Πανελλήνια παρουσίαση του νέου εξηλεκτρισμένου SUV της μάρκας στην κατηγορία C.

Η Renault χορηγός της ομάδας του Ολυμπιακού επέλεξε την έδρα της ομάδας του Πειραιά για την παρουσίαση ενός σημαντικού μοντέλου που σηματοδοτεί τη νέα εποχή της εταιρείας. Η παρουσίαση έγινε στο χώρο φιλοξενίας του γηπέδου με οικοδέσποινα την Ντένη Θεοχαράκη. Την ομάδα του Ολυμπιακού εκπροσώπησε ο παίκτης της ομάδας Σωκράτης Παπασταθόπουλος. Το Austral συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των μοντέλων SUV, με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Sensual Tech» (αισθησιακή σχεδίαση) της Renault: η καμπυλωτή και εντυπωσιακή σιλουέτα του, συνδυάζεται με τις έντονες ακμές και τις σύγχρονες δομικές λεπτομέρειες, όπως η τεχνολογία ‘micro-optics’ που χρησιμοποιείται στα εμπρός και πίσω LED φωτιστικά σώματα.

Η εξωτερική σχεδίαση του είναι αθλητική, εκλεπτυσμένη και κομψή. Αντανακλά μια έντονη αίσθηση ποιότητας, που ενισχύεται από τις καλοσμιλεμένες γραμμές και διαθέτει ιδανικές αναλογίες, που αναδύουν μια αίσθηση ευρυχωρίας.

Το Austral διατίθεται σε επτά χρώματα για το αμάξωμα. Η έκδοση Esprit Alpine διατίθεται επίσης και στο αποκλειστικό χρώμα Satin Shale Grey, που τονίζει ακόμα περισσότερο την αθλητική του σιλουέτα. Η σπορ αίσθηση ενισχύεται από την ειδική μάσκα σε Satin Grey απόχρωση. Οι μαύρες ζάντες αλουμινίου Daytona 20″ με το λογότυπο της ‘Alpine’, οι μαύρες μπάρες οροφής και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες σε Diamond Black, Extra Glossy Black και Ice black, ξεχωρίζουν στο εξωτερικό του αυτοκινήτου. Την εικόνα ολοκληρώνουν τα λογότυπα Esprit Alpine, στις πλευρές του αυτοκινήτου.

Το high-tech cockpit είναι αναπτυγμένο γύρω από την μεγάλη οθόνη του συστήματος Open R που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3″ και την κάθετη οθόνη πολυμέσων 12″. Η αυτορρυθμιζόμενη φωτεινότητα και οι βελτιστοποιημένες ανακλαστικές ιδιότητες, κατέστησαν δυνατή την αφαίρεση του παραδοσιακού αλεξήλιου πάνω από την οθόνη του Open R, χαρίζοντάς στο ταμπλό την αίσθηση ότι αιωρείται, αλλά και βελτιώνοντας συνολικά την ευρυχωρία στο εσωτερικό. Το Austral διαθέτει επίσης και μία κεντρική κονσόλα ειδικής σχεδίασης. Με κομψό και μοντέρνο στυλ, δημιουργεί ένα κομψό διαχωριστικό μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Διαθέτει επίσης ένα πρακτικό υποβραχιόνιο που κάνει πιο εύκολη τη χρήση της οθόνης πολυμέσων. Η κονσόλα περιλαμβάνει έναν πρακτικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα. Ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και τις διαθέσιμες επιλογές, το εσωτερικό του Austral διαθέτει επενδύσεις από συνθετικό δέρμα, Alcantara, ύφασμα, και άλλα, απαλά στην αφή υλικά, που  συνδυάζονται άψογα με τις λακαρισμένες λεπτομέρειες σε αποχρώσεις Deep Glossy Black και Satin Chrome. Τα υλικά κορυφαίας ποιότητας αντανακλούν μια αίσθηση θαλπωρής και κύρους στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το σύστημα εσωτερικού φωτισμού ονομάζεται LIVING LIGHTS.

Το Austral έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί άνετα όλη την οικογένεια. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν χώρο για τα γόνατά τους που φτάνει τα 27,4εκ. και είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία.

Στο εσωτερικό προσφέρονται πολυάριθμοι πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι, που φτάνουν περίπου τα 35 λίτρα (αυτόματες εκδόσεις). Ο αρθρωτός σχεδιασμός σημαίνει ότι ορισμένα μοντέλα διαθέτουν ασύμμετρα αναδιπλούμενο (2/3–1/3) πίσω κάθισμα, που μπορεί επίσης να μετακινηθεί ξεχωριστά εμπρός-πίσω, σε μία διαδρομή 16εκ. Το πορτμπαγκάζ διαθέτει ηλεκτρική hands free λειτουργία για την πίσω πόρτα και χωρητικότητα 500 (έως 575) dm3 VDA στα μοντέλα Mild Hybrid και Mild Hybrid Advanced. Με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος, η χωρητικότητα μπορεί να φτάσει έως και τα 1.525 dm3 VDA.

