Πρόκειται ένα πρωτάθλημα που απευθύνεται σε «αποφοίτους» της F4 και αποτελεί προθάλαμο για τη Formula 3. Έχει πανευρωπαϊκό χαρακτήρα καθώς περιλαμβάνει αγώνες σε 5 διαφορετικές χώρες, σε πίστες γνωστές από τον μαγικό κόσμο της Formula 1. Όσο για το grid, εκεί συναντάμε ταλέντα από κάθε άκρη του πλανήτη.
Τα αγωνιστικά μονοθέσια παρέχονται και σε αυτό το θεσμό από την Tatuus, ωστόσο έχουν πολύ ισχυρότερους, 4κύλινδρους κινητήρες (Alfa Romeo by Autotecnica Motori). Αυτοί αποδίδουν 270 άλογα, με επιπλέον boost 25 αλόγων με λειτουργία push-to-pass.
O Μαρκογιάννης θα αγωνιστεί με τα χρώματα της Palou Motorsport, μίας από τις ανερχόμενες δυνάμεις στις μικρότερες κατηγορίες του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, με συνιδρυτές τον Ramon και τον Alex Palou, πρωταθλητή του 2021 στο IndyCar Series.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενταχθώ στο δυναμικό της Palou Motorsport για τους υπόλοιπους γύρους της σεζόν του 2023 για το Eurocup-3, αρχής γενομένης από τον επόμενο αγώνα, στο Zandvoort. Μετά από δυόμιση χρόνια στην Ιταλική Formula 4, ήρθε η ώρα να συνεχίσω σε μία υψηλότερη κατηγορία. Σε μία πρόκληση την οποία είμαι πανέτοιμος να αντιμετωπίσω, ειδικά με μία ομάδα όπως η Palou, τα μέλη της οποίας με έχουν υποδεχθεί με τον καλύτερο τρόπο σε αυτή την αγωνιστική “οικογένεια”. Ανυπομονώ να συνεργαστούμε φέτος και αισιοδοξώ πως θα πετύχουμε τους κοινούς μας στόχους», δήλωσε ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης.
Ο θεσμός έχει ήδη επισκεφτεί το Spa-Francorchamps στο Βέλγιο, τη Motorland Aragon στην Ισπανία και τη Monza στην Ιταλία.
Η πρώτη δοκιμασία για τον Έλληνα οδηγό θα είναι το Zandvoort στην Ολλανδίας (16 Ιουλίου) ενώ το πρόγραμμά του περιλαμβάνει ακόμα τη Jerez de la Frontera στην Ισπανία (23-24 Σεπτεμβρίου), το Circuito do Estoril στην Πορτογαλία (30 Σεπτεμβρίου-1 Οκτωβρίου), την πίστα Ricardo Tormo στη Βαλένθια της Ισπανίας (14-15 Σεπτεμβρίου) και τέλος, την πίστα της Καταλονίας, με την αυλαία του θεσμού να κλείνει επί ισπανικού εδάφους (11-12 Νοεμβρίου).
Πριν ξεκινήσει αυτή τη νέα αγωνιστική περιπέτεια, ο Τζώρτζης πέρασε μία ημέρα στην πίστα Motorland Aragon, επιδιώκοντας ταχεία εξοικείωση με αυτό το εντελώς διαφορετικό μονοθέσιο.
Αναφερόμενος σε αυτό το τεστ, είπε: «Είχαμε μία άκρως θετική ημέρα δοκιμών, όπου σημειώναμε διαρκή πρόοδο. Αναμφίβολα το να βρεθώ σε μία νέα πίστα, με ένα νέο μονοθέσιο, μετά από 8μιση μήνες απραξίας, αποτέλεσε πρόκληση. Όμως με τη βοήθεια όλων στην Palou, ειδικά των μηχανικών μου, καταφέραμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς στην πορεία της ημέρας, με αποτέλεσμα να μειώσω δραστικά τη διαφορά από τους άλλους οδηγούς. Είχαμε πολλά θετικά να κρατήσουμε ενόψει του Zandvoort αλλά έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε. Όμως είμαι σίγουρος πως σύντομα θα μπορούμε να μαχόμαστε στις πρώτες θέσεις».
Καθώς οι αγώνες του Eurocup-3 δεν συμπίπτουν με τους αγώνες της Formula 1, ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης θα συνεχίσει κανονικά το ρόλο του ως σχολιαστής των Grand Prix σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+.
Διαβάστε επίσης:
Οδηγούμε τη νέα Toyota Corolla!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα