Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο coupe SUV της Renault για πρώτη φορά.
Εδώ αν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε μια αναλυτική παρουσίαση του Renault Arkana. To μεσαίο coupe SUV της γαλλικής εταιρείας ήρθε στη χώρα μας και συμπληρώσαμε τα πρώτα km πίσω από το τιμόνι του στο Λουτράκι. Την παραλιακή κωμόπολη του νομού Κορινθίας, επέλεξαν οι άνθρωποι της Teoren Motors για την πανελλήνια παρουσίαση του coupe SUV τους. Το Arkana καταρχάς είναι εντυπωσιακό στο μάτι. Θυμίζει ειδικά από το πλάι την πανέμορφη Mercedes CLC Coupe. Το πίσω μέρος του έχει πολύ έντονο χαρακτήρα και σίγουρα δεν μπορείς να το μπερδέψεις με τίποτα άλλο.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό το πρώτο που σε κερδίζει είναι η ποιότητα των υλικών. Τα φαρδιά, παχιά καθίσματα είναι πολύ άνετα, νιώθεις να σε κανακεύουν. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη των 9.3in το Arkana έχει όλες τις σύγχρονες ευχέρειες συνδεσιμότητας. Με μήκος 4.6m και απόσταση από το έδαφος στα 20cm είναι ένα πολύ άνετο SUV. Παρά τον coupe σχεδιασμό του, κάθισα άνετα πίσω αριστερά αφού πρώτα ρύθμισα τη θέση οδηγού στα μέτρα μου (1.85cm, 100kg). Εύκολα μπορούν να ταξιδέψουν τρία παιδιά στο πίσω κάθισμα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τι θα βλέπει στην κεντρική οθόνη αλλά και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων που έχει μπροστά του.
Στη Renault κάνουν λόγο για «εκδημοκρατισμό του premium» μ’ αυτό το αυτοκίνητο και ψηλαφώντας τα υλικά στο εσωτερικό μπορείς να βρεις αρκετούς λόγους για να συμφωνήσεις μαζί τους. Κυρίως όμως είναι η τιμή που τους δικαιώνει. Το Arkana ξεκινά από τις 25.290 (σχεδόν όσο ένα νέο VW Polo δηλαδή) και σ’ αυτή την τιμή παίρνεις ένα καλά εξοπλισμένο όχημα με υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα (1.3lt/140PS) που συνεπικουρείται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Συνδυάζεται δε αποκλειστικά με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Η υβριδική πρόταση είναι η έκδοση E-Tech με 145PS, η Renault λέει πως σ’ αυτό υπάρχει τεχνογνωσία από τη Formula 1. Πέρα από τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζίνης 1.6lt το σύστημα συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μία μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh (230V). Το εξελιγμένο αυτό υβριδικό σύστημα επιτρέπει έως και 80% λειτουργία με ηλεκτρική ενέργεια σε αστική χρήση, κάτι που κατεβάζει την εργοστασιακή κατανάλωση στα 4,8 lt/100km. και τις εκπομπές CO2 στα 108 gr/km.
Ένα πλεονέκτημα του υβριδικού συστήματος της Renault είναι η λειτουργία Sailing Stop: το Arkana μπορεί να ρολάρει ελεύθερα από τα 30 – 140km/h. To υβριδικό σύνολο συνδυάζεται μ’ ένα πολύ εξελιγμένο αυτόματο έξι σχέσεων ειδικά σχεδιασμένο για καλύτερη συνεργασία με το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα. Ο χώρος αποσκευών στα 513lt καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες μιας πολυμελούς οικογένειας.
Οδηγώντας το, σε κερδίζει η άνεση της ανάρτησης, η ηχομόνωση και η διακριτική λειτουργία του κιβωτίου. Το Arkana έχει φτιαχτεί για άνετες στυλάτες οικογενειακές μετακινήσεις. Ο turbo βενζινοκινητήρας έχει την απαραίτητη ισχύ για ένα ασφαλές προσπέρασμα. Υπό πίεση στις στροφές το μεσαίο Renault συμπεριφέρεται ουδέτερα προβλέψιμα και μετά επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά. Αν ψάχνετε καταστάσεις RS μπορείτε να δείτε τα Clio και Megane.
Διαβάστε επίσης:
Ιδού το νέο SUV της Renault, το Arkana!
Renault: Μέρισμα 1,1 δισ. δολάρια στα ταμεία της εταιρείας από τον χρηματοοικονομικό της βραχίονα
Κάρλος Γκοσν: Ντοκιμαντέρ για την άνοδο και την πτώση του στελέχους της Nissan και της Renault
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στις Βρυξέλλες ο Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Σύνοδος Κορυφής ΕΕ – Δυτικών Βαλκανίων το απόγευμα
- Κωστής Χατζηδάκης: Είχε παραγίνει η κατάσταση με τις τράπεζες – Σεβασμός στους Έλληνες πολίτες!
- Χάρι Γουίνστον: Το διαμέρισμα του «Βασιλιά των Διαμαντιών» πωλήθηκε για 24,5 εκατομμύρια δολάρια
- Γραφείο Προϋπολογισμού Βουλής: Επιπλέον έσοδα 2,5 δις από την φοροδιαφυγή