Εκθεσιακό μονοθέσιο F1 της Audi με ειδικά γραφικά παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης.
Η Audi παρουσίασε για πρώτη φορά το project της στη Formula 1 στην Κίνα: Το μονοθέσιο της F1 αποτελεί κεντρικό στοιχείο της παρουσίας της μάρκας στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης.
Με σύνθημα «F1 Power made in Germany» η εταιρεία ετοιμάζεται να εισέλθει στη F1 το 2026 με δική της εργοστασιακή ομάδα και δική της υβριδική μηχανή που εξελίσσεται στη Γερμανία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Markus Duesmann, μιλώντας κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη Σαγκάη τόνισε: «Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι αναπόσπαστο μέρος του DNA μας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η δέσμευσή μας στη Formula 1 θα ενισχύσει την εστίαση της Audi στην σπορ πλευρά της οδήγησης. Η σειρά αγώνων της F1 αυξάνει συνεχώς την παγκόσμια απήχησή της, ειδικά μεταξύ των νέων πελατών-στόχων και στην πιο σημαντική αγορά πωλήσεών μας: την Κίνα».
Το κινεζικό Γκραν Πρι στο Shanghai International Circuit δεν μπόρεσε να πραγματοποιηθεί για τέταρτη συνεχόμενη φορά λόγω της πανδημίας και οι Κινέζοι βρήκαν παρηγοριά έστω με μια προεπισκόπηση της μελλοντικής συμμετοχής της Audi στην κορυφαία κατηγορία μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο Oliver Hoffmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI συμπλήρωσε: «Στην τρέχουσα φάση εξέλιξης της υβριδικής μηχανής, τίθενται τα θεμέλια του συστήματος μετάδοσης κίνησης μας για το 2026. Δίνουμε μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια της εργασίας, για παράδειγμα σε υλικά ή τεχνολογίες κατασκευής, και εστιάζουμε επίσης σε θέματα όπως η διαχείριση ενέργειας του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Εξάλλου, ο βαθμός απόδοσης είναι ένας βασικός παράγοντας επιτυχίας τόσο για τη Formula 1 όσο και την κινητικότητα του μέλλοντος, αυτές οι προσεγγίσεις θα εξελίξουν προς το μέλλον και τους δύο κόσμους».
Πολύτιμες πληροφορίες για την εξέλιξη, τη ρύθμιση του εργαστηρίου δοκιμών και την επικύρωση των οργάνων μέτρησης παρέχονται από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα που έχει δοκιμαστεί από τα τέλη του 2022.
Η πρώτη πλήρως υβριδική μονάδα μετάδοσης κίνησης, που αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει στον πάγκο δοκιμών πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους και θα αποτελέσει τη βάση για το μελλοντικό μονοθέσιο.
Επιπλέον, ο προσομοιωτής δυναμικής ανάπτυξης στο Neuburg θα προσαρμοστεί στα πρότυπα της Formula 1 και θα προωθήσει περαιτέρω την ανάπτυξη της κινητήριας μονάδας ισχύος της Audi.
Εν τω μεταξύ, η συγκέντρωση της ομάδας στις εγκαταστάσεις στο Neuburg a. d. Donau υπό την ομπρέλα της Audi Formula Racing GmbH που ιδρύθηκε ειδικά για την περίσταση, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Περισσότεροι από 260 ειδικοί συμμετέχουν ήδη.
Ο πυρήνας της ομάδας ανάπτυξης αποτελείται από έμπειρους εργαζόμενους της Audi Sport και της Audi με πολυετή εμπειρία στο ηλεκτροκίνητο motorsport.
Μαζί τους συμμετέχουν ειδικοί με τεχνογνωσία στη Formula 1, προερχόμενοι εκτός εταιρείας, και θα ενισχύσουν επί τούτου την ομάδα. Μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η πρόσληψη προσωπικού και η ομάδα θα αποτελείται από περισσότερους από 300 εργαζόμενους.
Ταυτόχρονα, το Competence Center Motorsport στο Neuburg θα επεκταθεί για το έργο της Formula 1. Από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, θα τεθούν σε λειτουργία πρόσθετες εγκαταστάσεις δοκιμών για την ανάπτυξη κινητήριων μονάδων ισχύος σε ένα νέο κτίριο επιφάνειας περίπου 3.000 τετραγωνικών μέτρων.
Ένας αρθρωτός σχεδιασμός θα επιτρέψει στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις δοκιμών να τεθούν σε λειτουργία ακόμη και πριν ολοκληρωθεί πλήρως το κτίριο στις αρχές του 2024. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας στο Neuburg είναι ήδη ουδέτερη ως προς το CO₂: Η εγκατάσταση τροφοδοτείται όσον αφορά τη θερμότητα από θέρμανση βιομηχανικών απόβλητων και πράσινη ηλεκτρική ενέργεια από υδροηλεκτρικούς σταθμούς.
Η FIA, το παγκόσμιο όργανο διακυβέρνησης του σπορ, έχει απονείμει στην εγκατάσταση την περιβαλλοντική σφραγίδα έγκρισης τριών αστέρων, την υψηλότερη διάκριση για την αειφορία και τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος. Στόχος της Audi είναι να συνεχίσει να παρέχει ενέργεια με ουδέτερες εκπομπές CO2 για το Formula 1 project στο Neuburg και να δημιουργήσει μια παροχή αναγεννητικής ενέργειας στην εγκατάσταση.
Η βιωσιμότητα παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην κορυφαία κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι κανονισμοί, που θα ισχύουν από το 2026, επικεντρώνονται στη μεγαλύτερη χρήση ηλεκτροκίνησης, το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (MGU-K) θα έχει τότε σχεδόν τόση ισχύ όση ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.
Οι εξαιρετικά αποδοτικοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες 1,6 λίτρων θα τροφοδοτούνται από βιώσιμο συνθετικό καύσιμο. Χάρη στον έντονο ανταγωνισμό, η Formula 1 λειτουργεί ως οδηγός τεχνολογίας τόσο για την ηλεκτροκίνηση όσο και για τα βιώσιμα e-fuels. Επιπλέον, η Formula 1 έχει θέσει ως στόχο να είναι ουδέτερη ως προς τον άνθρακα σειρά αγώνων μέχρι το 2030.
Η εστίαση στη βιωσιμότητα και την κοστολογική απόδοση με τη μορφή ανώτατου ορίου προϋπολογισμού, το λεγόμενο «ανώτατο όριο κόστους», ήταν σημαντικοί παράγοντες για την είσοδο της Audi στη Formula 1, η οποία ανακοινώθηκε επίσημα στα τέλη Αυγούστου 2022.
Η Audi επέλεξε την έμπειρη ελβετική αγωνιστική ομάδα Sauber ως στρατηγικό συνεργάτη της για την ανάπτυξη της εργοστασιακής ομάδας της στη Formula 1 από το 2026.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τέλη κυκλοφορίας: Μέχρι 31 Δεκεμβρίου η πληρωμή – Δεν θα δοθεί παράταση δηλώνουν από το υπουργείο Οικονομικών
- Όλγα Κεφαλογιάννη: Νέα χρονιά ρεκόρ το 2024 για τον ελληνικό τουρισμό – Τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν τα 20 δισ. ευρώ
- ΑΑΔΕ: Εσωτερική έρευνα για τον εμπλεκόμενο υπάλληλο σε κύκλωμα λαθρεμπορίας ποτών διέταξε ο Πιτσιλής
- Διεθνείς αγορές: Αναταραχή από τις προβλέψεις για αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025