Ο Sébastien Ogier ήταν αλάνθαστος σήμερα στις 6 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Παρότι κέρδισε μόνο σε μια απ’ αυτές (2η της ημέρας) κατάφερε να διατηρήσει τη διαφορά του στα 16 δευτερόλεπτα. Έχοντας δημιουργήσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα άνω των 30 sec την Παρασκευή, η προσοχή του Ogier στράφηκε στη διατήρηση της διαφοράς. Ο Γάλλος κινήθηκε χωρίς να πάρει ρίσκα χάνοντας λίγο σε κάθε ειδική.
Ο Ogier έπρεπε να αντιμετωπίσει σήμερα τις ειδικές διαδρομές σε δύσκολη κατάσταση καθώς ακολουθούσε τους πιο αργούς συνδυασμούς καθώς η εκκίνηση δίνονταν με αντεστραμμένη σειρά. Έτσι στο διάβα του έβρισκε χαλίκια, βράχους απ’ τα πατήματα των προπορευόμενων. Ο Γάλλος που δεν θα αγωνιστεί σε όλους τους φετινούς αγώνες για την Toyota Gazoo Racing, ακολούθησε μια προσεκτική προσέγγιση.
Δεν είχε καμία διάθεση για ρίσκο και επουδενί ήθελε να επαναλάβει την περσινή αποτυχία όπου ένας αιχμηρός βράχος προκάλεσε κλατάρισμα στερώντας του τις πιθανότητες για νίκη. Φυσικά η συντηρητική προσέγγιση είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί η διαφορά του από τον πρωταθλητή, Kalle Rovanperä που επίσης αγωνίζεται με GR Yaris. Οι αυριανές 4 ειδικές διαδρομές θα κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα με τον Ogier να έχει 16,0 δευτερόλεπτα προβάδισμα.
Ο ίδιος είναι σίγουρος ότι αυτό είναι αρκετό αλλά, όλα θα μπορούσαν να συμβούν. Η νίκη θα του επιτρέψει να γράψει ένα μοναδικό ρεκόρ καθώς τόσο ο ίδιος όσο και ο μεγάλος του αντίπαλος Sébastien Loeb αριθμούν από 8 νίκες στο συγκεκριμένο αγώνα: «Νομίζω ότι αρκεί η διαφορά που έχουμε. Η τελευταία ειδική ήταν η πιο επικίνδυνη για απώλειες είμαι χαρούμενος που την ολοκλήρωσα χωρίς προβλήματα».
Ο νεαρός πρωταθλητής Kalle Rovanperä ξεκίνησε δυνατά το πρωί και κέρδισε την 1η και την 3η ειδική διαδρομή της ημέρας αυξάνοντας τη διαφορά του από το Hyundai i20 N του Thierry Neuville. Ο Βέλγος αντέδρασε κερδίζοντας δυο ειδικές το απόγευμα, αλλά το φινάλε στο σκοτάδι τον βρήκε 16,0 δευτερόλεπτα μακριά από τον αντίπαλό του στην τρίτη θέση.
Ο Elfyn Evans έφερε το 3ο Toyota στις τέσσερις πρώτες θέσεις της προσωρινής κατάταξης καθώς μετά το κλατάρισμα που τον έριξε πίσω την Παρασκευή, έχει μια σταθερά ανοδική απόδοση. Ο Ουαλός ξεπέρασε τον Ott Tänak από το πρωί και ήταν στις τρεις πρώτες θέσεις σταθερά τερματίζοντας εν τέλει 24,5 δευτερόλεπτα πίσω από το Neuville.
Για τον Tänak που κάνει τον πρώτο του αγώνα με το Puma M-Sport Ford, υπήρξαν συναισθήματα ανακούφισης και απογοήτευσης μετά από ένα τεχνικό πρόβλημα που είχε ως συνέπεια βαρύτερο τιμόνι από το κανονικό. Αν και δεν μπορούσε να απειλήσει τον Evans κατάφερε να συνεχίσει περιορίζοντας τις απώλειες.
Πίσω του ο νεαρός Ιάπωνας Takamoto Katsuta επίσης με Yaris ανέβηκε στην έκτη θέση της γενικής καθώς κατάφερε να περάσει το Dani Sordo στην πρώτη διαδρομή από το Le Fugeret στο Thorame-Haute. Ο Sordo, που έπεσε 7ος συνέχισε να βλέπει ανακολουθία προσπάθειας και επιδόσεων.
Ο αγώνας επιστρέφει αύριο στο Alpes-Maritimes. Η πρώτη ειδική είναι στο Luceram / Lantosque και ακολουθεί το διάσημο Col de Turini, που τα πληρώματα έχουν ήδη οδηγήσει την Πέμπτη. Αμφότερες επαναλαμβάνονται με το Turini να παίζει και το ρόλο της Wolf Power Stage όπου μοιράζονται έξτρα βαθμοί.
Προσωρινή κατάταξη μετά από 14 ειδικές σε σύνολο 18:
- S Ogier / V Landais Toyota GR Yaris 2hr 27min 11.5sec
- K Rovanperä / J Halttunen Toyota GR Yaris +16.0sec
- T Neuville / M Wydaeghe Hyundai i20 N +32.0sec
- E Evans / S Martin Toyota GR Yaris +56.5sec
- O Tänak / M Järveoja Ford Puma +1min 37.3sec
- T Katsuta / A Johnston Toyota GR Yaris +2min 15.7sec
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μέγαρα: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα που εξαπατούσε μέσω «καφεμαντείας» αποσπώντας μεγάλα χρηματικά ποσά
- ΥΠΕΝ: Υπό δημιουργία η ψηφιακή Εθνική Βάση Κλιματικών Δεδομένων
- ΣΥΡΙΖΑ κατά Κασσελάκη για τις δηλώσεις του για την τραγωδία στο Μάτι: Εκτελεί οργανωμένο σχέδιο
- Στέφανος Κασσελάκης: Τσίπρας και Πολάκης στο Μάτι ήξεραν για νεκρούς και το έκρυβαν… Αυτό δείχνει το χαρακτήρα τους