθε ανθρώπου. Το τριήμερο event του Andros Race τα είχε όλα: εξαιρετικές επιδόσεις, δυναμισμό και ανθρώπους που γνωρίζουν πως να ξεπερνούν τα όρια για να κάνουν τους στόχους τους πραγματικότητα. Την Άνδρο και τους οπαδούς της Ιστιοπλοΐας επέλεξε η ομάδα της Porsche για να παρουσιάσει την νέα έκδοση Cayenne Platinum Edition αποδεικνύοντας ότι η πολυτέλεια συνδυάζεται τέλεια με την χρηστικότητα και τις δύσκολες συνθήκες.

Η νέα Porsche Cayenne Platinum Edition που έρχεται να προστεθεί στην «οικογένεια» της Cayenne, διαμορφώθηκε από πάθος και διαθέτει μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, βαμμένα και φινιρισμένα σε satin Platinum απόχρωση, καθώς και με πρόσθετο πλούσιο εξοπλισμό. To αποτέλεσμα είναι μια μοναδική σε στυλ και εξοπλισμό έκδοση της Cayenne.

Ο πρόσθετος εξοπλισμός που διατίθεται ως βασικός εξοπλισμός της έκδοσης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, προβολείς LED με ενσωματωμένο το Porsche Dynamic Light System (PDLS), την πανοραμική οροφή, τα φιμέ κρύσταλλα, το ηχοσύστημα Bose surround, τον περιφερειακό φωτισμό, τα δερμάτινα sport καθίσματα με 8 διαθέσιμες ρυθμίσεις, τα προσκέφαλα εμπρός και πίσω με χαραγμένο το λογότυπο Porsche – και τέλος ένα αναλογικό ρολόι, στην κορυφή του ταμπλό.

Το concept του event βασίστηκε στο μήνυμα composed with passion ενώ όλη ατμόσφαιρα ήταν σε black & white” χρωματισμούς. Το παρόν, επιπλέον, έδωσαν και δυο Porsche Cayenne Platinum Edition, σε άσπρο και μαύρο χρώμα οι οποίες είχαν τοποθετηθεί σε ειδικά διαμορφωμένο και φωτισμένο με προβολείς χώρο, στην αμμώδη παραλία, ενισχύοντας τον δυναμικό χαρακτήρα του SUV που αισθάνεται άνετα στο φυσικό του περιβάλλον. Την βραδιά άνοιξε ο επικεφαλής  Porsche του ομίλου Μοτοδυναμική, κος. Νίκος Σινογιάννης, οποίος καλωσόρισε τους καλεσμένους, μίλησε για την επέτειο των 20 χρόνων Cayenne και παρουσίασε τη νέα πολυτελή έκδοση.

Αμέσως μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2002, η Cayenne έγινε παγκόσμια επιτυχία, ξεπερνώντας γρήγορα τους στόχους των πωλήσεών της. Αρχικά, αναμένονταν να πωλούνται 25.000 μονάδες  ετησίως. Στα οκτώ χρόνια παραγωγής των μοντέλων της πρώτης γενιάς, πουλήθηκαν 276.652 αυτοκίνητα, κάτι λιγότερο από 35.000 κάθε χρόνο. Η εκατομμυριοστή Cayenne βγήκε από την γραμμή παραγωγής το καλοκαίρι του 2020. Το 2021, πουλήθηκαν παγκοσμίως πάνω από 80.000 Cayenne.

Για την Porsche, η Cayenne έχτισε την οικονομική βάση για μια σταθερή επιτυχία χωρίς συμβιβασμούς για την εταιρεία που έχει ως βάση της τις αξίες του motorsport. «Με την Cayenne, είχαμε για πρώτη φορά, μεταλαμπαδεύσει τον μύθο της Porsche σε μια απολύτως νέα κατηγορία της αγοράς» τόνισε ο Oliver  Blume, Chairman του Executive Board της Porsche AG, στην παγκόσμια πρεμιέρα της 3ης γενιάς το 2017. «Το sport αυτοκίνητο που κατασκευάσαμε για την κατηγορία SUV έγινε bestseller και κινητήριος δύναμη ανάπτυξης ήδη από το 2002. Και δεν ήταν μόνο αυτό. Η Cayenne άνοιξε πολλές νέες αγορές για την Porsche και είχε σημαντικότατη συνεισφορά στην διεθνοποίηση του δικτύου πωλήσεών μας».

Ο Detlev von Platen, μέλος του Executive Board της Porsche για τις Πωλήσεις και το Marketing τονίζει: «Όντας ένα σύμβολο υψηλού κύρους  στην κατηγορία SUV, η Cayenne ενίσχυσε την εικόνα και την αίγλη του brand ειδικά στην Κίνα και τις άλλες αγορές της Ασίας. Σήμερα, είναι ένα από τα πιο ισχυρά σε ζήτηση μοντέλα μας παγκοσμίως και είμαι σίγουρος ότι θα παραμείνει εξαιρετικά δημοφιλές και στο μέλλον».

Διαβάστε επίσης:

Η Abarth σας γυμνάζει!