Ο Sébastien Ogier διεύρυνε σήμερα το προβάδισμα που πήρε χτες μετά τις δυο πρώτες ειδικές διαδρομές. Οδηγώντας ένα GR Yaris της Toyota Gazoo Racing, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε τέσσερις από τις έξι δοκιμές ταχύτητας στις γαλλικές Άλπεις και έχει προβάδισμα 36,0 sec από τον έτερο οδηγό της ομάδας Kalle Rovanperä.
Συνολικά σε 8 ειδικές διαδρομές οι οδηγοί έχουν διανύσει 145 αγωνιστικά km. O αγώνας αυτός με έδρα το Μονακό είναι μοναδικός για τον Ogier, ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στις Hautes-Alpes. Ο Αλσατός έχει κερδίσει 8 φορές και κυνηγάει την ένατη νίκη που θα αποτελέσει ρεκόρ. Ο Ogier έδωσε το ρυθμό στο εναρκτήριο σκέλος της Πέμπτης το βράδυ και συνέχισε στο ίδιο μοτίβο το πρωί, επεκτείνοντας το πλεονέκτημά έναντι του Εlfyn Evans (Toyota Yaris WRC) παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε πρόβλημα στην υβριδική μονάδα.
Όταν ο Έβανς έπεσε πίσω μετά από κλατάρισμα στον πίσω δεξί τροχό στην 3η ειδική της ημέρας ο Ogier απέκτησε χώρο για να αναπνεύσει. Πήρε λιγότερα ρίσκα το απόγευμα, έχοντας και ένα επιπλέον εφεδρικό ελαστικό, αλλά παραταύτα αύξησε τη διαφορά: “Είμαι πολύ ικανοποιημένος”, τόνισε ο Ogier “ προφανώς, ο κίνδυνος κλαταρίσματος ήταν υψηλότερος, οπότε πήγα τα πράγματα λίγο πιο εύκολα. Είμαι στην ευχάριστη θέση να φέρω το αυτοκίνητο πίσω απόψε χωρίς δράμα”.
Ο Rovanperä κέρδισε στην αμφίρροπη μάχη με τον Thierry Neuville (Hyundai i20 N). Οι δυο τους από ειδική σε ειδική είχαν διαφορά όχι μεγαλύτερη από μερικά δέκατα του δευτερολέπτου, αλλά ο Rovanperä στο τέλος βρήκε ένα ελαφρύ πλεονέκτημα ανεβάζοντας τη διαφορά στα 1,9 δευτερόλεπτα.
Τέταρτος στην προσωρινή κατάταξη είναι ο Ott Tänak μετά από μια δύσκολη μέρα που πέρασε γνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες οδήγησης του Ford Puma της M-Sport σε ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ο Εσθονός παραδέχτηκε ότι ήταν άνετα στο αυτοκίνητο αλλά ξεκαθάρισε ότι δε νιώθει ανταγωνιστικός.
Ο Tänak βρίσκεται 16,3 δευτερόλεπτα μακριά από την 3η θέση. Αύριο αναμένεται να αντιμετωπίσει αυξανόμενη πίεση από τον Evans, ο οποίος έκανε μια εντυπωσιακή προσπάθεια ανάκαμψης μετά το κλατάρισμα και είναι 8,1 δευτερόλεπτα πίσω του στην 5η θέση. Ακόμη 27,9 δευτ. πιο πίσω συμπληρώνοντας την πρώτη εξάδα βρίσκεται ο Dani Sordo, οδηγώντας το άλλο Hyundai.
Ο Ισπανός εμφανίστηκε απογοητευμένος και τόνισε ότι οι χρόνοι του δεν είναι ανάλογοι με το ρίσκο που πήρε στις ειδικές. Ο Τακαμότο Κατσούτα δυσκολεύτηκε από ένα πρόβλημα στο χειρόφρενο χτες αλλά σήμερα δεν είχε πρόβλημα στο GR Yaris. Μια σειρά χρόνων μέσα στην πρώτη τετράδα τον έφερε στην έβδομη θέση γενικής, μπροστά από τον Esapekka Lappi, ο οποίος δεν μπορούσε να κινηθεί γρήγορα με το i20 N.
Ο αγώνας κατευθύνεται δυτικά αύριο στην Alpes-de-Haute-Provence για άλλα 111,78 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών. Το μενού έχει τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές χωρίς ενδιάμεσο σέρβις.
Προσωρινή κατάταξη μετά την 8η ειδική:
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
- Η ΠΝΟ αντιδρά στην τροποποίηση του κανονισμού για τα ταχύπλοα πλοία
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα
- Ολλανδία: Το Netflix καλείται να πληρώσει 5 εκατ. ευρώ για παραβίαση προσωπικών δεδομένων