Από την Βερσίλα Ριβιέρα μέχρι και τη Ρώμη, τα κλασσικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον αγώνα χρειάστηκε να καλύψουν εκατοντάδες χιλιόμετρα, με κάθε στιγμή να ενέχει πιθανές δυσάρεστες εκπλήξεις για τα πληρώματα. Φύλακας άγγελος για αυτά τα κοσμήματα της αυτοκινητιστικής ιστορίας αποτέλεσαν οι σύγχρονες Giulia και Stelvio που ακολουθούν τους συμμετέχοντες, έτοιμες να προσφέρουν βοήθεια σε κάθε απρόοπτη κατάσταση. Τα βλέμματα όλων βέβαια τράβηξε η νέα συλλεκτική Giulia GTA, η οποίας βασισμένη στα μηχανικά μέρη της Quadrifoglio και με έμπνευση από τη θρυλική Giulia GTA του 1965 που εξελίχθηκε από την Autodelta, συνδυάζει με ένα μοναδικό τρόπο το στιλ με την απόδοση.
Τα φαρδύτερα μετατρόχια, τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και το εσωτερικό με αναφορές σε αγωνιστικές κατασκευές, συνδυάζονται άψογα με τα αναβαθμισμένα μηχανικά μέρη, αλλά και το Bi-Turbo V6 κινητήριο σύνολο που για την περίσταση αποδίδει 540 ίππους. Με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο στην κατηγορία της, η Giulia GTA ακολούθησε τη διαδρομή έως τη Ρώμη αποτελώντας μια απόλαυση για τους θεατές και βέβαια το πλήρωμα της.
Ο Πρόεδρος της Stellantis Τζον Έλκαν, φτάνοντας στην «Αιώνια Πόλη» έδωσε το στίγμα του Mille Miglia -του πιο όμορφου αγώνα στον κόσμο, σύμφωνα με τον Έντσο Φερράρι: «Η απόλαυση του να οδηγείς την Alfa Romeo Super Sprint σε αυτή την πανέμορφη χώρα μας έκανε να μην σκεφτούμε την κούραση σε αυτό το πολύ μεγάλο σκέλος του αγώνα. Θα θυμόμαστε για πάντα τη φύση και τη στιγμή που είδαμε τα φώτα της Ρώμης. Το καλωσόρισμα από τον κόσμο στην Ιταλική πρωτεύουσα ήταν συγκινητικό, όπως και σε κάθε μέρος που περάσαμε. Είναι προφανές ότι πάθος των Ιταλών για την αυτοκίνηση είναι ζωντανό όσο ποτέ.»
Η σύζυγος του Τζον Έλκαν, Λαβίνια Μπορομέο συμπλήρωσε: «Ήταν ένα πολύ μεγάλο σκέλος, αλλά απολαυστικό πίσω από το τιμόνι της Alfa Romeo 1900 Super Sprint».
Λιγότερο απολαυστική ήταν η διαδρομή στους δρόμους της Ρώμης, που παρά της προσπάθειες της αστυνομίας, το κομβόι αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με την κίνηση, κάτι λογικό αν σκεφτεί κανείς το πόσος κόσμος ήθελε να δει από κοντά τα αυτοκίνητα. Δεν είναι άλλωστε σύνηθες φαινόμενο να βλέπει κανείς στη Βίλα Μποργκέζε την 6C 1500 Super Sport (1928), την 1900 Sport Spider (1954), την 2000 Sportiva (1954) και την 1900 Sport Spider (1956), δίπλα στα σύγχρονα μοντέλα της μάρκας.
Παρά την κούραση, η άφιξη στην πρωτεύουσα της Ιταλίας ήταν μια εξαιρετική ανταμοιβή για τα πληρώματα πριν ξεκινήσει η πορεία της επιστροφής προς τον τερματισμό στη Μπρέτσια για να ολοκληρωθεί αυτή τη μοναδική εκδήλωση.
Διαβάστε επίσης:
Παραγωγή χάλυβα χωρίς ορυκτό άνθρακα!
F1 Γαλλία: Επιστροφή στο Λε Καστελέ!
Η Ελλάδα μείωσε τα θανατηφόρα τροχαία κατά 54% στη δεκαετία!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Amazon: Γνωστός youtuber αγόρασε σπίτι έναντι $39.000 αλλά δεν διάβασε τα… ψιλά γράμματα
- ΕΕΣ: Οδηγίες για την έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη του σακχαρώδη διαβήτη
- NBG Securities για ΟΤΕ: Αναμενόμενα τα αποτελέσματα, το βλέμμα στις ελληνικές επενδύσεις
- Audi: Επεισόδια μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης για αποζημιώσεις 3000 εργαζομένων