Ο πολυπρωταθλητής κέρδισε τις δυο πρώτες χθεσινές ειδικές διαδρομές και πήρε προβάδισμα στο πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Ο Ogier, έχει κερδίσει 8 φορές το Ράλι Μόντε Κάρλο και ήταν σε δικό του ρυθμό χτες με το Toyota GR Yaris. Κέρδισε και τις δυο ειδικές διαδρομές δημιουργώντας μια διαφορά 6,0 sec μετά από 40,02km τέρμα γκάζι, από τον δεύτερο Yaris του Evans.

Χτες βράδυ οι ειδικές ήταν στεγνές δεν είχαν ούτε πάγο, ούτε νερά. Έπαιξε κομβικό ρόλο η διαχείριση των ελαστικών, με αρκετούς οδηγούς να υπερθερμαίνουν τις γόμες τους στα στριφτερά ορεινά περάσματα γύρω από το θρυλικό Col de Turini. Ο Ogier, ωστόσο, παρέμεινε ουδέτερος και επωφελήθηκε από την προπορεία άλλων οδηγών έχοντας εικόνα από τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν:

«Ποτέ δεν είναι εύκολο να ξεκινήσεις πρώτο αυτό το Ράλι τη νύχτα, αλλά τουλάχιστον οι συνθήκες δεν είχαν μεγάλες διακυμάνσεις» σημείωσε ο Ogier. «Υπήρχε μόνο μια πραγματικά δύσκολη στροφή αλλά για μια φορά δεν ξεκινούσα πρώτος, οπότε μπορούσα να επωφεληθώ βλέποντας τις γραμμές των άλλων. Αυτό με βοήθησε. Ήταν μια καλή αρχή για εμάς και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό, αλλά προφανώς υπάρχει πολύς δρόμος μπροστά μας».

Ο Ott Tänak ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα ακολουθώντας με διαφορά 9,4sec από τον δεύτερο Evans. Ήταν μια αμφιλεγόμενη βραδιά για τον Εσθονό στο ντεμπούτο του μ’ ένα από τα Ford Puma της M-Sport. Ένα ηλεκτρικό πρόβλημα πριν την 1η ειδική προκάλεσε εκνευρισμό και τα πράγματα χειροτέρεψαν για τον Tänak καθώς έχασε την 5η σχέση στο κιβώτιο, ολοκλήρωσε τις δυο ειδικές χωρίς αυτή.

Μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω από τον Tänak βρίσκεται ο αστέρας της Hyundai, Thierry Neuville, ο οποίος έχασε περίπου οκτώ δευτερόλεπτα σταματώντας το i20 N του αφού αιφνιδιάστηκε και γλίστρησε από διαφανή πάγο.

Την ίδια ώρα ο Γιάννης Σερδερίδης στο ίδιο σημείο έχασε αρκετό χρόνο: «Δεν ξεκινήσαμε τον αγώνα με τον τρόπο που θέλαμε. Σε ένα πονηρό σημείο με πάγο στη δεύτερη ειδική του αγώνα βγήκαμε από το δρόμο χάνοντας πολύ χρόνο. Κολλήσαμε στον πάγο και δυσκολευτήκαμε να επανέλθουμε στη σωστή πορεία, χάνοντας περισσότερο από ένα λεπτό. Αυτά όμως έχουν οι αγώνες, αυτό είναι το Ράλι Μόντε Κάρλο. Τουλάχιστον συνεχίζουμε». Οι νυχτερινές ειδικές πάντα δυσκόλευαν τον Έλληνα οδηγό που έχασε χρόνο και στην πρώτη ειδική λόγω προβλημάτων ορατότητας.

Ο πρωταθλητής Kalle Rovanperä αναγκάστηκε να τροποποιήσει το στυλ οδήγησης του για να μην υπερθερμανθούν τα μαλακά ελαστικά που επέλεξε στον εμπρός άξονα του Yaris. Ο Φινλανδός βρίσκεται επί του παρόντος στην 5η θέση ανάμεσα στους Neuville και Sordo. Ο Pierre-Louis Loubet (7ος) υιοθέτησε μια προσεκτική προσέγγιση στην πρώτη του μέρα ως οδηγός M-Sport Ford.

Το ίδιο ισχύει και για τον Esapekka Lappi με το Hyundai. Το σημερινό πρόγραμμα έχει έξι ειδικές διαδρομές μήκους 105 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

H προσωρινή κατάταξη μετά την πρώτη μέρα είναι:

1. S Ogier / V Landais Toyota GR Yaris 26min 33.7sec
2. E Evans / S Martin Toyota GR Yaris +6.0sec
3. O Tänak / M Järveoja Ford Puma  +15.4sec
4. T Neuville / M Wydaeghe  Hyundai i20 N  +15.5sec
5. K Rovanperä / J Halttunen  Toyota GR Yaris +17.1sec
6. D Sordo / C Carrera Hyundai i20 N  +32.1sec
Ο Οζιέ στην εκκίνηση
Ο Οζιέ στην εκκίνηση

Διαβάστε επίσης:

F1 In Schools: Μοναδική ευκαιρία για κορίτσια!

Porsche: Εκσυγχρονισμός του κλασσικού!

FIA: Αναβάθμιση για τον Νικόλα Τομπάζη!