Πίσω στο 1989, κανείς δεν είχε ακούσει για το διαδίκτυο, τα κινητά τηλέφωνα που μπορούσαν να αναπαράγουν και να καταγράψουν βίντεο ήταν προϊόν επιστημονικής φαντασίας και το YouTube απείχε ακόμη περίπου 15 χρόνια από τη γέννηση του. Κι όμως, αν ήσασταν petrolheads, είχατε ακούσει (ή ίσως ακόμη και δει) ένα βίντεο που έδειχνε μια κίτρινη Porsche σε μια πίστα που έμοιαζε να την οδηγεί ο ίδιος ο διάβολος.
Η 20λεπτη ταινία είχε γίνει μέρος της παρανομίας της underground auto-culture. Ακόμη και στις αρχές της δεκαετίας του 1990, τα μεταγλωττισμένα αντίγραφα VHS μοιράζονταν στις τάξεις κάτω από τα θρανία. Ένας θρύλος είχε μόλις γεννηθεί.
Ο λόγος βεβαίως για την “Yellowbird” RUF CTR καλλονή του 1989, που μόλις έγραψε ιστορία μέσω των δημοπρασιών Amelia Island της Gooding & Company, πιάνοντας το εκπληκτικό ποσό των 6.055.000 δολαρίων. Αυτή η πώληση σηματοδοτεί ένα νέο ρεκόρ για το θρυλικό γερμανικό αυτοκίνητο επιδόσεων, υπογραμμίζοντας την ολοένα και αυξανόμενη συλλεκτική δύναμη του, ως ιερό δισκοπότηρο των τετρατρόχων.
Ένα από τα μόλις 29 που κατασκευάστηκαν ποτέ, το αυτοκίνητο — με αριθμό πλαισίου W09BT0343KPR06026 — φινιρίστηκε εργοστασιακά με το χαρακτηριστικό χρώμα Blutengelb (Blossom Yellow), καθιστώντας το ένα από τα μόλις εννέα σε αυτήν την απόχρωση.
Ακόμη πιο σημαντικό, αυτό το συγκεκριμένο CTR διαμορφώθηκε ως Leichtbau (ελαφρύ), με πάνελ αμαξώματος αλουμινίου, ρολό αλουμινίου Matter και το προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων RUF έξι σχέσεων, που το καθιστούν ακόμη σπανιότερο. Το αυτοκίνητο παραμένει σε εξαιρετική κατάσταση, έχοντας διανύσει λιγότερα από 1.056 μίλια από τη μέρα που βγήκε από το εργοστάσιο στο Zuffenhausen έως σήμερα.
Βασισμένο στην 911 Carrera 3.2, η Ruf ξεκίνησε τη μετατροπή αντικαθιστώντας τις γνήσιες χαλύβδινες πόρτες, το καπό και το κάλυμμα κινητήρα με πάνελ αλουμινίου για να χάσει 180 κιλά. Στη συνέχεια βιδώθηκε σε νέους προφυλακτήρες, πιο φιλικούς προς τον αέρα καθρέφτες και πύκνωσε τους θόλους των πίσω τροχών. Αλλά η πραγματική μαγεία κρύβεται κάτω από το καπό, φυσικά.
Ο αερόψυκτος flat-six των 3,4 λίτρων ενισχύεται από ένα ζευγάρι turbo και ένα σύστημα ψεκασμού καυσίμου Bosch που αναπτύχθηκε για την Porsche 962. Ξέρετε, μιλάμε για τον συνδυασμό που κέρδισε το Le Mans. Η Ruf δημιούργησε επίσης το δικό της χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων αφού, εκείνη την εποχή, η στάνταρ εκδοχή εξακολουθούσε να προσφέρεται μόνο με τετρατάχυτο.
Θυμόμαστε πως το RUF CTR αρχικά κέρδισε παγκόσμια αναγνώριση το 1987, όταν στέφθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, πετυχαίνοντας τελική ταχύτητα 211 mph κατά τη διάρκεια του Road & Track. Ονομάστηκε «Yellowbird» για το ζωηρό του χρώμα και τον σφυριχτό κινητήρα διπλού turbo flat-six, ενώ έγινε σύμβολο, που απαθανατίστηκε στην ιστορία του αυτοκινήτου, μέσα από τη ταινία “Faszination auf dem Nürburgring” του RUF και τις αμέτρητες εμφανίσεις του σε βιντεοπαιχνίδια.
Προσφέρεται με το αρχικό τιμολόγιο, τα βιβλία, τα εργαλεία και το RUF Zertifikat – η πώληση αυτού του Yellowbird σηματοδοτεί μια αυξανόμενη εκτίμηση προς τα κλασικά αερόψυκτα αυτοκίνητα επιδόσεων.
Οι Alois και Estonia Ruf, οι ηγέτες της εταιρείας, χαιρέτησαν τη δημοπρασία που έσπασε ρεκόρ ως απόδειξη της διαρκούς κληρονομιάς του CTR. Με τις επιδόσεις, τη σπανιότητα και την ιστορική του σημασία, το RUF CTR Yellowbird συνεχίζει να εδραιώνει τη θέση του ως ένα από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα όλων των εποχών.
Διαβάστε επίσης
Η καινούρια στολή του αυτοκράτορα: Bentley Bentayga Atelier Edition
Aston Martin σε κρίση: Χρέος $1,4 δισ., ζημίες $322 εκατ. και περικοπές
Μία από τις πιο ιστορικές Ferrari πωλείται σε δημοπρασία μέχρι και… 8 εκατομμύρια δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τριμερής συνάντηση – ΥΠΕΞ Κύπρου και Ισραήλ: «Η Τριμερής στηρίζεται στις κοινές αξίες, τα συμφέροντα και την περιφερειακή στρατηγική συνεργασία
- Χρηματιστήριο: Και το πάρτι συνεχίζεται στις τράπεζες με 1,6 δις. ευρώ συναλλαγές από τις 28/2, πως γύρισε η Aegean
- Νίκος Παπαδόπουλος (Βουλευτής Νίκης): «Έγκλημα ακόμα χειρότερο των Τεμπών» η έκθεση στην Πινακοθήκη
- Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding
