Ο οδηγός του Hyundai i20 N ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA 2024 με μια εξαιρετική απόδοση στις γαλλικές Άλπεις, κυριαρχώντας στους γεμάτους πάγο ορεινούς δρόμους. Κατάφερε μετά από συγκλονιστική μάχη να κερδίσει τον πολυνίκη οδηγό στο Μόντε Κάρλο Sébastien Ogier. Ο Γάλλος που αγωνίζονταν για λογαριασμό της Toyota Gazoo Racing, τερμάτισε 16,1 δευτερόλεπτα πιο πίσω.
Ο Neuville που αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα πριν ξεκινήσει μια επίθεση το Σάββατο, προσπερνώντας τόσο τον Ogier όσο και τον έτερο οδηγό της Toyota, Elfyn Evans με GR Yaris κατάφερε να φτιάξει ένα προβάδισμα 3,3 δευτερολέπτων. Ένα σερί ταχύτερων χρόνων την Κυριακή εδραίωσε τη θέση του μπροστά από τον εννέα φορές νικητή του Ράλι Μόντε Κάρλο.
«Δεν έχω λόγια, για να είμαι ειλικρινής», είπε ενθουσιασμένος ο Neuville μετά τον τερματισμό στο εμβληματικό Col de Turini. “Ήταν τόσο υπέροχο αυτό το Σαββατοκύριακο, ένιωσα τόσο άνετα στο αυτοκίνητο. Όλη η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και νομίζω ότι όλο το πακέτο λειτουργούσε πολύ καλά. Υπάρχουν πάντα περιθώρια για βελτίωση, οπότε φυσικά πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε, αλλά είμαστε πολύ χαρούμενοι που κερδίσαμε αυτό το ράλι», πρόσθεσε.
Ο Ogier κέρδισε σε μια ειδική το απόγευμα του Σαββάτου, αλλά δεν μπόρεσε να αποκρούσει τον Neuville παρά τις προσπάθειές του: «Ήταν μια ωραία μάχη με τον Τιερί. Μπράβο του, ήταν πολύ γρήγορος αυτό το Σαββατοκύριακο», παραδέχτηκε ο Γάλλος πολυπρωταθλητής.
Ο Έβανς προηγούνταν στην κατάταξη μετά τα δύο πρώτα σκέλη, αλλά έχασε έδαφος το Σάββατο, από ένα πρόβλημα στην υβριδική μηχανή. Τελικά τερμάτισε 29,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier με ίδιο αυτοκίνητο.
Ο Ott Tänak κατέλαβε την τέταρτη θέση στο πρώτο του ράλι με τα χρώματα της Hyundai μετά από καιρό. Τα μυστηριώδη προβλήματα του κινητήρα εμπόδισαν τον πρωταθλητή του 2019 καθ’ όλη τη διάρκεια του ράλι, παρόλο που μια νίκη σε ειδική το πρωί του Σαββάτου απέδειξε τις δυνατότητές του με το αυτοκίνητο i20 N.
Ο Adrien Fourmaux ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του τερματίζοντας πέμπτος με M-Sport Ford Puma. Πίσω του ήταν ο Andreas Mikkelsen της Hyundai, με τον Takamoto Katsuta σχεδόν τρία λεπτά πιο πίσω αφού βγήκε από το δρόμο την Παρασκευή.
Ο Yohan Rossel κέρδισε στο WRC2 με μια τελευταία ώθηση στην Wolf Power Stage, ανεβαίνοντας στην όγδοη θέση της γενικής κατά τη διαδικασία. Πέρασε τον Pepe López στο τέλος ενώ ο Nikolay Gryazin ολοκλήρωσε την πρώτη 10άδα.
Ο Jan Černý κέρδισε στο WRC3 και ο Mauro Miele κέρδισε το WRC Masters Cup, ενώ ο López ήταν στην κορυφή της βαθμολογίας WRC2 Challenger. Ο δεύτερος γύρος του WRC θα διεξαχθεί στο χιόνι και στον πάγο της Σουηδίας με έδρα στην Umeå στις 15 – 18/2.
Τελική Κατάταξη:
- T Neuville / Martijn Wydaeghe Hyundai i20 N 3h 9m 30.9s
- S Ogier / V Landais Toyota GR Yaris +16.1s
- E Evans / S Martin Toyota GR Yaris +45.2s
- O Tänak / M Järveoja Hyundai i20 N +1m 59.8s
- A Fourmaux / A Coria Ford Puma +3m 36.9s
- A Mikkelsen / T Eriksen Hyundai i20 N +5m 34.6s
Βαθμολογία οδηγών
- T Neuville 30
- S Ogier 24
- E Evans 21
Βαθμολογία κατασκευαστών
- Toyota 46
- Hyundai 45
- Ford 13
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!