Το Yaris φέρει ραντάρ και λογισμικό (Safety Sense) που έχουν την δυνατότητα να ξεχωρίζουν σχήματα όπως αυτά του πεζού, του ποδηλάτη ή σταματημένα οχήματα και να προειδοποιούν τον οδηγό ηχητικά και οπτικά πριν την σύγκρουση ώστε να φρενάρει μειώνοντας την σφοδρότητά της ή αποτρέποντάς την.
Επιπλέον έχει δυο αερόσακους ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, που προστατεύουν τα κεφάλια των επιβαινόντων στο εμπρός μέρος σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
https://www.facebook.com/mononewsgr/posts/3541608302526836
Αξίζει να δει κανείς στο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα ο Euro Ncap την δουλειά που κάνουν οι δυο αερόσακοι ανάμεσα στα καθίσματα. Επίσης αξίζει να προσέξετε την ταχύτητα ενεργοποίησης των αερόσακων χάρη στους νέας γενιάς πιεζοηλεκτρικούς αισθητήρες.
Το Yaris πήρε 86% βαθμολογία στην προστασία επιβαινόντων, και 81% στην προστασία των παιδιών. Πήρε 78% στην προστασία των ευάλωτων χρηστών της οδού και 85% όσον αφορά στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που φέρει (συστήματα που προειδοποιούν εγκαίρως τον οδηγό). Το αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε είχε βάρος 1175kg.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!