Το αυτοκίνητό σας μπορεί να πει πολλά για εσάς. Σύμφωνα με το Foursquare, μια εφαρμογή κινητών που εντοπίζει την τοποθεσία σας, η μάρκα ενός αυτοκινήτου μπορεί να αποκαλύψει πολλά πράγματα για τον ιδιοκτήτη του, όπως είναι το τι του αρέσει, τι ψωνίζει μέχρι και τι τύπος ανθρώπου είναι. Αν θέλετε, λοιπόν, να μάθετε κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, βρείτε στην παρακάτω λίστα τη μάρκα που έχει το αυτοκίνητο σας και θα εκπλαγείτε με τα όσα μπορεί να μην ξέρατε για εσάς:
Chevrolet
Το κοινό των αυτοκινήτων Chevrolet είναι ηλικίας από 55 και πάνω.
Το 53% των ιδιοκτητών είναι πιθανό να επισκεφθούν εγκαταστάσεις ανακύκλωσης.
Τους αρέσουν οι βόλτες στα δάση, σε καταστήματα με κυνηγετικά είδη, σε μαγαζιά με μοτοσυκλέτες, αλλά και μαγαζιά με είδη αλιείας.
Αυτοί που επισκέπτονται την Chevrolet πηγαίνουν επίσης και στις GMC, Cadillac, Ford.
Nissan
Στα ίδια επίπεδα κυμαίνεται το ποσοστό των ανδρών και των γυναικών που αγοράζουν αυτοκίνητο Nissan, ενώ πολλοί αγοραστές τους είναι από 35 έως 44 ετών. Ωστόσο Nissan αγοράζουν κυρίως όσοι είναι πάνω από 55 ετών.
Σύμφωνα με το Foursquare και το Swarm, είναι πιθανό να επισκεφθούν στεγνοκαθαριστήρια και καταστήματα με κατοικίδια.
Από φαγητό προτιμούν τα τηγανιτά θαλασσινά.
Οι άνθρωποι που πάνε στη Nissan επισκέπτονται συνήθως και την Toyota, Ford και Jeep.
Land Rover/Jaguar
Όσοι αγοράζουν αυτοκίνητα Land Rover/Jaguar τους αρέσουν τα πούρα και τα ταξίδια!
Από όλες τις πολυτελείς μάρκες αυτοκινήτων που το Foursquare ανέλυσε, το Land Rover/Jaguar, έχει τα υψηλότερα ποσοστά στις ηλικίες μεταξύ 45 – 54 χρόνων.
Όσοι οδηγούν ένα Land Rover τρώνε συνήθως ταρτάρ τόνου, καπνίζουν πούρα και προτιμούν να δειπνήσουν σε εστιατόρια που είναι βραβευμένα με αστέρια Michelin.
Επίσης τους αρέσει η γυμναστική pilates και τα μαθήματα golf. Είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν μαγαζιά με δερμάτινα είδη και nightclub.
Οι άνθρωποι που επισκέπτονται τη Land Rover/Jaguar πηγαίνουν επίσης και στην Porsche, MINI, Mercedes-Benz Audi.
Toyota
Όσοι έχουν αυτοκίνητο Toyota αγαπούν τα ταξίδια στην ύπαιθρο και το βιετναμέζικο φαγητό.
Επίσης επισκέπτονται τα γήπεδα ποδοσφαίρου και τα γυμναστήρια.
Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Toyota προτιμούν να ταξιδεύουν σε μέρη με γραφικά τοπία.
Επίσης επισκέπτονται τη Lexus, τη Nissan και τη Mazda.
Cadillac
Όσοι έχουν επιλέξει μία Cadillac φαίνεται πως τους αρέσει να επισκέπτονται τα καταφύγια ζώων.
Από φαγητά τους αρέσει το παστό βοδινό.
Αυτοί που επισκέπτονται τις αντιπροσωπείες της Cadillac πηγαίνουν επίσης στην Chevrolet, την GMC, την Lexus, την KIA, και την Jeep.
Subaru
Οι περισσότεροι επισκέπτες της αντιπροσωπείας Subaru είναι ως επί το πλείστον άνδρες.
Είναι πιο πιθανό από οποιονδήποτε άλλο να πάνε σε βελονιστές, σε γυμναστήρια για να κάνουν αναρρίχηση αλλά και σε πίστες για ski.
Επίσης επισκέπτονται τις αντιπροσωπείες Volkswagen, Mazda και Kia.
Hyundai
Οι ιδιοκτήτες Hyundai πηγαίνουν σε μαγαζιά με είδη ψαρέματος, κατασκηνώσεις αλλά και στα καζίνο.
Οι άνθρωποι που πηγαίνουν στην αντιπροσωπεία της Hyundai επισκέπτονται επίσης τη Mazda, την Kia, την Cadillac και τη Nissan.
Mercedes-Benz
Όπως οι λάτρεις της Land Rover/Jaguar, έτσι και της Mercedes-Benz, επίσης προτιμούν τα εστιατόρια που είναι βραβευμένα με αστέρι Michelin αλλά και τα σπα.
Επιπλέον είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν μεσιτικά γραφεία αλλά και νυχτερινά κέντρα.
Αγαπούν το τένις (το 61% θα επισκεφθεί ένα γήπεδο τένις) και το surf. Επίσης ταξιδεύουν συχνά.
Το αγαπημένο τους φαγητό είναι η πίτσα μαργαρίτα.
Όσοι επισκέπτονται την αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz, συνηθίζουν να επισκέπτονται και την Porsche, την Audi, την BMW, την Lexus αλλά και την Volkswagen.
Infiniti
Οι fan του Infiniti είναι κυρίως μικρής ηλικίας. Το 39% του συνόλου των επισκεπτών της αντιπροσωπείας έχουν ηλικίες από 25-34 χρονών.
Τους αρέσει η λεπτή τραγανή πίτσα, το τσάι, η λεμονάδα, το πεντικιούρ και οι συναυλίες!
Επίσης αγαπούν τα κουβανέζικα εστιατόρια, τα ιδιωτικά σχολεία, τα πνευματικά κέντρα.
Αυτοί που επισκέπτονται την αντιπροσωπεία του Infiniti επισκέπτονται επίσης την Lexus, την Acura, την BMW, την Audi και τη Nissan.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Maserati έφτιαξε SUV και “κλείνει το μάτι” στους οικογενειάρχες (pics)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δείτε τα νέα SUV της Audi, της BMW και της Mercedes που παρουσιάζονται στο Παρίσι
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:
http://www.mononews.gr/bmw-motorrad-vision-next-100-h-michani-tou-mellontos-ine-edo/82716