Οι κόκκινοι είχαν σαφώς βελτιωμένη απόδοση σ’ αυτό το GP, η οποία εν μέρει οφείλονταν στα μοναδικά χαρακτηριστικά της πίστας.
Για πρώτη φορά φέτος η Red Bull έχασε την pole position. Ήταν δε και η πρώτη φορά που Ferrari βρέθηκε φέτος στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Οι κόκκινοι πέρυσι είχαν το ταχύτερο μονοθέσιο στη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών, αλλά υστερούσαν σε ρυθμό αγώνα. Φέτος μέχρι τώρα δεν είχαμε δει τέτοια ταχύτητα από τους κόκκινους.
Ο επικεφαλής της ομάδας Φρεντερίκ Βασέρ μιλώντας σχετικά τόνισε: «Συνολικά, αυτό ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο για την ομάδα. Πήραμε δύο pole position και ο Σαρλ ανέβηκε στο βάθρο. Η συγκομιδή βαθμών χάρη και στην 5η θέση του Κάρλος ήταν ικανοποιητική. Υπήρχαν σημάδια προόδου από τη Μελβούρνη το είχα πει, αλλά επισκιάστηκαν από το κακό αποτέλεσμα του αγώνα. Στο διάλειμμα των τεσσάρων εβδομάδων, δουλέψαμε σκληρά στο Μαρανέλο και εδώ στο Μπακού σημειώσαμε περαιτέρω πρόοδο που μεταφράστηκε σε ένα καλό αποτέλεσμα. Σίγουρα έχουμε επιστρέψει εκεί που θέλαμε να είμαστε όσον αφορά τις κατατακτήριες, αλλά υπάρχει ακόμα σημαντική διαφορά από τη Red Bull στον αγώνα. Ωστόσο, στοχεύουμε να τους παλέψουμε για τη νίκη και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ακριβώς αυτό. Είναι μια ενίσχυση ηθικού για όλη την ομάδα η άνοδος στο βάθρο, κάτι που θα αξιοποιήσουμε καθώς προετοιμαζόμαστε για τον αγώνα του επόμενου Σαββατοκύριακου στο Μαϊάμι».
Αναλύοντας τον αγώνα των Ferrari είναι σαφές πως υστερούσε πάνω από 0.5sec στο γύρο σε σχέση με τη Red Bull. Αναφέρομαι στη Ferrari του Λεκλέρκ καθώς ο Σάινθ όπως ο ίδιος παραδέχτηκε δεν βρήκε ποτέ το ιδανικό σετάρισμα και δεν ένιωθε άνετα να πιέσει οριακά το μονοθέσιο: «Αυτό ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο. Η 5η θέση μας έδωσε βαθμούς, αλλά πρέπει ομολογήσω ότι δεν είχα αυτοπεποίθηση στο φρενάρισμα και ο ρυθμός δεν ήταν εκεί. Με τη μεσαία γόμα μπορούσα να πιέσω λίγο περισσότερο, αλλά με τη σκληρότερη απλά δεν ένιωθα το μονοθέσιο».
Ο Λεκλέρκ λοιπόν κατάφερε να κρατήσει πίσω του την Aston Martin τονίζοντας πως το πέτυχε κάνοντας διαχείριση των ελαστικών για να έχει διαθέσιμη πρόσφυση στο τέλος, που εκτιμούσε πως θα επιτεθεί ο έμπειρος Αλόνσο.
Ο Ισπανός από την πλευρά του είδε την ταχύτητα της Ferrari, παραδέχτηκε ότι δεν αξιοποίησαν στο μέγιστο τη δυναμική του δικού τους μονοθεσίου και έδωσε μια σημαντική διάσταση για τα ελαστικά και την δυναμική της πρώην ομάδας του: «Αρκετά ευχαριστημένος με τον ρυθμό μας και στο Sprint, αλλά και στον αγώνα δείξαμε δυνατοί ειδικά με τη μέση γόμα στην αρχή. Δυστυχώς, ήρθε το Safety Car και φορέσαμε όλοι τα σκληρά ελαστικά. Τα σκληρά ελαστικά άντεχαν, δεν έπεφτε η απόδοσή τους, ούτε υπερθερμαίνονταν. Για μας είναι το πιο δυνατό μας σημείο η διαχείριση των ελαστικών, οπότε νομίζω ότι η Ferrari ήταν αρκετά τυχερή εκεί γιατί δυσκολεύτηκε πολύ στο πρώτο μέρος με τη μέση γόμα αλλά μετά ήταν εντάξει με τα σκληρά ελαστικά. Ωστόσο, νομίζω ότι ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για την Aston. Είχαμε κάπως χαμηλότερες επιδόσεις σε σύγκριση με τους τρεις πρώτους αγώνες, προβλήματα με το DRS επίσης, εν τέλει όμως ήμασταν μια ανάσα από το βάθρο, ένα δευτερόλεπτο από τον Λεκλέρκ. Η Ferrari, είχε ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο και με αυτό, είμαστε στο ίδιο δευτερόλεπτο. Νομίζω ότι το Μαϊάμι θα είναι διαφορετικό. Οι επιδόσεις – Mercedes, Ferrari και Aston Martin – είναι τόσο κοντά που κάθε Σαββατοκύριακο θα είναι διαφορετικό ανάλογα με τα χαρακτηριστικά κάθε πίστας μια ομάδα θα βρίσκεται μπροστά. Δεν ξέρω ακόμα αν το Μαϊάμι θα είναι καλό για εμάς ή όχι. Εάν έχει ζέστη και ταλαιπωρούνται τα ελαστικά συνήθως είναι καλά νέα για εμάς».
Διαβάστε επίσης:
Nissan Ariya: Αποδοτικότητα 5 Αστέρων!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Άγνωστα παραμένουν τα κίνητρα της 15χρονης που άνοιξε πυρ σε σχολείο στο Ουισκόνσιν
- Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
- Η ΠΝΟ αντιδρά στην τροποποίηση του κανονισμού για τα ταχύπλοα πλοία
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα