Για πρώτη φορά φέτος κέρδισε η Hyundai Motorsport μετά από ένα πολύ ανταγωνιστικό τριήμερο στο Rally Italia Sardegna, τον 6ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA 2023 (WRC), με τους Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe να θριαμβεύουν με το Hyundai i20 N RaIIy1 Hybrid. Με την καταρρακτώδη βροχή την Παρασκευή και το Σάββατο να επιδεινώνει τις δύσκολες συνθήκες των ειδικών διαδρομών, προκαλώντας προβλήματα σε πολλούς αγωνιζόμενους, η ομάδα δεν θεώρησε τίποτα δεδομένο έως την τελευταία μέρα. Οι Neuville/Wydaeghe και Esapekka Lappi/Janne Ferm πήραν προβάδισμα το Σάββατο και ολοκλήρωσαν με μεγάλη προσοχή το ράλι την Κυριακή εξασφαλίζοντας το τρίτο διπλό βάθρο της σεζόν.
Ήταν ένα φανταστικό αποτέλεσμα για το πολύ απαιτητικό Rally Italia Sardegna, όπου η ομάδα πάλευε για την κορυφή της κατάταξης καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Η νίκη του Neuville – η τρίτη του στο νησί – τον ώθησε να ανέβει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, 25 πόντους πίσω από τον Kalle Rovanpera. Παράλληλα, η Hyundai Shell Mobis World Rally Team έκλεισε τη διαφορά στην κατάταξη των κατασκευαστών στους 23 βαθμούς.
Ο νικητής δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην κορυφή του βάθρου μετά από ένα τόσο απαιτητικό και απίστευτο Σαββατοκύριακο. Ήρθαμε εδώ με την πεποίθηση ότι μπορούσαμε να παλέψουμε για τη νίκη, αλλά η πρώτη μέρα ήταν πολύ δύσκολη και χάσαμε λίγο χρόνο. Τον ανακτήσαμε πίσω, αλλά μετά τον χάσαμε ξανά, και εν τέλει καταφέραμε μια μεγάλη ανατροπή και βρεθήκαμε στην κορυφή. Ο καιρός ήταν όλο το Σαββατοκύριακο δύσκολος. Αντιμετωπίσαμε όλες τις πιθανές συνθήκες, από ζέστη έως δυνατή βροχή. Έπρεπε να διαχειριστούμε τα ελαστικά καθ’ όλη τη διάρκεια, και ήταν πολύ δύσκολο αλλά είχαμε μεγάλη πίστη και πραγματικά απέδωσε. Έχουμε ιδιαίτερη χαρά για την πρώτη φετινή νίκη της ομάδας. Είναι το πρώτο 1-2 που πετυχαίνουμε θέλαμε τη νίκη στην Κροατία, αλλά την καταφέραμε σήμερα».
Από την πλευρά του ο Λάπι συμπλήρωσε: «Ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα για την ομάδα μας. Θέλαμε πολύ να πιέσουμε ως ομάδα για τη νίκη και το να πετύχουμε το αποτέλεσμα 1-2 είναι πολύ σημαντικό. Η στρατηγική μας την Παρασκευή για τα ελαστικά ήταν να προστατέψουμε τα μαλακά και το απόγευμα μπήκαμε μέσα και θυσιάσαμε τα μαλακά ελαστικά για να ασκήσουμε πίεση στον Ogier. Είχαμε κάπως επικίνδυνη στρατηγική το απόγευμα της Παρασκευής, αλλά όλα απέδωσαν».
Ο επικεφαλής της ομάδας Cyril Abiteboul, πρόσθεσε: «Ήμασταν σταθερά στο βάθρο μέχρι στιγμής στη σεζόν, αλλά δεν είχαμε κερδίσει και το κάναμε με τον πιο όμορφο τρόπο. Αν και ένα τέτοιο αποτέλεσμα σε δύσκολες συνθήκες είναι πάντα μια ομαδική προσπάθεια, οι οδηγοί μας πρέπει να επαινεθούν ιδιαίτερα. Ο Esapekka ήταν απολύτως προσηλωμένος σε όλο τον αγώνα στην προσέγγισή του ασκώντας συνεχώς πίεση στον Ogier γεγονός που σίγουρα συνέβαλε στο λάθος που έκανε. Ο Thierry είχε μια εκπληκτική SSI4, η οποία αποτελεί απόδειξη της αποφασιστικότητάς του να κερδίσει εδώ στη Σαρδηνία, καθώς η εμπιστοσύνη του στο αυτοκίνητο χτιζόταν σταδιακά.”
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA συνεχίζεται στην αφρικανική ήπειρο για το Rally Safari Kenya, τον 7o γύρο της σεζόν 2023, που θα διεξαχθεί το διάστημα 22-25 Ιουνίου. Ο 10ος γύρος του Πρωταθλήματος είναι το Ράλι Ακρόπολις και θα διεξαχθεί από 7-10/9.
Διαβάστε επίσης
F1 Mercedes: Πόσο βελτιώθηκε η W14;
GP Ισπανίας: Εύκολη νίκη Φερστάπεν!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό
- ΕΛΓΑ: Σήμερα πληρώνονται οι ενστάσεις των 4 τελευταίων ετών – Αφορούν 2.400 δικαιούχους