Οι δυο εταιρείες στοχεύουν στην ανάπτυξη έξυπνης τεχνολογίας ελαστικών για περισσότερη ασφάλεια, άνεση και δυναμική οδήγηση.

Η Pirelli και η Bosch υπέγραψαν μια συμφωνία κοινής ανάπτυξης. Η συμφωνία αυτή αποσκοπεί στην από κοινού ανάπτυξη νέων λύσεων και λειτουργιών οδήγησης που βασίζονται σε λογισμικό, μέσω ενσωματωμένων αισθητήρων στα ελαστικά(in-tyre sensors). Για τον οδηγό, αυτή η λύση θα προσφέρει αυξημένη ασφάλεια, άνεση και βιωσιμότητα, καθώς και μεγαλύτερη δυναμική οδήγησης. Η Bosch και η Pirelli, θα εξερευνήσουν από κοινού τη χρήση των δεδομένων από τα ελαστικά ως δυνητική εισροή για τα συστήματα ελέγχου δυναμικής του οχήματος. Η συνεργασία θα συνδυάσει την τεχνογνωσία της Bosch σε επίπεδο συστημάτων hardware και λογισμικού με αισθητήρες MEMS και τις τεχνολογίες Cyber Tyre της Pirelli, αλγόριθμους, μοντελοποίηση και αισθητήρες εντός των ελαστικών.

Το “Pirelli Cyber Tyre” είναι το πρώτο σύστημα στον κόσμο που βασίζεται σε ελαστικά με ενσωματωμένους αισθητήρες που συλλέγουν δεδομένα και τα μεταδίδουν στο όχημα, επεξεργάζοντάς τα σε πραγματικό χρόνο. Η Bosch έχει ήδη αναπτύξει μια εφαρμογή ESP (σύστημα ελέγχου ευστάθειας) προσαρμοσμένη ειδικά για τα ελαστικά της Pirelli στο πλαίσιο ενός πρώτου κοινού έργου με τον κατασκευαστή υπεραυτοκινήτων Pagani. Η τεχνολογία “Pirelli Cyber Tyre” στην Pagani Utopia Roadster μεταδίδει βασικές πληροφορίες από το ελαστικό στη μονάδα ελέγχου του ESP. Αυτό εξασφαλίζει όχι μόνο τη βέλτιστη αξιοποίηση των ειδικών ιδιοτήτων και επιδόσεων του ελαστικού, αλλά και τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και εξατομικευμένης άνεσης οδήγησης σε κάθε συνθήκη.

Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, η Bosch θα παρέχει την τεχνογνωσία της σε υλικό και λογισμικό που έχει αναπτύξει με την πάροδο του χρόνου ως παγκόσμιος προμηθευτής τεχνολογιών και υπηρεσιών. Επιπλέον, η Bosch είναι ηγέτης στις τεχνολογίες αισθητήρων MEMS (Μικροηλεκτρομηχανικά Συστήματα) και αναπτύσσει και παράγει αισθητήρες πίεσης ελαστικών που χρησιμοποιούν το πρότυπο BLE (“Bluetooth Low Energy”). Συνδυάζοντας αυτή την τεχνογνωσία με τις τεχνολογίες των ενσωματωμένων συστημάτων της Pirelli – που εκτείνονται από το υλικό έως το λογισμικό, τους αλγορίθμους και τη μοντελοποίηση – θα είναι δυνατή η συλλογή, επεξεργασία και μετάδοση δεδομένων από τα ελαστικά σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας παραμέτρους στα συστήματα ελέγχου της ηλεκτρονικής του οχήματος μέσω BLE, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση ενέργειας. Η Pirelli και η Bosch στοχεύουν τώρα στην αξιοποίηση της τεχνολογίας MEMS της Bosch για εφαρμογές εντός των ελαστικών.

Διαβάστε επίσης

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Mobility Partner η Toyota !