Το Austral είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας CMF-CD. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις ανάρτησης: με ημι-άκαμπτο πίσω άξονα στα μοντέλα με κίνηση στους δύο τροχούς και με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, για τα μοντέλα με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL Advanced. Το μοντέλο με την τετραδιεύθυνση επιτυγχάνει κύκλο στροφής 10,1 μέτρα. Η ευελιξία σε αστικό περιβάλλον είναι εφάμιλλη ενός οχήματος πόλης και χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του σε αυτό τον τομέα. Το αμάξωμα είναι στιβαρό, η οδική συμπεριφορά του έχει βελτιστοποιηθεί και το πλαίσιο του είναι ελαφρύ αλλά έχει αποκτήσει μεγάλη στρεπτική ακαμψία, εξασφαλίζοντας έτσι μια εξαιρετική σχέση άνεσης/αποδοτικότητας/απόκρισης.

Το Austral προσφέρεται με μία γκάμα εξηλεκτρισμένων κινητήρων με ισχύ έως 200 hp. Στη βάση βρίσκονται ένας ήπιος υβριδικός κινητήρας 1.2lt, 48V με ισχύ 130HP και ένας ήπιος υβριδικός κινητήρας 1.3lt, 12V με ισχύ 160 HP.

Το κορυφαίο σύνολο αποτελείται από έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2lt που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V ισχύος 1.7kWh και ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τα 146 kW, ή τους 200hp.

Όπως και με την προηγούμενη γενιά υβριδικών συνόλων E-TECH, το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία συνδυάζοντας την αθόρυβη κίνηση με την άμεση απόκριση. Ο 3κυλιδνρος κινητήρας των 130 HP που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο διατηρεί την κατανάλωση στα 5.2lt./100 km και 118 g CO2/km. Ο ήπιος υβριδικός κινητήρας 1.3lt είναι 4κύλινδρος turbo άμεσου ψεκασμού υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα-μίζα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V. Αποδίδει 160HP σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο X-TRONIC. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση από 6,2lt/100km, με εκπομπές από 140g CO2 /km.

Η τεχνολογία Multi Sense Advanced περιλαμβάνει τρία προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης: Eco, Comfort και Sport. Ένα τέταρτο πρόγραμμα (Perso) προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα ελεύθερης διαμόρφωσης σε κάθε ρύθμιση. Το προαιρετικό Extended Grip Pack περιλαμβάνει δύο επιπλέον προγράμματα: ‘Snow’ και ‘All roads’. Ο οδηγός μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να αλλάξει το πρόγραμμα οδήγησης, είτε χειροκίνητα, είτε μέσω φωνητικής εντολής στο Google Assistant. Το Austral εγκαινιάζει την εφαρμογή του συστήματος τετραδιεύθυνσης 3ης γενιάς της Renault, που έχει υποστεί συνεχείς βελτιώσεις τα τελευταία 15 χρόνια: πρόκειται για το 4CONTROL Advanced. Με την προσθήκη ενός μηχανισμού ενεργοποίησης στον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, η γωνία στροφής των πίσω τροχών είναι πλέον 5°, γεγονός που εγγυάται έναν πολύ μικρότερο κύκλο στροφής σε σύγκριση με ένα κανονικό αυτοκίνητο πόλης (10,1 μέτρα).

Το All-New Renault Austral διαθέτει 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), τα οποία μπορούν να ομαδοποιηθούν σε τρείς κατηγορίες: οδήγηση, στάθμευση και ασφάλεια. Αυτά περιλαμβάνουν: το Active Driver Assist, για αυτονομία κίνησης επιπέδου 2 που συνδυάζει το Adaptive Cruise Control με τη λειτουργία Stop & Go, το σύστημα Lane Centering, τα δεδομένα του GPS και τη χαρτογράφηση, ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να προσαρμόζει αυτόματα την πορεία του σε κάθε διαδρομή, κάμερα 3D 360°, αυτοματοποιημένη υποβοήθηση στάθμευσης, προειδοποίηση τυφλού σημείου (Blind Spot Warning) και αποφυγή εκτροπής από τη λωρίδα (Lane Departure Prevention) στη φάση του προσπεράσματος, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης κατά την πορεία με όπισθεν (Rear Automatic Emergency Braking), ειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert), σύστημα φωτισμού LED Adaptive Vision, αλλά και σύστημα ασφαλούς εξόδου επιβατών (Occupant Safe Exit). Το Renault Austral διατίθεται στην ελληνική αγορά, πλαισιωμένο από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και δωρεάν οδική βοήθεια 3 ετών με τις κάτωθι τιμές να έχουν προωθητική εκπτωτική ενέργεια από 1800€ – 2200€,  ανάλογα την έκδοση.

Οικοδέσποινα της παρουσίασης η Ντένη Θεοχαράκη.

Τον Ολυμπιακό εκπροσώπησε ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος που περιμένει άμεσα το δικό του Renault Austral.

Οδηγώντας για λίγα χιλιόμετρα το Renault Austral αποκομίσαμε την αίσθηση ενός συμπαγούς αυτοκινήτου με έμφαση στην άνεση, την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, την premium ποιότητα στο εσωτερικό του. Θα επανέλθουμε με εκτενή δοκιμή.

Διαβάστε επίσης

Το Ράλλυ Ακρόπολις «Αθλητική Διοργάνωση της Χρονιάς»!